1396-07-20 12:25
627
0
45190

پورحسن: والیبال گنبدکاووس با پرداخت ورودی و اصلاح قرارداد بازیکنان به لیگ باز گردد/ غفاری: دور جدید تمرینات تیم ایرانیان شنبه آغاز می‌شود/ هیچ جعل چک یا قراردادی در کار نبود

رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون والیبال با اشاره به پیگیری‌ها و جلسات مکرر با مسوولان گنبدکاووس و استان گلستان، گفت: والیبال گنبدکاووس در صورت پرداخت حق ورودی مسابقات و اصلاح قرارداد بازیکنان به لیگ بازمی گردد.

به گزارش گلستان ما ؛ منوچهر پورحسن بامداد امروز در گفت‌و‌گوی زنده تلفنی با سیمای گلستان با اشاره به اینکه مساله پیش آمده برای تیم ایرانیان گنبدکاووس موضوع پیچیده‌ای نیست، اظهارکرد: بنده و مدیران فدراسیون همواره با حسن نیت و احترام به مردم و والیبال گنبدکاووس نگاه کرده‌ایم و از این پس هم همین‌طور خواهد بود.

وی با بیان اینکه در ماه‌های پیش از آغاز فصل دستور دبیرکل فدراسیون والیبال مبنی بر مساعدت برای حضور تیم والیبال گنبدکاووس در لیگ برتر با درخواست نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به بنده ابلاغ شد، افزود: بنده نیز از همان زمان به دنبال گشایش و فضایی برای حضور تیم والیبال گنبدکاووس در لیگ برتر بودم که با انصراف تیم سپهر الکتریک قزوین این مهم عملی شد و ما نماینده گنبدکاووس را جایگزین این تیم کردیم.

رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه ما از ابتدا به دنبال کمک به تیم والیبال گنبدکاووس بودیم، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه قصدمان حذف تیم گنبدکاووس و یا ضربه زدن به این تیم نبوده و نخواهد بود و ما حسن نیتمان را در مراحل مختلف نسبت به این تیم نشان دادیم.

پورحسن با اشاره به اینکه رئیس فدراسیون و معاون وزیر ورزش و جوانان به بنده تاکید کردند که مراقب باشید وضعیت مالی تیم‌های هاوش، تعاون و جواهری برای ایرانیان اتفاق نیفتد، تصریح کرد: ایشان از وایت کارت شخص خود استفاده کردند و تیم گنبدکاووس را به لیگ برتر آوردند و باید نسبت به رعایت مفاد قانونی در مراحل ثبت نام و عضویت این تیم دقت لازم را می‌کردیم.

وی با بیان اینکه ما از هیچ تیمی برای پرداخت مبلغ ورودی مسابقات چک قبول نمی‌کنیم، اضافه کرد: با توجه به وضعیت تیم که یک تیم تازه تاسیس بوده و ما نیز برای مردم و والیبال گنبدکاووس احترام خاصی قائل هستیم از تیم ایرانیان گنبدکاووس چک قبول کردیم تا به این تیم فشاری وارد نکنیم.

رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون والیبال در ادامه با اشاره به اینکه بنده از دبیرکل فدراسیون شنیدم که مسوولان ورزش گنبدکاووس بر جعلی بودن قراردادها تاکید کرده‌اند، گفت: بر این اساس ما با توجه به عدم موجودی در حساب متعلق به چک و همچنین عدم امضای قراردادها توسط شخص مدیرعامل بنا بر قانون از ادامه فعالیت تیم در لیگ برتر جلوگیری کردیم.

پورحسن با اشاره به اینکه به هر حال و پس از جلسات مکرر با مسوولان ورزش و مسوولان سیاسی شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان ما بازهم برای همکاری با تیم ایرانیان آماده‌ایم، گفت: این تیم اگر در روز شنبه مبلغ ورودی را واریز کرده و قراردادها را نیز با مهر و امضای مدیرعامل باشگاه اصلاح کنند می‌توانند به لیگ برتر والیبال برگشته و به مسابقات ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم این موضوع به روزهای بعد از شنبه کشیده نشود، گفت: بنده شماره مجری برنامه تلویزیونی ورزش گلستان را گرفته و همان روز به ایشان و مردم گلستان اطلاع می‌دهم که چه اتفاقی در این خصوص رخ داده و مسوولان و مدیران ورزش و والیبال گنبدکاووس آیا به تعهدات خود عمل کرده‌اند یا خیر.

گفتنی است تیم والیبال کارت اعتباری ایرانیان که در دقایق 90 با حمایت اسپانسر پایتخت‌نشین خود تیم را بسته و با ترکیبی نسبتا خوب روانه مسابقات شده بود در هفته اول لیگ برتر در مقابل تماشاگران خودی با وجود عدم آمادگی کامل جسمانی بازیکنان در کمال ناباوری تیم مدعی شهرداری ارومیه را با شکست سه بر یک بدرقه کرد و خوشحالی را بعد از ماه‌ها به سکوهای ورزشگاه المپیک برگرداند که البته این شادمانی‌ها چند روزی بیشتر دوام نداشت و فدراسیون والیبال به دلیل عدم پرداخت حق ورودی مسابقات لیگ برتر توسط مدیریت باشگاه ایرانیان و اشکالاتی که آن را جعلی بودن قراردادها خوانده بودند رای به حذف تیم والیبال گنبدکاووس از لیگ برتر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس:

