1398-02-29 14:53
753
0
63337
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

تجاوز به دانش آموز رامیانی را تکذیب می کنم/ منتظر بررسی قضایی هستیم

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان هرگونه تجاوز به دانش آموز دختر رامیانی را رد و تاکید کرد:بعنوان مدعی العموم این موضوع را بررسی می کنیم. در حال حاضر منتظر نتیجه بررسی‌های قضایی هستیم و در صورتی که تعرض به دانش‌آموزان ثابت شود قانون به شدت با این فرد برخورد خواهد کرد.

به گزارش گلستان ما، احسان گوهری‌راد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته گذشته خانواده یکی از دانش‌آموزان رامیانی به دادگستری مراجعه ومدعی بودند‌ معلم 60 ساله‌‌ به دخترشان‌ تعرض کرده است.

وی افزود: این معلم هیچ سابقه سوئی در پرونده کاری خود ندارد و از ابتدا  این ادعا توسط وی به شدت رد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: دانش‌آموز به خانواده خود اعلام کرده که معلم بدنش را لمس کرده است لذا هرگونه تجاوز به ‌ دانش‌آموز رامیانی را رد می کنیم اما بعنوان مدعی العموم این موضوع را بررسی می کنیم.

گوهری راد در ادامه گفت: معلم مربوطه نیز گفته است؛ در عالم معلم و شاگردی دانش‌آموز را بغل کرده و قصدی سوئی نداشته است، اما‌ از همان لحظات‌ نخست طرح این موضوع، فعالیت معلم را متوقف ‌کردیم و این فرد اکنون در بازداشت به سر می‌بردو مدیر این مدرسه را نیز تغییر داده‌ایم.

گوهری راد با بیان اینکه آموزش و پرورش نیز به عنوان مدعی از این معلم شکایت  کرده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر نتیجه بررسی‌های قضایی هستیم و در صورتی که تعرض به دانش‌آموزان ثابت شود قانون به شدت با این فرد برخورد خواهد کرد. .

گوهری‌راد اذعان کرد: بعد از طرح این موضوع چهار، پنج خانواده دیگر نیز به دادگستری مراجعه و از این معلم درباره کودک‌آزاری شکایت کردند و تاکید می کنم که آموزش و پرورش نیز در این پرونده مدعی است.‌

عبدالرضا چراغعلی بعدازظهر امروز  نیز پس از حضور میدانی در رامیان و گفتگو با مدیران و مسوولان مربوطه در خصوص اخبار تجاوز به دانش آموز رامیانی، اظهار کرد: موضوع تجاوز به دانش آموز رامیانی به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی با تکذیب برخی از اخبار در شبکه های مجازی افزود: با توجه به اهمیت شان و جایگاه انسانی افراد، انتشار اخبار کذب و دامن زدن به اخبار غیر واقع موجب خدشه به حیثت و آبروی انسان ها می شود و تقاضا دارم همه از این کار پرهیز کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: مردم به اخبار غیر موثق منتشر شده در برخی کانال ها و سایت ها توجه نکنند.

وی بیان کرد: تمامی موضوعات را به صورت شفاف با مردم در میان می گذاریم و شهروندان اخبار موثق را مبادی قابل اطمینان دریافت کنند.

وی تاکید کرد: موضوع از سوی استانداری، فرمانداری، آموزش و پرورش و دستگاه قضایی در حال بررسی است.

گفتنی است؛ صبح روز یکشنبه 29 اردیبهشت خبری مبنی بر تجاوز و آزار و اذیت یک دانش آموز دختر توسط معلم مدرسه ابتدایی در یکی از روستاهای رامیان در برخی از شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.