1396-08-27 09:56
1442
0
46680
جوابیه رئیس اتحادیه صافکاران گنبد :

اقداماتم مانع روند نامشروع گذشته بود / 200 نفر از اتحادیه صافکاران گنبد از من رضایت دارند / برخی ها منابع بی حساب و کتاب مادی خود را از دست داده اند

رئیس اتحادیه صافکاران گنبد کاووس طی جوابیه ای عنوان کرد : هدف از تخریب بنده اینست که اقدامات مثبتم منافع مادی برخی افراد را به خطر انداخته است .

به گزارش گلستان ما ؛ در پی درج خبری در این پایگاه خبری مبنی بر "وجود تخلفات گسترده در اتحادیه صافکاران گنبد کاووس" احمد کریم زاده رئیس این اتحایده جوابیه یا صادر کرد.

مدیر مسئول محترم سایت خبری گلستان ما

با سلام

همانگونه که بی تردید از وظیفه ی روزنامه نگاری خود آگاه هستید ، به استناد قانون متقن مطبوعات درخواست می گردد جوابیه اینجانب را در سایت خبری خود و در همان قسمت صفحه اول به چاپ برسانید تا هم اذهان ارزشمند طالبان حقیقت روشن گردد و هم اینکه آبروی مسلمانی در پیشگاه مردم و خداوند متعال ناجوانمردانه به زمین ریخته نشود.

در ابتدا لازم می دانم به عرض برسانم که سه عامل عمده موجب بروز ناراحتی در نزد سه نفر از اعضای هئیت مدیره اتحادیه متبوع اینجانب و برخی دیگر گردید که متعاقب آن انگیزه ی ایجاد جنجال و افغان مشارالیه ها را داشته است که به شرح ذیل می باشد:  

1 – تا قبل از حضور بنده در اتحادیه صافکاران .... تقریبا بسیاری از شرکت های بیمه در سطح شهر گنبد کاووس در اثر روابط خاص!  و رانت فزاینده اتومبیل های تصادفی و آسیب دیده را و صاحبان و مالکان آنها را طی قراردادها و توافق نانوشته و پنهان جهت تعمیرات و تعویض قطعات بالاجبار فقط به تعدادی صافکار انگشت شمار و مشخص در گنبد ارجاع و معرفی می نمودند و این امر موجب بیکاری بسیاری از صافکاران در طول سال و از طرفی دیگر کسب سود سرشار و نامشروع برای چهار یا پنج نفر از صافکاران می شد .

این صافکاران دقیقا همانهایی هستند که اکنون مدعی و معترض به همین عملکرد بنده می باشند که اسامی شان در سایت گلستان ما بصورت ر-ا / ی – د / و – م / آمده است و البته حق دارند که در مقابل عملکرد شفاف، صادقانه و انسانی بنده بنا به گفته ی خبرنگار شما دل پر دردی هم داشته باشند و این در حالیست که اینجانب با اقتدار، شهامت، عدم ترس از تهدیدها و پیگیری های مجدانه و تشکیل جلسات متعدد و ارسال نامه های بی شمار مانع ادامه ی این روند نامشروع گردیدم و موجب شدم اکنون به فضل الهی مردم و زیان دیدگان به صورت پراکنده و در سطح شهر گنبد و حتی استان گلستان اتومبیل های خود را به میل خود به هر صافکاری که دلشان می خواهد جهت تعمیرات و خدمات ارائه دهند که در این فرصت از همکاری مسئولین عالی رتبه شرکت های بیمه کمال تشکر و امتنان را دارم.

قابل توضیح است از این عملکرد بنده تمامی اعضا حدود 200 نفر به اتفاق خانواده هایشان در اتحادیه متبوع ام رضایت و خرسندی کامل دارند و همین امر به احتمال قریب به یقین موجب کسب مجدد آراء بنده در انتخابات پیش رو خواهد بود و طبیعتاً مخالفین انگشت شمار و رقبای بنده را ناراحت و خشمگین کرده است و البته منابع بی حساب و کتاب مادی خود را هم از دست داده اند.