دور جدید تمرینات تیم ایرانیان شنبه آغاز می‌شود/ هیچ جعل چک یا قراردادی در کار نبود

ابراهیم غفاری بامداد امروز در گفت‌و‌گوی زنده سیمای استان گلستان پیرامون وضعیت تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس و موضوع حذف این تیم از لیگ برتر با اشاره به اینکه امروز وظیفه همه مردم و مسوولان است که شرایطی را فراهم کنند که مشکل پیش آمده مرتفع شود، اظهار کرد: در سال گذشته تیم والیبال گنبدکاووس به دسته اول سقوط کرد و سهمیه لیگ برتر را از دست داد که با رایزنی‌های ویژه نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان سهمیه لیگ برتر از سوی فدراسیون به شهر ما داده شد.

وی با بیان اینکه در این مسیر رئیس و دبیرکل فدراسیون به همراه رئیس سازمان لیگ زحمات بسیاری کشیدند، افزود: همه این عزیزان با تاکید بر جایگاه والیبال گنبدکاووس در کشور سهمیه ویژه رئیس فدراسیون را با توجه به انصراف تیم قزوین از لیگ برتر به گنبدکاووس دادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه با وجود کمبود زمان برای بسته شدن تیم به سرعت اسپانسر را انتخاب و تیم را بستیم، خاطرنشان کرد: تیم‌های دیگراز سه ماه قبل تمرینات خود را آغاز کردند و ما تازه 20 روز مانده به لیگ سهمیه دریافت کردیم و اسپانسرمان قطعی شد.

غفاری با اشاره به اینکه به دلیل همین زمان کم و سرعت انجام کار بروز برخی اشتباهات سهوی طبیعی بود، ادامه داد: وقتی تنها یکی دو نفر در باشگاه دست تنها وظیفه ثبت قراردادها و نظیم مدارک درخواستی را برعهده داشتند خب طبیعی بود برخی مشکلات سهوی نیز در میانه راه رخ دهد که درک آن بسیار آسان است.

وی با بیان اینکه مدیرعامل تیم ایرانیان به دلیل فوت برادرشان و درگیری‌های شخصی که داشتند شخصا نتوانستند چک‌های لازم برای شرکت در مسابقات را به فدراسیون تحویل دهند، گفت: بنابراین دو تن از دوستان ایشان چک شخصی خود را در اختیار قرار دادند تا به فدراسیون تحویل داده شود تا بعد از رفع مشکلات آقای سلیمانی چک‌ها را جایگزین کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه متاسفانه چک‌ها به دلیل فراموشی برای پر کردن جایشان و مشکلاتی که درگیر آن بودیم برگشت خورد، تصریح کرد: اینجا بود که سازمان لیگ فدراسیون با اصرار بر پرداخت سریع پول فشار را به تیم وارد کردند و با وجود اینکه بنده تلفنی بارها بر وضعیت و جایگاه تیم گنبدکاووس در کشور و مشکلات شخصی مدیرعامل تیم تاکید کردم و خواهان فرصت کوتاهی برای حل مساله شدم اما آقای پورحسن با تماسی که با تیم کاله گرفتند این تیم را از گلوگاه به آمل برگرداندند.

غفاری با انتقاد از اینکه نگاه به والیبال گنبدکاووس همواره سطحی و زودگذر بوده است، گفت: متاسفانه هیچ‌گاه نگاهی عمیق و آینده‌نگر به والیبال گنبدکاووس نمی‌شود و حتی گاهی برخی مسوولان استانی و شهرستانی نیز از جایگاه عظیم والیبال گنبدکاووس غافل می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کجای ایران عزیز چنین تماشاگران پرشور و والیبال دوستی را ندارد، اضافه کرد: انتطار ما این است که فدراسیون به دلیل برخی مشکلات کوچک و برخی سخنان تند مدیر تیمی که احساس می‌کند حق تیمش را ضایع کرده‌اند به طور کلی منکر جایگاه والای والیبال گنبدکاووس حق مردم این شهرستان برای داشتن تیمی در لیگ برتر نشوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه هیچ جعل قرارداد یا چکی در این میان وجود نداشته است، گفت: جناب آقای داز گنبدی به عنوان سرپرست و نماینده تام‌الاختیار تیم ایرانیان قراردادهای یازیکنان را با آنها امضا کرده است که در این میان اگر کسی هم بخواهد مدعی باشد باید مدیرعامل تیم باشد.

غفاری با اشاره به اینکه تا روز شنبه ما همه مشکلات و خواسته‌های فدراسیون را محقق خواهیم کرد، افزود: بنده به همراه مدیرعامل تیم برای اصلاح قراردادها و درج مهر و امضای مدیرعامل تیم و همچنین حل مشکل پرداخت ورودی مسابقات به فدراسیون والیبال رفته و همزمان تمرینات تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس نیز از شنبه آغاز خواهد شد.

وی از استراحت چند روزه کادر فنی و بازیکنان بر اساس برنامه قبلی در روزهای اخیر خبر داد و اضافه کرد: از روز شنبه تمرینات تیم با قوت ادامه خواهد یافت و بازیکنان و مربیان نیز در تمرینات به صورت جدی شرکت خواهند کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.