1398-03-30 07:34
3031
9
63990
مرادعلی منصوری رضی در گفت و گو با گلستان ما :

خطر 7 میلیون جوان بیکار بیشتر از تحریم هاست / مردم باید نتیجه کار مدیران را به صورت عملی روی سفره هایشان ببینند

نماینده اسبق آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت :من با آقای حق شناس استاندار جدید گلستان در مجلس هفتم همکار بودم ، ایشان مدیر اجرایی است ، امروز همه باید کنار او باشیم و کمک کنیم .

به گزارش گلستان ما ؛ مراد علی منصوری رضی نماینده ادوار مجلس و نماینده اسبق رامیان ، آزادشهر و فندرسک در مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه 30 خرداد در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری گلستان ما اظهار کرد : برای توسعه استان خوب است از همه نظرات استفاده شود خصوصا نمایندگانی که عضو ادوار مجلس هستند بواسطه حضورشان می توانند پیشنهادهای خوبی بدهند .

منصوری رضی گفت : بنده در شرایطی وارد مجلس هفتم شدم که به گفته مقام معظم رهبری مجلس هفتم مثل گلی بود که از سنگلاخ بیرون آمد ، چهره های متدین و انقلابی وارد این مجلس شدند و من یادم می آید در افتتاحیه این مجلس بنده تنها نماینده ای بودم که با لباس بسیجی و چفیه حضور یافته بودم .

001

وی در خصوص عقب ماندگی استان خاطرنشان کرد : اختلافاتی در سطح کلان استان و مسئولان وجود دارد که باعث عقب افتادن استان شده است ، چرا ما نمی توانیم مثل کرمان باشیم ، من بعد از دو دوره مجلس معاون پارلمانی دولت بودم و به 7 نماینده استان گفتم که فکر کنید یک نماینده در دولت دارید و از توان بنده هم استفاده کنید اما این اتفاق نیفتاد .

این نماینده ادوار مجلس اضافه کرد : اگر استان بر همین پاشنه بپرخد و همین روش را ادامه دهیم اتفاق خاصی نمی افتد ، استانداران زیادی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب آمدند و رفتند ، مجلس آینده هم حتی اگر از مدیران باتجربه و قوی تشکیل شود اما این وحدت در بین مدیران نباشد نتیجه نمی گیریم .

منصوری بیان کرد : من با آقای حق شناس استاندار جدید گلستان در مجلس هفتم همکار بودم ، ایشان مدیر اجرایی است ، امروز همه باید کنار او باشیم و کمک کنیم ، اگر کارها با دلسوزی پیش نرود با مشکلات ناگواری مواجه می شویم .

002

وی با اشاره به مشکل بیکاری یادآور شد : برای 7 میلیون جوان بیکار باید فکر اساسی کرد ، خطر این همه جوان بیکار از تحریم ها بیشتر است ، یا اینکه در لایحه حمایت از ایثارگران واقعا باید تاسف خورد ، رزمنده ای که حضورش در جبهه یک ساعت تعیین کننده بود امروز باید به کمیته امداد معرفی شود . چرا ؟

نماینده اسبق آزادشهر و رامیان در مجلس با بیان اینکه برای حل یک مشکل همه باید پای کار بیایند ، اظهار داشت : در قضیه مسکن مهر همه دستگاهها و نهادها پای کار آمدند و در نتیجه خیلی از جوانها خانه دار شدند ، مشکلاتی هم بود اما کارهای زیادی انجام شد ، مشکل اشتغال هم همینطور قابل حل است به شرطی که همه پای کار باشند .

منصوری رضی گفت : زمان نمایندگی ام وقتی درخواست های رسیده را بررسی می کردم 300 هزار درخواست از من شده بود و 53 هزار نامه را با دست خط خودم برای پیگیری ارجاع دادم ، برای اینکه در وضعیت افراد قرار بگیرم تک تک نامه های رسیده را تا پاسی از شب خودم می خواندم نه مسئول دفترم و بعد پاسخ می دادم .

003

وی بیان داشت : در زمان نمایندگی ما گره های زیادی از منطقه باز شد ، آسفالت 100 روستای منطقه ، گازرسانی روستاهایی که شدنی نبود ، ایجاد شهرک صنعتی ، ایجاد بزرگترین مجتمع فنی و حرفه ای مهندسی کشور در فندرسک از جمله کارهای خوبی بود که باید ادامه پیدا می کرد .

