1397-01-28 18:32
1336
0
52668
با رای اکثریت اعضای شورای بسیج رسانه :

سید حمیدرضا حسینی شهید شاخص بسیج رسانه گلستان در سال 97 شد

سید حمیدرضا حسینی خبرنگار گلستانی شبکه خبر که در واقعه منا به شهادت رسید شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان در سال 97 شد .

به گزارش گلستان ما ؛ در جلسه عصر امروز سه شنبه 28 فروردین ماه سازمان بسیج رسانه استان گلستان به اتفاق آراء سید حمیدرضا حسینی به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان انتخاب شد .

تا پیش از این 4 شهید شاخص در استان گلستان توسط بسیج رسانه انتخاب شدند : شهید حجت الاسلام روحانی فرد ، شهید محمد طاهر طاهری ، شهید معززی و شهید سید حسینی حسینی .

سیدحمیدرضا حسینی، خبرنگار شبکه خبر که برای پوشش رسانه‌ای حج سال ۱۳۹۴ از سوی سازمان صداوسیما به مکه مکرمه اعزام شده بودند در فاجعه منا به شهادت رسید.

شهید حسینی از خبرنگاران باسابقه شبکه در حوزه انرژی بود که گزارش‌های زیادی از وضعیت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب استان تهران تهیه کرده بود.

زنده‌یاد حسینی دانش‌آموخته دانشکده علوم و ارتباطات اجتماعی و در رشته خبرنگاری فارغ‌التحصیل شده بود.

شهید حسینی، در سال ۱۳۷۸ از ابتدای فعالیت شبکه خبر، همکاری با این شبکه را آغاز کرد.

وی در طی ۱۶ سال فعالیت حرفه‌ای خبری در حوزه‌های مختلف شهری، شهرداری‌ها، شورای شهر تهران، نیروی انتظامی و سرانجام در حوزه انرژی و صنعت آب و برق در شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی به عنوان خبرنگار، نقش موثری ایفا کرد.

شهید حسینی، در کارنامه خود فعالیت‌هایی نظیر دبیر انجمن دانشجویی علوم ارتباطات، سردبیر نشریه صور و تولید بیش از صدها گزارش اثربخش در حوزه‌های مختلف از جمله انرژی و نیرو داشت که از شبکه خبر پخش شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.