1397-05-21 09:16
913
0
55981
یادداشت؛

روحانی نماهایی که مردم را برای براندازی نظام گروگان گرفته اند! / جریان نفوذ متهم اصلی گروگان گیری ملت برای تغییر رفتار نظام

جوانان مومن و انقلابی  می بایست به کمک ملت شتافته و آنان را در این جهاد اکبر علیه  فتنه اکبر و اعوان و انصار نفوذی آن  یاری رسانند.

به گزارش گلستان ما، دکتر حسن بیارجمندی در یادداشت جدید خود نوشت: استاد رحیم پور ازغدی۵سال پیش  در یک نشست گفتمانی  موضوعی را نقل کردند که بازتاب گسترده ای در کشور یافت و مورد اقبال قرار گرفت که :« مردم ما از حکومت[دولت] ما متدین تر و انقلابی تر هستند؛ الان ۳۵ سال است که مسئولین در جمهوری اسلامی می خواهند این نظام رو سرنگون کنند اما ملت نمی گذارند.» البته سیر تاریخی انقلاب و نظام اسلامی در ۴۰ سال گذشته این موضوع را به ذهن متبادر می کند و حتی در مورد بعض حکومت ها و روسای آن از  دولت موقت تا دولت بنی صدر و...آنرا کاملا اثبات می کند.

امام خمینی(ره) در بخشی از وصیتنامه الهی- سیاسی خود به وجود و خاستگاه  یک جریان برانداز این چنین اشاره می نمایند: «وصیت اینجانب به آن طایفه از روحانی‌نماها که با انگیزه‌های مختلف با جمهوری اسلامی و نهادهای آن مخالفت می‌کنند و وقت خود را وقف براندازی آن می‌نمایند و با مخالفان توطئه‌گر و بازیگران سیاسی کمک می‌نمایند، آن است که شماها طرْفی از این غلط کاریها تاکنون نبسته و بعد از این هم گمان ندارم ببندید.بهتر آن است که اگر برای دنیا به این عمل دست زده‌اید ـ و خداوند نخواهد گذاشت که شما به مقصد شوم خود برسیدـ تا درِ توبه باز است از پیشگاه خداوند عذر بخواهید و با ملت مستمند مظلوم هم‌صدا شوید و از جمهوری اسلامی که با فداکاریهای ملت به دست آمده حمایت کنید، که خیر دنیا و آخرت در آن است.گرچه گمان ندارم که موفق به توبه شوید.»

بعد از ارتحال امام(ره) همین پیش بینی تحقق یافته و روحانی‌نماهایی که وقت خود را وقف براندازی نظام جمهوری اسلامی نموده بودند؛ نه تنها طرْفی از این غلط کاریهای خود نبستند بلکه موفق به توبه هم نشدند و عده ای از آنان با مرگ غافلگیر شدند و عده ای دیگر به حیات وهم آمیز خود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی هنوز ادامه می دهند.

بطور قطع یکی از عوامل اصلی که مانع از این اقدامات براندازانه شده است؛همین مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی است که در تمام این سالهای سخت و در پیچ و خم های تاریخی در برابر اقدامات براندازانه بعض مسولین و روحانی نماها ایستادگی نموده و به فتح و ظفر دست یافته اند و فلذا طبیعی است که همین مردم در موج سوم براندازی نظام جمهوری اسلامی نقطه هدف دشمن قرار بگیرند؛ تا نظام جمهوری اسلامی را از این مولفه اصلی و اقتدارآفرین خود تهی کنند!

تا جایی که بطور عمده ما شاهد یک جنگ تمام عیار تحمیلی علیه مردم متدین و انقلابی از سوی جریان نفوذی( برانداز داخلی و خارجی) هستیم و به جرات می توان گفت که در این چند سال اخیر به بزرگترین گروگان گیری قرن مبدل شده است و همین گروگانگیری دسته جمعی مردم متدین و انقلابی برای تن دادن به عدم دفاع از نظام اسلامی و براندازی آن از  ویژگی ها منحصر به فرد آن است که در هیچ دوره ای مسبوق به سابقه نبوده است.

