1398-06-20 11:44
576
0
65397
در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شاخص استان؛

همایش بزرگ«رهروان زینبی»در گلستان برگزار می شود

همایش بزرگ«رهروان زینبی»در بقاع و اماکن مذهبی شاخص گلستان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما؛ همایش بزرگ رهروان زینبی ویژه بانوان در بقاع و اماکن مذهبی شاخص استان  فردا در سراسر گلستان برگزار می شود.

براساس اعلام روابط عمومی اداره کل اوقاف  و امور خیریه گلستان؛ این ویژه برنامه درقالب طرح بصیرت عاشورایی در روزهای 21 و 22 شهریور مصادف با یازدهم و دوازدهم محرم الحرام در آستان مقدس هفت امامزاده، بقعه متبرکه و مکان مذهبی شاخص استان برگزار خواهد شد.

 تجدید میثاق و همنوایی با حضرت زینب(س)، امام حسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت ازجمله اهداف این همایش بیان شده است که همه ساله پس از دهه اول محرم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه  برگزار می‌شود.

این همایش معنوی در مرکز استان گلستان و درامامزاده عبدالله(ع)  از ساعت 17 با حضور بانوان ولایی دارالمونین گرگان برگزار می شود.

در سایر شهرها نیز، انبار الوم، زیارتگاه ذکریا نبی(ع)ساعت 10 صبح، کردکوی، امامزاده مجید(ع)ساعت 15 و 30 دقیقه، -بندرگز، امامزاده علیرضا(ع)سرطاق ساعت 15، دلند:امامزاده قاسم(ع) ساعت 17، گنبدکاووس،  امامزاده یحیی بن زید(ع)ساعت 17 و در مینودشت، امامزاده اسحق(ع)قلمی ساعت 17  برگزار خواهد شد.

این همایش با حضور بانوان ولایی و زینبی با هدف تبیین سیره و شخصیت حضرت زینب(س) و قرائت میثاق‌نامه بانوان برگرفته از مبانی و اهداف نهضت حسینی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.