1396-11-24 02:38
725
0
50434
سید علی طاهری خبر داد؛

دانشگاه آزاد اسلامی استان میزبان ۴ شهید گمنام می شود / برگزاری یادواره 60 شهید مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی در گرگان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: دو شهید گمنام ۲۲ و ۱۹ ساله در ۲۹ بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان وهمچنین دو شهید گمنان نیز در واحد آزادشهر به خاک سپرده می شوند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت ‎الاسلام سیدعلی طاهری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان ضمن گرامیداشت ایام‎الله دهه فجر اظهارکرد:در آستانه شهادت حضرت فاطمه(س) آیین استقبال از دو شهید گمنام و خوش‎نام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان را در ۲۸ بهمن خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در غروب روز شنبه 28 بهمن ماه پس از نماز مغرب و عشاء در واحد گرگان مراسم وداع با این شهدا را برگزار می‎کنیم و در این مراسم میزبان مردم و دانشجویان استان گلستان هستیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: در روز 29  بهمن مراسم تشییع دو شهید گمنام از محل همیشگی آیین تشییع مراجع شهدا گرگان ساعت 9 صبح آغاز می‎شود و تا چهار راه شهدا ادامه می یابد و همزمان در همان روز مراسم تدفین و تشییع شاهد خواهیم بود.

به گفته وی ؛ از سال گذشته بحث اولیه حضور شیهد گمنام در دانشگاه پیگیری شده است و امسال این توفیق شامل حال واحد گرگان شد .

طاهری با بیان اینکه درهفتم خاکسپاری این شهداء(7 اسفند) یادواره 60 شهید مدافع حرم دانشگاه‎ آزاد اسلامی را در واحد گرگان برگزار می‎کنیم ، گفت: میزبانی دو شهید عزیز خواهیم بود که  این توفیق بزرگی برای جامع دانشگاهی استان است .

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گرگان یادآور شد: یکی از شهید 22 ساله و شهید دیگر 19 ساله بوده و یکی از شهدا در عملیات محرم به شهادت رسیده است.

طاهری تاکید کرد: برای همایش شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج کشور، حجت الاسلام توسرکانی را به عنوان مهمان ویژه و سخنران دعوت کردیم.

وی با تاکید بر اینکه شهدا مورد عنایت ویژه خداوند هستند و حضور این شهدا آثار معنوی برای این شهدا در پی دارد ، گفت: نسل امروز دانشجویان ما فضای ایثار و شهادت را ندیدند و حضور این شهدا یاد آن دوران طلایی را زنده می کند و می تواند به عنوان یک قطب فرهنگی در دانشگاه تبدیل شود.

Nshast 1

Nshast 1

Nshast 1

Nshast 1

Nshast 1

Nshast 1

Nshast 1

Nshast 1

Nshast 1

Nshast 1

Nshast 1

عکس: فائزه کابلی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.