1398-05-20 04:23
2047
0
64842
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

اعلام آمادگی ۱۰۷۷ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات قربانی

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از آمادگی ۱۰۷۷ پایگاه این نهاد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: امسال تمامی دفاتر کمیته امداد،۸۸ مرکز نیکوکاری و ۹۷۰ پایگاه مستقر در شهرها، روستاها و عید گاه‌های نماز سطح استان، آماده دریافت و توزیع نذورات قربانی میان نیازمندان هستند.

اسکندری به نحوه توزیع نذورات جمع‌آوری‌شده اشاره کرد و افزود: مراکز نیکوکاری، دفاتر این نهاد با اولویت‌بندی و نیازسنجی نیازمندان اقدام به توزیع نذورات در همان روز عید قربان می‌کنند و مبالغ ریالی نیز به‌حساب سرپرستان خانوارهای نیازمند واریز می‌شود.

وی یادآور شد: سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوارهای دارای بیمار صعب‌العلاج در اولویت دریافت هستند.

وی به مشارکت حامیان طرح اکرام ومحسنین با موضوع حمایت مالی از کودکان بی‌بضاعت اشاره کرد و افزود: حامیان نیز می‌توانند نذورات قربانی خود را مستقیماً به‌حساب خانوارهای این کودکان واریز و یا به صورت نذری به آنان اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به رشد ۱۰۵ درصدی نذورات دریافتی عید قربان سال ۹۷ افزود: سال گذشته بالغ بر ۱۱,۵ میلیارد تومان نذورات عید قربان مردم نیکوکار استان توسط این نهاد بین نیازمندان توزیع شد.

اسکندری بابیان جزئیات دریافت نذورات قربانی مردم در عید قربان خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر ۱۸۵ هزار کیلو گوشت به ارزش بیش از ۷,۵ میلیارد تومان به صورت غیر نقدی توسط دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد و حدود چهار میلیارد تومان هم نذورات نقدی و غیر نقدی توسط مراکز نیکوکاری، کمک مستقیم خیران و زکات پرداختی مودیان در قالب نذر قربانی جمع‌آوری شد.

وی با اعلام آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذورات مردم در عید قربان بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار گلستانی در روز عید سعید قربان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود اعم از دام زنده گاو، شتر و گوسفند و پوست دام را به پایگاه‌ها وادارات این نهاد در سطح استان تحویل دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

اسکندری با پیش‌بینی جمع‌آوری نذورات قربانی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان در سال جاری گفت: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا و شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی و سامانه پرداخت الکترونیک کمیته امداد به نشانی epay.emdad.org در عید سعید قربان به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.