ضمن اینکه در پروژه گروگان‌گیری ملت توسط جریان نفوذ ؛ وادار کردن نظام اسلامی به عمل خاص یا تغییر  رفتار آن در داخل و خارج- که منتج به استحاله نظام از درون می گردد-  مد نظر است

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار۲۷/۱۱/۹۵ مردم آذربایجان، ضمن اشاره به دفاع قاطع مردم از نظام اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خطاب به مسئولان کشور راجع به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم بیان داشت که : «به مسئولین عرض میکنم که این حضور مردمی در بیست و دوم بهمن را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعالیت های ما مسئولین به حساب نیاورید. مردم گله مندند؛ از بسیاری از چیزهایی که در کشور می گذرد، مردم گله مندند. مردم با تبعیض میانه ای ندارند؛ هرجا تبعیض ببینند، احساس ناراحتی و رنج می کنند. هرجا کم کاری ببینند همینجور، هرجا بی اعتنائی به مشکلات ببینند همینجور، هرجا پیش نرفتن کارها را ببینند همینجور؛ مردم گله مندند... ما امروز دچار مشکلیم، نمی شود مشکلات مردم و گلایه های مردم را نادیده گرفت؛ مسئولین باید جدّی بگیرند. مسئله بیکاری مهم است، مسئله رکود مهم است، مسئله گرانی مهم است؛ اینها مسائلی است که وجود دارد ».

 هشداری که معظم له چند سال قبل و در آغازین سال های موج سوم برنامه ریزی ده ساله دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و هدفگذاری اصلی آن متذکر شده بود: «بنده چهار پنج سال یا شش سال قبل از این در سخنرانی اوّل سال گفتم که امروز نگاه دشمنان ملّت ایران به مسئله اقتصاد است؛ سعی دارند به اقتصاد کشور فشار بیاورند؛ اقتصاد کشور را آنچنان زیر فشار قرار بدهند که مردم دچار مشکل بشوند. وقتی مردم دچار مشکل شدند، دل زده میشوند، دلسرد میشوند؛ دشمن همین را میخواهد. دشمن میخواهد مردم از انقلابشان، از نظامشان، از دولتشان، از کشورشان دلسرد بشوند، دل زده بشوند؛ لذا روی مسئله اقتصاد فشار می آورد و فشار آوردند. مسئولین باید به این نکته توجّه کنند.»

دغدغه مندی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حدود ۱۰ سال گذشته نسبت به وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم  با عنایت به شعارهای تعیینی هر سال ،پیگیری تحقق آن و از همه مهمتر در بر گرفتن غالب محور کلی بیانات معظم له بر کسی پوشیده نیست.اما آنچه برای ایشان و مردم متدین و انقلابی در چند سال اخیر به یک سوال جدی مبدل شده است :«بنده به مسائل معیشت مردم خیلی فکر میکنم، خیلی دغدغه مندم نسبت به مسئله معیشت مردم اما هرچه فکر میکنم... اینکه ما گفتیم اقدام و عمل، البته حالا مشغولند، باید ان شاءالله نتیجه کار محسوس بشود، ملموس بشود که مردم حس کنند، لمس کنند؛ راه این است. » چرا نتیجه کار محسوس و ملموس نمی شود و بر معیشت مردم  سال به سال و ماه به ماه فشار مضاعفی وارد می شود!!؟آیا این عادی است ؟

ایشان ماه ها قبل از آشوب های دی ماه ۹۶ نسبت به اهداف برنامه ریزی دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی هشدار دادند که:« یکی از مهم‌ترین اهداف یا شاید مهم‌ترین هدف کوتاه‌مدّت دشمن، این است که بتوانند امنیّت را از کشور سلب کنند.

هدف میان‌مدّت آنها مسئله‌ی اقتصاد کشور است، مسئله‌ی معیشت مردم است. اقتصاد بایستی حرکت نکند، معیشت مردم بایستی لنگ بماند، کار و تولید باید در کشور پایین بماند، بیکاری باید به‌عنوان یک بلا در کشور عمومیّت پیدا کند، مردم بایستی از جمهوری اسلامی و از نظام اسلامی به‌خاطر مشکلات معیشتی ناامید و مأیوس بشوند. این هدف دشمن است؛ دنبال این هستند، دارند تلاش میکنند، برایش برنامه‌ریزی میکنند، به قول خودشان اتاقهای فکر تشکیل میدهند، برای اینکه بتوانند این کار را در کشور ما انجام بدهند. این هدف میان‌مدّت آنها است که دنبالش هستند. ما وقتی این هدف را فهمیدیم، آن‌وقت باید علاج بکنیم؛ علاج هم میتوانیم بکنیم، اگر به خود بیاییم، یک­‌قدری توجّه کنیم، دنبال کنیم..