2 – در کوچه های اول و دوم تقی آباد گنبدکاووس از حدود 14 سال گذشته به دلایلی نامعلوم اجازه صدور پروانه کسب برای اتحادیه صافکاران و دیگر رسته های شغلی از سوی شورای محترم تامین اعطا نمی شد لاکن در حدود 5/3 سال حضور بنده در این اتحادیه و مکاتبات مکرر و ارسال نامه های فراوان پیگیری های متعدد و نشست های صمیمی با فرمانداری محترم و دیگر اعضاء محترم شورای تامین از جمله دادستان محترم النهایه مجوز صدور پروانه فعالیت نه فقط به اتحادیه متبوع بنده بلکه دیگر صنوف از جمله درب و پنجره سازان آهنی- نجاری و .... از جانب شورای محترم تامین اعطا گردید که این امر نیز شادی و شعف قابل توجهی از صافکاران را به دنبال داشته است که مجدد در این فرصت نیز از تک تک اعضاء محترم این شورا و بویژه دادستان محترم و فرمانداری محترم کمال تشکر و امتنان وافر را دارم.

متعاقبا این امر نیز موجب صدور تعداد قابل توجهی پروانه کسب و افزایش محبوبیت این بنده کمترین در بین اعضاء اتحادیه ام گردید که بی تردید موجب خوشحالی رقبای بنده نخواهد بود.

3 – هر دو مورد فوق الوصف و البته اندکی بضاعت فکری، معنوی، انقلابی، عقیدتی،ادبی، تمکن مالی و استعداد خستگی ناپذیر پیگیری امور موظفه ام و ارائه صریح نکته نظراتم به شرح ذیل در انتخابات اتاق اصناف پیش رو مبنی بر اینکه درصدد اجرا و انجام سه آرزوی دیرینه خود و دیگر روسای محترم اتحادیه ها هستم... از آن جمله اند:

 1 – احداث خانه گرم و بزرگ و جامع برای متکدیان و درخواست جمع آوری تکدی گری در گنبد با همکاری ادارات و ارگانهای مربوطه.

2 - احداث و ایجاد باشگاه بازاریان مشابه باشگاه فرهنگیان گنبد جهت کاهش هزینه های مراسم عروسی و متوفی برای حدود 120 هزار کسبه گنبد و خانواده هایشان.

3 – تأسیس صندوقی ویژه و تجمیع وجوهات مدیریت شده اتاق اصناف به منظور پرداخت تسهیلات کلان و بدون بهره برای بازاریان ورشکست شده یا گرفتار در حبس در گنبدکاووس با استعانت از حمایت خدواند متعال و با استفاده از امکانات و پتانسیل مالی اتاق اصناف گنبد.

 لذا این موارد موجب ناخرسندی، وحشت، همدستی و همفکری برخی رقیبان در هر دو انتخابات اتاق اصناف و اتحادیه صافکاران و رادیاتور سازان  در سال آینده گردیده که انگیزه تضعیف شخصیت بنده به هر شکل ممکن را به ایشان داده است که البته برای شخص بنده قابل درک و پیش بینی بود.

در پایان عرایضم توجه ارزشمندتان را به تعدادی پاسخ کوتاه به سوالات پیش آمده جلب می نمایم.

1 – اعضاء هیئت مدیره صافکاران بیش از ده بار اعتراضات متعدد داشته اند و بیش از 4 بار اتحادیه صافکاران توسط ارگانهای ناظر از جمله اداره محترم صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف، دارایی، اماکن، بازرسی اتاق اصناف و اداره محترم تعزیرات بازدید و بازرسی گردید و نتیجه تطهیر و تبری بنده از هر گونه تهمت و افترا بوده است.

2 – اینگونه اعتراضات و اختلافات البته منطقی در تمامی اتحادیه ها در سراسر کشور بوده و طبیعی است و موجب رشد و شکوفایی اندیشه مدیریتی می شود ولی جنجال آفرینی و تخریب در سایتها و یا پخش شبنامه در منازل و معابر امری کاملا غیر طبیعی است و از اخلاق و تقوا خارج است.