این نماینده اسبق اشاره کرد : مردم باید نتیجه کار مدیران را به صورت عملی روی سفره هایشان ببینند وگرنه مورد قبول واقع نمی شود ، اگر اراده ای در کشور برای حل مشکل اشتغالزایی باشد ، حل شدنی است اگر در مسیر درست و توزیع مناسب درآمدی قدم برداریم .

منصوری رضی گفت : مشکل برخی مدیران اینست که دغدغه خیلی از مردم را درک نمی کنند ، مثلا برای حل مشکل اشتغال باید یک نماینده یا مدیر در خانه خود بیکار داشته باشد تا بتواند بفهمد که بیکاری چه درد بزرگی است ، بنده دو تا دختر و دامادم علیرغم تحصیلات بالا بیکارند ، به من هم گفته اند که با استفاده از روابطم کاری برای آنها بکنم اما به آنها گفته ام شما هم مثل بقیه بروید توی نوبت و آزمون بدهید .

004

وی در خصوص رتبه بالای آزادشهر در زمینه آسیب های اجتماعی گفت : این شهرستان بواسطه مهاجرت پذیری بالا ، مسائل قومیتی و بیکاری جوانان به این نقطه رسیده و لذا بایستی با این مشکلات جدی تر روبرو شویم ، مثلا در خصوص موضوع پرهام همان موقع من به امام جمعه شهر گفتم که این نحوه سود دادن با اصول اقتصاد همخوانی ندارد اما جدی نگرفتند .

نماینده ادوار مجلس در پایان فشارهای خارج بر کشور را در اوج خود خواند اما افزود : این سختی ها رو به پایان است و به حمدلله مشکلات کشور نیز حل خواهد شد به شرط اینکه همه کنار هم باشیم و وحدت داشته باشیم .

تنظیم خبر : جواد عموزاد

005

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

haghighat

آقای نماینده اسبق! چقدر خوبست یک سوزن هم بخودت بزنی و یک جوالدوز به دیگرانشما که اینقدر خوبی پس چرا خودت به گفته هایت عمل نکردی؟؟! شما که اینقدر سنگ اسلام و قران و...به سینه میزنی پس چرا لم تقولون ما لا تفعلون؟مگر خودت زمانی که یکی از هفت نماینده استان بودی از ظرفیت نماینده های قبلی استفاده کردی که حالا اینگونه میگویی؟الان که سنگ عقب ماندگی استان گلستان و شهرستان آزادشهر و حوزه آن منطقه را به سینه میزنی بفرمایید خودت در چهار سال خدمتت چه گلی به سر امردم این منطقه گذاشتی و برای پیشرفت و آبادانی و رفاه مردم محروم این مناطق چکار مثبتی انجام دادی؟حداقل سه مورد اساسی را نام ببر.اینکه می گویی چند صد هزار نامه بدستت رسید و ارجاع کرده ای،برادرجان ارجاع کردن به تنهایی که دردی از مردم و صاحب نامه ها دوا نمیکند.بفرما آیا ارجاع هایت را پیگیری کرده ای که به نتیجه مثبت برسد؟وگرنه ارجاع کردن را یک فرد عادی و کم سواد هم با کمی اطلاعات می تواند انجام بدهد.الان هم که از استاندار جدید اینگونه تعریف میکنی حتما نیتت خیر است و اصلا دنبال پست و مسئولیتی از طرف ایشان نیستی.

0
0
پاسخ
1398-03-30 09:41
س

احسنت

0
0
پاسخ
1398-03-30 11:58
بدبخت

این دوتا دختر و دامادی که این اقا میگه تو سالهای مسئولیتش تازه دیپلم گرفته بودن بعد ایشان مدعی این هستند که براشون با پارتی کار درست نکرده!!

0
0
پاسخ
1398-03-31 07:24
ازادشهری

این بنده خدا هنوز فرق کار اجرایی و قانون گذاری رو بلد نیست هنوز نمیدونه کار نماینده قانون گذاریه نه کار اجرایی

0
0
پاسخ
1398-03-31 07:30
مطلع

بخدا یادمه همین نماینده اره با لباس بسیجی رفت مجلس اما ۶ ماه بعد با پرادو اومد و ۲تا غول دور و برش بودن که کسی زدیکش نشه خط اتو شلوارش بشکنه

0
0
پاسخ
1398-03-31 07:32
گرگانی

مدیران محترم سایت وزین گلستان ما اقای منصوری مدعی حضور در انتخابات هست و این کار شما بنوعی تبلیغات یکطرفه برای ایشان محسوب میشود لطفا با بقیه مدعیان حضور در عرصه انتخابات هم فرصت مصاحبه بدهید

0
0
پاسخ
1398-03-31 07:35

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.