1397-01-13 18:43
2988
11
52155
توجیه کارنامه ضعیف با شوهای پوپولیستی :

مردودی نبی هزارجریبی در آزمون ولایت پذیری / تبلیغ و حمایت از پیام رسان خارجی توسط نماینده گرگان جای تعجب دارد

 بنظر می رسد کارنامه ضعیف نبی هزارجریبی نماینده گرگان و آق قلا باعث شده تا او علیرغم تاکید مقام معظم رهبری جهت حمایت از کالای ایرانی ، به شوهای تبلیغاتی جدید نظیر حمایت و تبلیغ تلگرام روی بیاورد .

به گزارش گلستان ما ؛ نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه تلگرام فیلتر بشود یا نشود چنین گفت :

"با توجه به اینکه فیلترینگ شبکه های مجازی ... با برنامه های فیلترشکن به راحتی بر طرف می شود باید راه حلی منطقی برای روی آوردن کاربران فضای مجازی به برنامه های داخلی اندیشید  و تصمیمات درستی اتخاذ کرد.

از آنجایی که در حال حاضر استفاده از تلگرام ، اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر جزء جدا ناشدنی از زندگی اجتماعی و علمی و اشتغال مردم می باشد بهتر است با گسترش دادن شبکه های اجتماعی داخلی ( رساندن آنها به جایی که توان رقابت با نسخه های خارجی را داشته باشند ) و احترام گذاشتن به نظر مردم حق انتخاب را به خودشان واگذار کنیم.

پیشتر در خصوص جمع آوری ویدیو در دهه ۶۰ و ۷۰ و جمع آوری ماهواره نتایجش را شاهد بودیم .

همه می دانیم که جلوی پیشرفت تکتولوژی را نمی توان گرفت. پس بهتر است از موج توسعه جهانی استفاده کرده و اعتقادات و مسایل دینی و فرهنگی هنری خود را ترویج دهیم ".

در خصوص افاضات نبی هزارجریبی نماینده گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی نکات زیر مطمح نظر است :

1 - نبی هزارجریبی هنگام ثبت نام در انتخابات مجلس خود را سرباز رهبری و ولایت معرفی کرد اما بعد از اینکه رای آورد و به مجلس راه یافت همواره با نظرات رهبری زاویه داشته است .

درست در سالی که مقام عظمای ولایت شعار سال را حمایت از کالای ایرانی عنوان کرده تا چرخ مملکت بچرخد و استفاده از کالای داخلی تبلیغ شود ، این نماینده مجلس کالای داخلی ( پیام رسانهای موجود ) را غیر قابل اعتبار دانسته و بجای آن تبلیغ تلگرام و توئیتر و ... می کند .

2 – ایشان گویا فراموش کرده که نماینده مجلس است و در ابتدای نمایندگی به برخی موارد قسم یاد کرده است . متن این سوگندنامه به شرح زیر است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم / من در برابر قرآن مجید، به خدای قادر متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم، ودیعه‌ای را که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم و در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوی را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی دفاع کنم و در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهارنظرها، استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آن‌ها را مد نظر داشته باشم.

آقای هزارجریبی بفرمایند در خصوص دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی در لجنزار تلگرام که کاملا امنیت و مصالح نظام و مسلمات دینی و اخلاقی را به تاراج برده است ، چه کرده است ؟ کاری نکرده اید چون در این زمینه تخصص ندارید و اصولا شاید سطح سواد شما به این مقولات نرسد حداقل تبلیغ  پیام رسان جاسوس دشمن را نمی کردید ؟

3 –  البته پیام رسانها و شبکه های اجتماعی اگر کارکرد امنیتی و جاسوسی و زوال انقلاب اسلامی را دنبال نکنند خیلی هم خوب هستند مثلا می توان براحتی فهمید که کدام نماینده استان در مجلس چرت می زند ؟ کدام نماینده در دفتر فلان وزیر دنبال امتیاز گاوداری و دامداری و ... است و اصلا به فکر مردم نیست؟

کدام نماینده استان زودتر از همه به سالن غذاخوری مجلس می رود ؟ کدام نماینده استان به دنبال انتصاب پسرخاله خود در فلان اداره کل و پسرعموی خود در فلان اداره است ؟ اینکه کدام نماینده ها در فلان رستوران می نشینند و استاندار و فرماندار انتخاب می کنند و یا چه کسانی هر هفته در ویلایی در زیارت سرگرمی شان انتصاب مدیران است ؟

4 – این نوشته جناب هزارجریبی کاملا پوپولیستی و در راستای تبلیغات انتخاباتی نوشته شده است وگرنه اگر نماینده گرگان درد مردم را داشت به دنبال حل مشکل بیکاری ، تورم ، گرانی ، تعطیل شدن کارخانجات  و واحدهای صنعتی و ... بود . شما باید به فکر 93 هزار سهامدار پتروشیمی گلستان باشید که سالهاست از وضعیت پتروشیمی و سهام خود اطلاعی ندارند و سرگردان شده اند .

5 – خوب است جناب نماینده گرگان کمی مطالعه کند و  اطلاعات خود در خصوص وضعیت فیلترینگ تلگرام در سایر کشور و قوانین برخورد با بی بند و باری های اینترنتی  را گسترش دهد .