 هدف بلند‌مدّت هم، اصل نظام اسلامی است. یک روزی صریحاً میگفتند که نظام اسلامی باید از بین برود؛ بعد دیدند این حرف، حرفی است که به ضررشان تمام میشود ..؛ [لذا] آمدند این را تعدیل کردند و گفتند: تغییر رفتار جمهوری اسلامی. بنده همان‌وقت به مسئولین عزیز کشور گفتم: آقایان! توجّه داشته باشید که تغییر رفتار، با تغییر نظام هیچ فرقی ندارد. تغییر رفتار یعنی اینکه راه اسلام را میرفتیم، راه انقلاب را میرفتیم، خطّ امام را میرفتیم، حالا زاویه بگیریم؛ اوّل ۲۰ درجه، بعد ۴۵ درجه، بعد ۹۰ درجه، بعد ۱۸۰ درجه در طرف مقابل حرکت بکنیم؛ تغییر رفتار یعنی این؛ یعنی همان از بین بردن نظام اسلامی؛ این هدف بلندمدّت آنها است. »

اما با وجود تمام فشارهای معیشتی و اقتصادی و اوج  فشار به نظام اسلامی برای تن دادن به میز گفتگوی ملی برای تغییر رفتار در دی ماه ۹۶ ؛ این مردم متدین و انقلابی در سراسر ایران اسلامی بودند که به میدان آمدند و به تعبیر  استاد رحیم پور ازغدی باز ملت نگذاشتند!.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ۱۹دی ماه مردم قم به این موضوع اشاره می کنند که :« ملّت ایران در اقصی نقاط کشور، در شهرهای بزرگ، در شهرهای کوچک، از روز نهم دی -که این آتش‌بازی‌ها و این شیطنت‌کاری‌های افرادی ، تازه شروع شده بود- در همه‌جای کشور این حرکت را آغاز کردند، بعد که دیدند نه، مزدوران دشمنان دست‌بردار نیستند، آن‌وقت پی‌درپی، روزهای متوالی این راه‌پیمایی تکرار شد؛ از روز سیزدهم در قم، در اهواز، در همدان، در کرمانشاه، تا روز چهاردهم، روز پانزدهم، روز شانزدهم، روز هفدهم در شهرهای مختلف، در شهرهای بزرگ، و باز در مشهد، در شیراز،‌ در اصفهان، در تبریز. اینها حوادث معمولی نیست؛ اینها هیچ جای دنیا وجود ندارد؛ من این را از روی اطّلاع عرض میکنم. این حرکت عظیم منسجم مردمی در مقابل توطئه‌ی دشمن، با این نظم، با این بصیرت، با این شور، با این انگیزه در هیچ جای دنیا نیست؛ و این چهل سال است که ادامه دارد، بحث یک سال و دو سال و پنج سال و مانند اینها نیست؛ نبرد ملّت با ضدّ ملّت است، نبرد ایران با ضدّ ایران است، نبرد اسلام با ضدّ اسلام است؛ این [نبرد] ادامه داشته و البتّه بعد از این هم خواهد بود».

در تمام این مدت ، نبرد یاد شده ادامه داشته و در ماه های اخیر بر شدت آن افزوده شده است و شاید در ماه های بعد نیز به اوج خود برسد.اما تکلیف و رسالت جوان مومن و انقلابی در این مقطع حساس ۴۰سالگی انقلاب اسلامی برای عبور از این پیچ تاریخی چیست؟ رهبر معظم انقلاب اسلامی  در دیدار یاد شده به این رسالت تاریخی اشاره می کنند که:« امروز که چهل سال از آن روزها میگذرد، ملّت ما همان منطق، همان مسیر، همان هدف را دنبال میکند؛ منتها امروز پخته‌تر است، باتجربه‌تر است، واردتر است. از لحاظ انگیزه هم اگر نگوییم امروز جوانهای ما پُرانگیزه‌تر از آن روز هستند، حدّاقل مثل همان انگیزه‌ها را دارند، علاوه بر اینکه پُرتعدادترند؛ یعنی امروز تعداد جوانهای مؤمن پُرانگیزه‌ای که حاضرند در میدانهای خطر سینه‌ سپر کنند، چندین برابر جوانهای ما در آستانه‌ی انقلاب و در سالهای اوّل انقلاب است؛ این خطّ مستمرّ این کشور است.» لذا جوانان مومن و انقلابی  می بایست به کمک ملت شتافته و آنان را در این جهاد اکبر علیه  فتنه اکبر و اعوان و انصار نفوذی آن  یاری رسانند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.