1393-09-04 11:13
1971
0
6277
صابری در گفتگو با گلستان ما تاکید کرد:

امنیت جهان اسلام برای ما مهم است نه امنیت رژیم صهیونیستی / هیچ تحریمی بر اقتصاد مقاومتی اثر گذار نیست

نماینده مردم آزاد شهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده باید تاکید کند امنیت جهان اسلام برای ما مهم است نه امنیت رژیم صهیونیستی .

به گزارش گلستان ما ، رضا صابری نماینده مردم آزاد شهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره تمدید مذاکرات هسته ای و زیاده خواهی امریکا وغرب اظهارکرد: هر نوع مذاکره ای برای ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی باشد و خوی استکباری امریکا را در منطقه ترویج دهد برخلاف راه امام خمینی (ره) و بیانات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: از مجموعه تلاش های تیم مذاکره کننده تشکر می کنیم ، اما و نباید پس از هر مذاکره ای آن چیز که دولت مردان امریکا بیان می کنند با مصالح جمهوری اسلامی مغایرت داشته باشد.

صابری در ادامه تصریح کرد: متاسفانه پس از یک سال مذاکره در انتهای مذاکره امریکایی ها اذعان می کنند پس از مذاکرات ما امنیت اسرائیل را حفظ کردیم و آنها باید بدانند ملت ایران مخالف و دشمن صهیونیست ها است و بر دشمنی خود افتخار می کند و از هر نوع تلاشی برای از بین بردن حکومت فاسد اسرائیل کوتاهی نخواهد کرد.

امنیت جهان اسلام برای ما مهم است نه امنیت رژیم صهیونیستی

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی درادامه خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده باید این پیام را به مذاکره کننده ها و امریکایی ها انتقال دهد که آنها از سودای مذاکره به نفع اسرائیل در منطقه ما استفاده نکنند و چون ما خواستار منطقه ای عاری از سلاح های هسته ای هستیم و در نقطه اصلی این مسئله رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده باید تاکید کند امنیت جهان اسلام برای ما مهم است نه امنیت رژیم صهیونیستی .

صابری در ادامه گفت: امریکا به دنبال اختلاف افکنی بین مسلمین است و می خواهد با جریان تکفیری بیداری اسلامی را به جریان خشونت علیه مسلمین تبدیل کند و وحدت مردم و همه قوا برای دستیابی به اهداف نظام و دستیابی به توافقی مبتنی بر خواست های نظام و رعایت خطوط قرمز نظام و دولت هم مطمئن باشد نظام با توکل به خدا و کمک مردم هر توطئه ای را خنثی نماید.

اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر تحریم ها مصون می کند

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی تاکیدکرد:حوزه تحریم ها متوجه نفت شده است و اگر اقتصاد مبتنی بر نفت باشد آسیب های خود را نشان می دهد و مسئولین باید بدانند اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر تحریم ها مصون می کند و هیچ تحریمی بر اقتصاد مقاومتی اثر گذار نیست.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما با تکیه بردانش علمی و بومی خود با رشد اقتصادی بسیار خوب اقتصاد کشور را از نقشه های دشمن دور کنیم و اقتصاد پویا و پایدار در کشور داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: خواسته ما این است مردم از جزئیات مذاکرات مطلع باشند و اعتقاد داریم تیم مذاکره کننده به خطوط قرمز تعیین شده توسط مقام معظم رهبری پایبند است و با اعلام جزئیات می توان بهتر درک کرد که این تیم تا چه اندازه در مذاکرات به این اصول پایبند هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.