1398-06-18 03:06
570
0
65352
مدیر کل صدا و سیما استان گلستان عنوان کرد:

حفظ روحیه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اولویت های اصلی صدا و سیما

مدیر کل صدا و سیما استان گلستان گفت: این مرکز همواره توجه و اهتمام ویژه به تقویت باورهای اعتقادی و دینی و پاسداشت ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص حفظ روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را دراولویت برنامه سازی خود قرار داده و سعی نموده تا از تمامی داشته های خود در این مسیر بهره گیری نماید .

به گزرش گلستان ما، حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با منتظر حجت مدیرکل صدا و سیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل صدا و سیما در این دیدار با اشاره به اینکه رسانه ملی و استانی نیز به عنوان سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم همواره دوشادوش سایر نهادهای انقلابی به ویژه سپاه و بسیج ، در پاسداشت ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون پاک شهداست، از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است، افزود: رسانه ملی بیش از پیش آماده خدمت به نظام و کارگزاران انقلاب اسلامی است.

منتظر حجت در ادامه به نقش برجسته سپاه پاسداران و بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی و تامین امنیت امروز اشاره کرد و بیان داشت: به یقین اگر تدبیر امام راحل درخصوص بسیج و سپاه نبود آرامش و امنیت و سازندگی  امروز فراهم نمی شد.

وی رویکرد رسانه استانی را در سالهای اخیر توجه بیش از پیش به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، عنوان کرد و اظهار داشت: صداوسیمای مرکز گلستان همواره توجه و اهتمام ویژه به تقویت باورهای اعتقادی و دینی و پاسداشت ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص حفظ روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را دراولویت برنامه سازی خود قرار داده و سعی نموده تا از تمامی داشته های خود در این مسیر بهره گیری نماید . 

مدیر کل صدا و سیما در پایان با اعلام آمادگی برای تولید و پخش برنامه‌های فاخر در حوزه‌های صدا، سیما و خبر اذعان داشت: پرداخت حرفه ایی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تمام برنامه سازی های این مرکز قرار گرفته است و تلاش دارد به نیاز همه مخاطبین و اقشار مختلف توجه ویژه نماید.

در ادامه نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان ضمن ابراز خوشنودی از ارتباط تنگاتنگ رسانه ملی با سپاه در راستای تبیین فرهنگ بسیجی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: برنامه های ویژه فرهنگی در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تدارک دیده شده که نیازمند همکاری صدا وسیما برای انعکاس مناسب این برنامه ها هستیم .

حجت الاسلام و المسلمین رعایتی با قدردانی از عملکرد رسانه استانی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان داشت: برای نشر ارزش های دینی و دفاع مقدس، صدا وسیما حضوری فعالانه و مخلصانه داشته است  به طوریکه با انعکاس این برنامه ها شاهد نهادینه شدن روحیه ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل جدید هستیم .

وی در پایان صداوسیما به عنوان یکی از مهمترین نهادهای انقلابی یاد کرده و افزود: آموزش سواد رسانه‌ای، ارتقاء محتواها، تغییر ذائقه‌ها، خودسازی، ترویج سبک زندگی اسلامی، دین‌مداری و امیدبخشی، تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری و رونق تولید و ایجاد آرامش در بین مردم را از جمله وظایف رسانه ملی در استان عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.