3 – متواضعانه عرض می کنم بی شک موجب خرسندی و افتخار اینجانب خواهد بود که هر کدام از ارگانها و سازمانهای نظارتی مذکور از جمله دادستان محترم و یا فرمانداری محترم از اتحادیه صافکاران بازدید مجدد نموده و پیگیری صحت و سقم مطالب معنونه از جانب بنده باشند و یا زحمت بررسی تهمت ها و افتراعات را به عهده بگیرند و راهگشای انجام ادعای شرف از سوی بنده کمترین برعلیه جنجال آفرینان باشند.

4 – اگر منظور شاکیان و اعضای هیئت مدیره از عدم اجرای قانون توسط بنده لزوماً انجام خواسته های دل ایشان بصورتی که وصف شده باشد، بنده هرگز چنین خواسته های نامشروع ایشان را انجام نخواهم داد اما اگر منظور آنهااجرای قانون نظام صنفی و آئین نامه های ابلاغی باشد، بی تردید بنده از همه آنها در اجرای قانون پیشرو ترو مصرتر خواهم بود و اکنون نیز هستم.

5 – اخلاقاً بهتر بود خبرنگار محترم سایت گلستان ما در ادامه تحقیقات خود جهت شنیدن اظهارات بنده نیز به اینجانب مراجعه می کردند و شگفت انگیز تر اینکه وقتی بعد از چاپ موضوع در سایت گلستان ما از خبرنگار آقای س. م . م . ر . علت را سوال کردم که چرا به من هم مراجعه نکردید گفتند مرا از تو ترساندند و گفتند ممکن است به شما یا اطرافیانتان آسیب بزندیا اسید بر صورتت بریزد و یا تورا با چاقو مورد حمله قرار دهد ( این هم دلیل روشن دیگری است راجع به ایجاد وحشت از جانب مخالفین)!!

6 – تأکید می نمایم هیچگونه وجهی از کسی حضوری اخذ نگردیده است.

7 – واریز وجه به حساب کارت به کارت خویشاوندانم بدون اطلاع اینجانب بوده و کارت کشیدن در زمان عدم حضور بنده در مغازه ام و بدون اجازه بنده بوده است و اساساً شروع فتنه از همین جا بوده که با هوشیاری اینجانب همه وجوهات فی الفور به حساب اتحادیه واریز گردیده است و اسناد آنها موجود و قابل بررسی و مشاهده می باشد.

8 – مگر واریز کنندگان عقل و چشم و هوش نداشته اند که چرا وجه را به حساب اشخاص غیر مرتبط با اتحادیه ریخته اند؟ مگر اینکه برای تخریب بنده دنبال سند سازی بوده باشند که البته مسئولین امر در بازرسی هایشان متوجه این نکته گردیدند،این افراد مگر خودشان نمی دانند که باید وجوهات به حساب اتحادیه واریز شود؟و نه اشخاص؟ با این وجود اینجانب به محض آگاهی وجوهات را به حساب اتحادیه در کمتر از 12 ساعت انتقال دادم و فیشهای آن را در پرونده هایشان بایگانی نمودم.

9 – جلسات اتحادیه هر ماه یکبار منظم برگزار می گردد و هر سه نفر اعضاء هیئت مدیره هر بار با ناسزا و فحشهای رکیک و اهانت در صدد ایجاد بلوا و جنجال می باشند و خیلی وقتها هم در جلسه حاضر نمی شوند، مدارک موجود است مدارک از قبیل دوربین و شهادت رییس اتاق اصناف و کارمندان محترم اتاق اصناف گنبد.

10 – 20% اتاق اصناف با اذعان رئیس محترم این اتاق اصناف  تا به این لحظه واریز شده است ( این هم دروغ روشن دیگری است).

11 – کل درآمد اتحادیه صافکاران ( که از نظر درآمدی بسیار هم ضعیف می باشد ) در هر سال به 7 میلیون تومان نمی رسد که با توجه به هزینه ها اینجانب حدود 17 میلیون تومان هم از اتحادیه طلبکارم.

12 – خاطر نشان می گردد اتاق اصناف گنبد کاووس دارای 58 اتحادیه تحت پوشش می باشد که در سایت گلستان ما به اشتباه 17 اتحادیه قید گردیده است.

