1398-03-29 12:14
495
0
63972
امام جمعه کلاله:

فتنه 88 خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد کرد/ فتنه 98 با محوریت اقتصادی و معیشت طرح ریزی شده است

امام جمعه کلاله گفت: فتنه 88 که طرح ریزی و هدایت آن از خارج و اجرا کنندگان آن خائنین داخلی بودند؛ در حوزه های مختلف خسارت جبران ناپذیری به کشور وارد کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل ازکلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری اظهار داشت: فتنه سال 88 یکی از نمونه های بارز کودتا بر علیه نظام در کشور بود که هدایت و طرح ریزی آن در خارج از کشور و اجرای آن توسط برخی خائنین داخلی انجام گرفت.

وی افزود: این فتنه خسارات جبران ناپذیری در ابعاد سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی برای کشور داشت و یقینا جرقه وضع تحریم های سنگین بر علیه ایران و ملت آن با آغاز این فتنه در کشور زده شد.

امام جمعه شهرستان کلاله تاکید کرد: اما نامه برخی از خودفروختگان داخلی و خارجی برای اعمال تحریم های سنگین بر علیه ایران و ملت آن، خیانتی است که فراموش نمی شود.

حجت الاسلام کشیری یادآور شد: پس از سال 88 نیز شاهد فتنه ها و توطئه های مختلف در کشور بودیم که با هوشیاری مردم خنثی شد.

امام جمعه کلاله گفت: مسلما دشمن برای سال 98 نیز فتنه ای جدید طرح ریزی کرده است و یقینا اهرم های فشار در این فتنه، فشارهای اقتصادی و معیشتی مردم و نشان دادن بن بست های سیاسی و اقتصادی است تا نوعی نارضایتی در مردم ایجاد و در نتیجه مایوس شدن از نظام و انقلاب را دربرداشته باشد.

وی تاکید کرد: آنان که با تحت فشار گذاشتن مردم خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند؛ بدانند که مردم هوشیار هستند و در زمان هایی که بدانند منافع کشورشان در خطر است، بساط انها را برمی چینند.

حجت الاسلام کشیری در گفت: به دولتمردان توصیه می کنیم که به جای چشم دوختن به غربی ها و آمریکا، دست در دست هم و در کنار مردم و با همدلی در جهت اعتلای کشور در حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تلاش کنند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.