1398-05-23 06:49
639
0
64947
ملک حسینی در گفت و گو با گلستان ما :

جهادگران بسیجی گذرگاه امین عبور از بحرانها هستند

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گلستان با بیان اینکه جهادگران بسیجی سرمایه های اصلی کشور هستند ، افزود : رفع محرومیت و همچنین کمک به ترویج فرهنگ کار و تلاش با روحیه و نگاه جهادی گذرگاه امین عبور از بحرانها هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ حسن ملک حسینی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گلستان صبح امروز چهارشنبه 23 مرداد ماه در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد : بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت 1379 برابر دستور مقام معظم رهبری جهت پر کردن خلا جهاد سازندگی ایجاد شد.

ملک حسینی افزود : یکی از اهداف اصلی تشکیل بسیج سازندگی  بکارگیری جوانان پرشور و با نشاط در کمک به رفع محرومیت و همچنین کمک به ترویج فرهنگ کار و تلاش با روحیه و نگاه جهادی بود نه نگاه اداری.

وی تصریح کرد :  در ادامه با ایجاد اقشار مختلف در بسیج  گروههای جهادی قشری از قبیل دانشجویان ، دانش آموزان ، فرهنگیان ، پزشکان ، ادارات ، ورزشکاران ، اصناف  وغیره بصورت تخصصی شکل گرفت و انسجام و سازماندهی گروههای جهادی و هماهنگی های بیشتر قانونی نیز بیشتر شد .

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گلستان خاطرنشان ساخت : در همین راستا فعالیتهای گروههای جهادی نیز گسترده تر و تخصصی تر در موضوعات کشاورزی . دامپروی و پزشکی ، صنعت و ... دنبال شد.

ملک حسینی تاکید کرد :  بعد از فرمان و ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی جهادگران بسیجی در این امر ورود کردند  و منشا بسیاری از خدمات در جامعه و روستاییان و محرومین شد و در حال حاضر با هدف ساخت پروژه های زودبازده و عام المنفعه مشغول فعالیت هستند .

وی با بیان اینکه جهادگران بسیجی سرمایه های اصلی کشور هستند ، افزود : امروز در بحرانهایی نظیر سیل و زلزله می بینیم که جهادگران بسیجی بدون هیچ مزد و ادعایی ، خالصانه کار می کنند و این رویکرد است که می تواند گره گشای مشکلات مردم در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها باشد .

ملک حسینی یادآور شد : مردم قدردان جهاد گران بسیجی هستند و عمیقا باور دارند خدماتی که توسط این قشر ارائه می شود قربت الی الله است ، خصوصا اینکه در جریان سیل گلستان دیدیم که جهادگران بسیجی چگونه با تمام وجود به مردم خدمت می کردند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.