1398-02-24 05:43
892
0
63197
مزایده تلویزیون شهری گرگان در گام پنجم

انتقاد ربیعی از تعطیلی تلویزیون شهری / شهردار : جابجایی تلویزیون شهری 400 میلیون تومان هزینه دارد

حسین ربیعی عضو باسابقه شورا در 147 امین جلسه شورای شهر نسبت به خاموشی و توقف فعالیت این تلویزیون انتقاد کرد .

به گزارش گلستان ما ؛ نزدیک به شش ماه است که تلویزیون شهری گرگان واقع در میدان ولی عصر (ع) به دلیل اتمام قرارداد مستاجر قبلی خاموش بوده و طی این مدت حواشی زیادی بین مستاجر قبلی و شهرداری بوجود آمده است .

این همه معطلی در پروژه ای که می تواند برای شهر گرگان درآمدزا باشد پای این سوژه را به شورای شهر گرگان کشانده است . حسین ربیعی عضو باسابقه شورا در 147 امین جلسه شورای شهر نسبت به خاموشی و توقف فعالیت این تلویزیون انتقاد کرد .

شهردار گرگان در پاسخ به ربیعی گفت : ما چهار بار برای تلویزیون شهری مزایده گذاشتیم ، 80 ، 60 ، 50 ، 40 میلیون تومان ارقام پیشنهادی ما بوده اند اما کسی شرکت نکرد ، به نظر می رسد وضعیت تبلیغات شهر گرگان راکد باشد .

عبدالرضا دادبود گفت : برای مرحله پنجم رقم 30 میلیون تومان را پیشنهاد دادیم که این رقم با مخالفت حسین ربیعی مواجه شد . ربیعی گفت : همین طوری این تلویزیون با پرت کردن حواس ها و پخش نور زیاد باعث صدمات و تصادفاتی در این محور شده و اگر قرار است با 30 میلیون به مزایده برسد جمع شود، بهتر است .

شهردار گرگان در جواب ربیعی گفت : جابجایی تلویزیون شهری 400 میلیون تومان هزینه دارد و وسایل و امکانات آن در اثر جابجایی ممکن است مستهلک شود .

جرجانی دیگر عضو شورا هم گفت که وضعیت تلویزیون شهری باید تعیین تکلیف شود و این بلاتکلیفی خوب نیست ، من نمی گویم به فرد خاصی بدهید ولی به هر کس می دهید زودتر مشخص شود .

پیش از این حامد صدقی مدیر اجرایی نقشینه به مدت هشت سال این تلویزیون شهری را در اختیار داشت که چون نصب و راه اندازی این دستگاه زمان خودش بود بهره برداری و نگهداری آن نیز صفر تا صد دست خودش بود لذا برخی ها معتقدند وقتی فرد باتجربه ای در شهر هست که از عهده چنین پروژه بزرگی بر می آید چرا لقمه را می می چرخانیم ؟

برخی دیگر از اعضا نظیر اقاملایی به شدت با صدقی مخالف اند و معتقدند نباید به وضعیت گذشته برگردیم ، باید دید ماجرای تلویزیون شهری گرگان در گام پنجم به چه سرنوشتی خواهد رسید .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.