1396-09-17 18:32
3331
2
47495
مشکل اصلی رئیس دانشگاه است ؛

آقای استاندار؛ لغو مراسم چاره کار نیست/ رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان را عوض کنید/ صدای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خفه شده!

سید مناف هاشمی بداند در خصوص دانشگاه فرهنگیان استان لغو یک یا دو تا همایش کارساز نیست مهم مشی سیاسی کاری رئیس دانشگاه است که لطمات زیادی به دانشجویان زده است لذا رئیس دانشگاه را تغییر دهید .

به گزارش گلستان ما ؛ دعوت یکی از سران فتنه استان گلستان در مراسم روز دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان گلستان باعث شده تا خیلی از دانشجویان و فعالین سیاسی به این امر اعتراض کنند.

چرا که فتنه 88 خط قرمز نظام است ، اما چطور برخی مسئولین دانشگاه به خود اجازه می دهند که از فتنه گران برای سخنرانی در دانشگاهی که معلم ساز است و قرار است آینده تربیتی دانش آموزان و آینده سازان این مملکت را در دست بگیرند ، دعوت کنند .

مشکل رفعتی نیست ، او یک اندیشه و اعتقادی دارد که البته غلط است اما به زعم خودش درست ، اما مشکل اصلی رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان است که چهار سال این دانشگاه را سیاسی اداره کرده و همواره منشا چالش اساسی و سیاسی با دانشجویان بوده است.

اقداماتی نظیر :

کندن بنر 9 دی در گنبدکاووس و درگیری با دانشجویان این دانشگاه ،

بهم زدن یادواره شهدا علیرغم داشتن دو مصوبه از شورای فرهنگی ،

 بهم زدن برنامه اقتصاد مقاومتی خواهران با همکاری قرارگاه احمدی روشن به بهانه همایش سیاسی در حالیکه هنوز سخنران آن تعیین نشده بود ،

حضور بدون مصوبه قربان برزگر مسئول حزب ندای ایرانیان در همایش انجمن اسلامی در حالیکه دانشگاه را بخاطر حضور او تعطیل کردند و دانشجویان را با بلندگو برای حضور الزامی در این نشست پیج کردند ،

حاشیه هایی که در مناظره قدیری ابیانه و زیباکلام پیش آمد و منجر به اخراج مسئول حراست این دانشگاه شد ،

حاشیه هایی که در خصوص ممانعت از حضور دانشجویان در همایش انقلابیون جوان با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین

و نهایتا دعوت از یک فتنه گر که در استانه 9 دی می تواند یک دهن کجی به آرمانهای انقلاب اسلامی ، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد .

جالب اینجاست که در رسانه ها عنوان کردند که دانشجویان از رفعتی دعوت کردند اما دانشجویان عنوان کرده اند که اصلا رفعتی را نمی شناسند و با فشار رئیس دانشگاه این دعوت صورت گرفته است و جالبتر اینکه دعوت از رفعتی در شورای سه نفره دانشگه رد شده بود اما در نشست دوم با فشار رئیس دانشگاه و مبنی بر استفاده از اهرم نماینده وزیر به اجبار موافقت شورای سه نفره گرفته شد .

یک نکته اساسی دیگر اینست که رئیس دانشگاه فرهنگیان استان با حمایت استاندار سابق روی کار آمده و توی این چهار سال هر کاری خواسته کرده و سیاسی کاری را به اوج رسانده است تا جایی که دانشجویان انقلابی و دلسوز این دانشگاه جرات انتقاد و اعتراض به اقدامات وی را ندارند .

مستند این سیاسی کاری و خفه کردن صدای دانشجویان اینست که در انتقاد به حضور رفعتی در این دانشگاه ، دانشجویان این دانشگاه به دلیل آسیب دیدن بعد از انتقاد و ترس از این موضوع ساکت شدند و دیدیم که دانشجویان سایر دانشگاه های استان به کمک آنها رسیدند .

آقای استاندار : واقعا این آمال و آرزوهای دولت تدبیر و امید بود ، واقعا آزادی بیان اینست که در روز دانشجو صدای دانشجو را خفه کنیم ، بهتر نیست استاندار گلستان فکری اساسی برای این دانشگاه سیاست زده بکند که دانشجویان در این فضای خفقان به سختی نفس می کشند .

نویسنده : عماد محمد رضا پور

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.