1398-06-26 06:31
1616
0
65493
به قلم حمیدرضا فرشیدنیا :

دختران آبی یا زیر آبی ؛ از حقیقت شیرین تا واقعیت تلخ

در این بین عده ای  از دختران زیر آبی هم در زیر سایه این جسم های سوخته روز به روز همانندکفتار به لاشه بیت المال چنگ اندازی کرده و صورت انقلاب اسلامی را خراش می اندازند!!!

به گزارش گلستان ما ؛ حمیدرضا فرشید نیا فعال فرهنگی اجتماعی شهر گرگان نوشت :

این روزها در ایران عزیزمان شاهد قصه ای تلخ هستیم از دختران آبی که خودسوزی میکنند تا حاشیه ای امن برای دختران زیر آبی باشند آن هم خودسوزی (مورد مذمت قرآن قرار گرفته است) که از روی فقر و بیکاریست و برای ورود به ورزشگاهی است که نه قانون و ضوابط سخت کشورهای صنعتی و نه امکانات ویژه برای حفظ حرمت زنان و دختران ایرانی را دارد و فقط و فقط همانند فضای بی در و پیکر مجازی عده ای برای رسیدن به امیال کثیفشان  قصد بی حرمتی و به بازی گرفتن آبروی زنان ایرانی  در ورزشگاههارا دارند!!!

در این بین عده ای  از دختران زیر آبی هم در زیر سایه این جسم های سوخته روز به روز همانندکفتار به لاشه بیت المال چنگ اندازی کرده و صورت انقلاب اسلامی را خراش می اندازند!!!

هفته‌ای نیست که به واسطه جریان‌سازی هماهنگ با خارج از کشور، حول یک مساله اجتماعی یا سیاسی، شاهد التهاب آفرینی‌های چند روزه نباشیم!!

یکی از این مصادیق سحر خدایاری میباشد که در پی اعلام خبر فوت سحر، ناگهان خبر فوت او به سرخط اصلی رسانه‌های ضدانقلاب خارج از کشور و رسانه‌های وابسته به جریان خاص داخلی و البته لشکری از فعالان فضای مجازی با لقب «دختر آبی» تبدیل شد که با طرح این شبهه که او به واسطه حضور در استادیوم به 6 ماه زندان محکوم شد، برای «حقوق زنان» دست به خودسوزی زد. این در حالی بود که خبر محکومیت او به 6 ماه حبس و عنوان اصلی اتهامی آن مرحومه از اساس دروغ بود.

اما حضور پررنگ سلبریتی‌های هنری و ورزشی از یک سو، و معرکه‌گیری برخی نمایندگان همیشه جنجالی اصلاح‌طلب از قبیل علی مطهری و پروانه سلحشوری و چهره‌های سیاسی رادیکال اصلاح طلب از قبیل مصطفی تاجزاده، نشان داد که پای یک حرکت هماهنگ با اهداف سیاسی(با سوءاستفاده از درگذشت تلخ یک دختر جوان) در میان است.

در این میان دختران زیر آبی(شبنم نعمت زاده و فائزه هاشمی و دختر وزیر آموزش و پرورش و....) در زیر آب شنا کرده و بیت المال را غارت میکنند!!!وقتی هدف حاشیه‌سازی و فرافکنی باشد، هر بی‌اخلاقی و دروغی نیز ممکن است. اینجاست که مرده «دختر آبی» از زنده آن بیشتر ارزش دارد و خواسته خانواده آن مرحومه برای رعایت اخلاق و نمک نریختن بر این زخم، اهمیتی ندارد و باید آن را نادیده گرفت.

چه کسانی برای آن مرحومه ‌اشک می‌ریزند و مدعی حمایت از حقوق زنان و دختران هستند، همان‌هایی که به تازگی و در ماجرای قتل میترا استاد مرزهای بی‌اخلاقی را جابه‌جا کردند و برای منافع حزبی و جناحی، دوجین انگ کثیف به آن مرحومه زده و در جایگاه قاضی نشسته و او را مهدورالدم خواندند! خودشان از این همه تناقض مشمئز نمی‌شوند؟

مصادیق تناقضات، حاشیه‌سازی‌ها و نعل وارونه زدن‌های این جماعت یکی دو تا نیست سوالی که ذهن را درگیر میکند و باید بر زبان آورد و از آنهایی که نان این ملت را می‌خورند و هلیم حواشی را هم می‌زنند باید پرسید آقایان و خانم‌ها شما چرا؟!

جواب اینجاست:

دادگاه شبنم نعمت زاده (دختر یکی از ثروتمندترین وزرای دولت هاشمی و روحانی) امروز در حالی به اتهام فساد اقتصادی برگزار شدکه عده ای با هوچی گری سعی در منحرف کردن افکار عمومی داشتندتا با حاشیه سازی دختری که از لحاظ روحی و سادگی شاید صدبرابر سالم تر از شبنم ها باشد را روی سرخط تیتر یک اخبار داشته باشند و افکار عمومی متوجه نشوند که وثیقه‌ی "شبنم‌نعمت زاده" را فردی بنام "امیر بارانی" که متولد۷۳ هست، قرار بوده بگذارد که قاضی قبول نمی‌کندو وثیقه "شبنم نعمت زاده" ۲۰میلیارد تومان بوده است.

 به خدا قسم که ️ما هم از کارهای ابواب جمعی احزاب و مدیران اشرافی و فک و فامیل و اطرافیانشان سر در نیاوردیم.کارشان که سر کارنامه گیر می کند، زیر جُلکی به ابواب جمعی علامت می دهند بحث حجاب اختیاری را پیش بکشند و از چند زنی که در خیابان روسری را سر چوب زدند، حمایت کنند. یا به نگرانی درباره سرنوشت آنها دامن بزنند و یا اشک تمساحی برای سحر خدایاری ها بریزند و  مردم را سرگرم کنند..

 جالب تر اینجاست ️فرزندان شان هم که در خارج کشور و در مناطق بد آب و هوا اُتراق می کنند، اولین کارشان، آب رفتن مانتو و روسری است. انگار زورکی لباس به تن دارند. بعضی هایشان هم کشف حجابی می شوند و قید همه چیز را می زنند.

اما این دادگاه رسیدگی به مفاسد اقتصادی نمی دانم چه اکسیری دارد که هر وقت همین اشرافیت رانت خوار نعمت زاده ها پای شان به آن می رسد، یکهو چنان چادری می شوند که چادری های سفت و سخت و مقیّد، هاج و واج می مانند!

️بعضی هاشان در انتخابات های گذشته، هم همین بازی را با مردم در آورده اند. آخرش چی؟ دارید می روید؟ بر می گردید؟ یا که چی...؟ چرا این قدر زیاد به شعور مردم احترام می گذارید؟؟؟!!!

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.