در این خصوص  آمریکا در آغاز دوران رشد چشمگیر اینترنت در دهه ۹۰ و افزایش تصاعدی محتوا در آن، والدین آمریکایی تحت تاثیر چند مورد منتشر شده از اینترنت در رسانه‌های بزرگ، از دسترسی فرزندانشان به اینترنت به هراس افتادند و فشاری را آغاز کردند که منجر به تصویب “قانون نزاکت ارتباطات” در کنگره آمریکا شد. این قانون، فیلتر و مسدود ساختن محتویات “غیر اخلاقی” را مجاز دانسته است. همچنین آمریکا در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۰۱، قانونی تحت عنوان “لایحه میهن‌پرستی” را تصویب کرد که به موجب آن، کنترل و نظارت بر تبادل داده‌های online کاربران، رنگ قانونی به خود می‌گرفت.

015

نقاط نارنجی قسمتهایی از اروپاست که تلگرام کاملا فیلتر است

یا در فرانسه که مهد آزادی است با تصویب قانون LSQ در سال ۲۰۰۱، کلیه ISP های این کشور را موظف کرد تا فعالیت‌های اینترنتی و پیام‌های پست‌الکترونیک مشتریان خود را حداقل به مدت یک سال، ذخیره و نگهداری کنند. همچنین این قانون به قضات و پلیس این کشور اجازه می‌داد تا در پیام‌های شخصی کاربران به منظور کشف یا اثبات جرم، به تفحص بپردازند. این کشور نزدیک به ۲۲ میلیون کاربر اینترنت دارد که یک سوم جمعیتش را تشکیل می‌دهند.

014

پراکندگی شبکه های اجتماعی در دنیا

مردم فرانسه یکی از آنلاین‌ترین کشورهای دنیا به نسبت جمعیتش است. قوانین اینترنتی در این کشور بیش‌تر شامل قوانین تجارت الکترونیک و رعایت حریم شخصی و جرایم رایانه‌ای آن بیش‌تر مربوط به مسایل امنیت ملی و آسیب‌های اقتصادی است. ضمن اینکه فیلترینگ به طور جدی در مدارس این کشور و با بستن IP ها اعمال می‌شود.

استرالیا ، عربستان سعودی ، انگلیس ، ایتالیا ، آلمان و کانادا نیز چنین فیلترینگ هایی برقرار است و تعجب می کنیم که یک نماینده مجلس ایران اسلامی چنین ادعایی را مطرح می کند و به همین راحتی تبلیغ پیام رسان خارجی را کرده و تو سر کالای داخلی می زند که توسط مهندسین جوان همین کشور می زند .

6 - نگاهی به داده های تلگرام در سایت آلکسا نشان می دهد که ایرانی ها 70 درصد از کل زمان تلگرام را به خود اختصاص داده اند و بعد از کشور ایران ، آمریکایی ها با 4 درصد در رتبه دوم قرار دارند ، البته با توجه به حضور پرشمار ایرانی ها در کشور آمریکا بعید نیست رقم قابل توجهی از 4 درصد کشور آمریکا نیز مربوط به ایرانی های مقیم کشور آمریکا باشد.

آیا با این آمار نماینده مردم گرگان و آق قلا نباید این نکته را بفهمد که مدیر یهودی الاصل روسی این پیام رسان یعنی پاول دورف که از طرف نتانیاهو مورد تجلیل قرار گرفته در ایران دنبال چیست ؟ آقای نماینده که مدعی است جلوی تکنولوژی را نمی توان گرفت ، این چه تکنولوژی است که همه دنیا و اکثر کشورهای پیشرفته آن را رها کرده اند و ایران هدف اصلی آن است ؟ آیا هزارجریبی از اوباما بیشتر می فهمد که دو دختر جوان خود را از ورود به شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام منع کرد ؟

7 – آیا بهتر نبود نماینده مردم گرگان و اق قلا بجای تبلیغ دستگاه جاسوسی دشمن در سالی که مزین به حمایت از کالای ایرانی است پیام رسان داخلی را تبلیغ می کرد و به طرفداران ، اطرافیان و دوستان خود سفارش به استفاده از پیام رسان داخلی می کرد .

8 - از نتایج ممنوع بودن ماهوراه و ویدئو گفتید ... که اظهاراتی عوامانه و کوچه و بازاری است و به هیچ وجه از نظر علمی و آماری اثبات نشده است وانگهی چند سالی که با ماهواره و ویدئو برخورد نمی شود چه نتیجه ای گرفتید جز طلاق ، خیانت ، هرزگی ، تجمل گرایی ، فشار بر مرد خانواده و دهها معظل دیگر ، آیا فکر می کنید باز گذاشتن تلگرام با این وضعیت فعلی که هر کثافتی را ترویج می کند ، به مردم کشور کمک می کند ، اگر چنین فکری می کنید کاملا در اشتباهید .

بنظر می رسد نبی هزارجریبی نماینده گرگان و آق قلا در ایامی که گزینه های نمایندگی مجلس در مرکز استان اندک اندک از راه می رسند احساس خطر کرده و با این شوهای تبلیغاتی جوان پسند به دنبال تبلیغات انتخاباتی برای انتخابات آتی در سال 98 می باشد ، مخصوصا اینکه "عمو حسین صادقلو" و "داش اصغر یوسفی" را نیز در کنار ندارد و پایگاه های اجتماعی اش در حال فروریختن است .

او بهتر از همه می داند که در این دو سال گذشته برای مردم گرگان و آق قلا کاری نکرده و کارنامه ضعیفش بر هر کوی و برزن و اتوبوس و تاکسی نقل محافل است ، به همین جهت دنبال بازسازی آن است اما قطعا در سال 98 مردم دیندار ، خانواده های شهدا و ایثارگران درس بزرگی به چنین افرادی خواهند داد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پشیمان

کسی که با علم کردن عکس پیرش رای جمع کنه دقیقا همین میشه...حیف اون رای که به این آقا دادم...

0
0
پاسخ
1397-01-14 08:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.