1397-04-28 06:39
2866
0
55335
طی حکمی :

«ابراهیم سن سبلی» سفیر مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان شد

ابراهیم سن سبلی ورزشکار نامدار گلستانی به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر استان معرفی شد.

به گزارش گلستان ما ؛ عصر دیروز و با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، فرماندار آق قلا و رئیس هیات ورزش کارگری استان، حکم ابراهیم سن سبلی والیبالیست نامدار استان گلستان به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر به وی اهدا شد.

در این مراسم سعید مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ضمن اشاره به نقش ورزش در جلوگیری از گرایش به مواد مخدر خاطرنشان کرد: بخش زیادی از مردم به چهره های ورزشی علاقه دارند و مطرح شدن این الگوها و قهرمانان ورزشی به عنوان سفیران فرهنگی و اجتماعی به ویژه در عرصه مبارزه با مواد مخدر گامی در جهت همصدا شدن آحاد جامعه در جهت پیشگیری از گرایش به مواد مخدر و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد است.

وی ابراز امیدواری کرد انتخاب و معرفی این ورزشکار محبوب به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر، فرصتی باشد تا بهتر از گذشته اقدامات موثری در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه مواد مخدر انجام شود.

1531977494 6a2o1491

محمود روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان  نیز اظهار کرد: در  حال حاضر مواد مخدر و اعتیاد در راس آسیب های اجتماعی کشور و گلستان قرار دارد که ضرر زیادی به خانواده ها و جوانان زده است.

وی افزود: مواد مخدر در دنیا به عنوان زلزله خاموش و یکی از ابزارهای جنگ نرم شناخته شده است که آهسته آهسته زندگی مردم و جوانان را هدف قرار می دهد و اهمیت این موضوع ایجاب می کند تا چهره های بزرگ فرهنگی، ورزشی و اجتماعی که جایگاه ارزشمندی در بین مردم دارند، پرچم داران و سفیران مبارزه با این بلای خانمان سوز شوند.

امانگلدی ضمیر فرماندار آق قلا نیز استفاده از ظرفیت چهره های مردمی در عرصه های مختلف را گامی مثبت در فرهنگ سازی و گفتمان سازی مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.

1531977498 6a2o1495

همچنین در این مراسم لوح تقدیر و هدایایی از طرف هیات ورزش کارگری استان گلستان و شرکت خودباوران کوثر به این ورزشکار گلستانی اهدا شد.

لازم ذکر است ابراهیم سن سبلی کاپیتان تیم ملی والیبال ساحلی در سال های 80 تا 91 و کامل ترین بازیکن والیبال دنیا در رده جوانان در سال89، عناوینی همچون: قهرمانی جهان در بحرین (1382)، قهرمانی جهان در تایلند (1387)، قهرمانی جهان در عمان (1388)، قهرمانی کارگران جهان در لتونی (1396)، سومی مسابقات جهانی کارگران در بلغارستان (1397)، 6 مقام دومی آسیا، 12 عنوان قهرمانی در ایران و چندین دوره حضور در مسابقات جهانی و آسیایی والیبال ساحلی به عنوان کاپیتان تیم ملی را در کارنامه ورزش خود دارد.

1531977580 6a2o1487

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.