13 – کل وجوه واریزی آن هم با هدف فتنه انگیزی مبلغ 7/000/000 ریال نمی شود، اکنون آیا اخلاقاً کلمه ی تخلفات گسترده در اتحادیه صافکاران و یا مفسدان اقتصادی آیا مصداق جنجال، تخریب و بزرگ نمایی فاحش از جانب آن رسانه ی خبری نیست ؟ با توجه به اینکه همان مبلغ هم فی الفور در کمتر از 12 ساعت به محض باز شدن بانکها به حساب اتحادیه واریز شده است.

14 – از هیچ فردی به غیر از عضو صنف اتحادیه و رسته های مربوط به آن وجه دریافت نشده است و ذکر این نکته دروغ روشن دیگری است.

15 – اینجانب بعنوان یکی از محبوب ترین و رئوف ترین روسای اتحادیه ها محسوب می شوم چرا که در طی 3/5 سال گذشته از مسئولیت اینجانب بنده حتی یک واحد صنفی را پلمپ نکرده ام!!!

16 – حق عضویت سالانه اعضا طبق مصوب اتاق اصناف و تایید کمیسیون نظارت مبلغ 3/000/000 ریال می باشد که بنده بخاطر ملاحظه و رکود بازار از هیچ فردی تاکنون بیش از 120 هزار تومان اخذ نکرده ام (و این هم دروغ روشن دیگری است)

17 – هزینه صدور هر جواز کسب بنا به مصوب ی کمیسیون نظارت مبلغ 8/000/000 ریال می باشد که بنده تاکنون به جهت ملاحظه کاری و رکود بازار بیش از 5/000/000 ریال اخذ نکرده ام و به هیچکس 2 میلیون تومان نگفته ام ( این هم دروغ روشن دیگری است)

18 – اینجانب به فضل خداوند سالانه مبالغی حدود قریب به یکصد میلیون تومان بعنوان خیرات و کمک به ساخت مدرسه، مسجد، آبسرد کن امور عام المنفعه و دیگر خدمات شهری با عشق و میل و رغبت بعنوان باقیات صالحات هزینه می نمایم و نیازی به اینگونه وجوهات نامشروع و حرام نداشته و ندارم ./.

غمناک نباید بود از طعن حسود ای دل                                           شاید که چو وا بینی خیر تو در این باشد

با تجدید احترام

احمد کریم زاده

رئیس اتحادیه صافکاران ، رادیاتور سازان و قفل و کلید سازان شهرستان گنبدکاووس

 رونوشت:

1 – اداره محترم اطلاعات استان گلستان با تقدیم واحترام

2 – اداره محترم کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان با تقدیم واحترام

3 – معاونت محترم استاندار و فرمانداری محترم ویژه شهرستان گنبدکاووس با تقدیم واحترام

4 – اداره محترم اطلاعات شهرستان گنبدکاووس با تقدیم واحترام

5 – دادستان محترم شهرستان گنبدکاووس با تقدیم واحترام

6 – اداره محترم تعزیرات شهرستان گنبدکاووس با تقدیم واحترام

7 – فرماندهی محترم سپاه شهرستان گنبدکاووس با تقدیم واحترام

8 – اطلاعات محترم سپاه شهرستان گنبدکاووس با تقدیم واحترام

9 – فرماندهی محترم تیپ 60 زرهی شهرستان گنبد کاووس با تقدیم واحترام

10- فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گنبد کاووس با تقدیم واحترام

11 – اداره محترم کل صنعت ، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس با تقدیم واحترام

12 – اداره محترم اماکن نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تقدیم واحترام

13 – اداره محترم دارایی شهرستان گنبدکاووس با تقدیم واحترام

14 – اتاق اصناف محترم شهرستان گنبدکاووس و تمامی روسای محترم 58 اتحادیه تحت پوشش با تقدیم واحترام

15 – بازرسی محترم اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس با تقدیم واحترام

16 – دفتر محترم امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با تقدیم واحترام

17 – اداره محترم استاندار و شهرستان گنبدکاووس با تقدیم واحترام

18 – فرمانده محترم بسیج اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس با تقدیم واحترام

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.