1396-07-20 11:10
915
0
45169
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:

تروریسم خواندن سپاه گامی در جهت دو قطبی کردن جامعه است/ سپاه مظهر اقتدار برای مردم و مظهر قدرت برای دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: امروز سپاه پاسداران برای مردم مظهر اقتدار و برای دشمنان مظهر قدرت می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از بسیج ، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در جمع کارکنان سپاه نینوا گفت: پروردگار متعال همه تحولات مثبت را در عالم بر اساس محبت و مودت به وجود اورده است لذا از بین هزاران اسم خود دو صفت رحمن و رحیم را انتخاب نموده و این نشانه اهمیت محبت در عالم است.

حجت الاسلام تویسرکانی افزود: وحدت و انسجام با محبت ایجاد میگردد و برای دوست می بایست از مقوله اقتدار و برای دشمن از مقوله قدرت استفاده کرد و لذا امروز سپاه پاسداران برای مردم مظهر اقتدار و برای دشمنان مظهر قدرت می باشد.

وی خاطر نشان کرد: سپاه امروز به عنوان پرچمدار دینداری است و باید این مولفه با ارزش در کشور حفظ گردد.

محمد رضا تویسرکانی به محبوبیت شهدای گرانقدری چون شهید همت ، شهید کاظمی ، شهید شوشتری ودیگر شهدا اشاره و گفت: عملکرد زیبای شهدا باعث محبوبیت انان در بین مردم شده است و این رمز ماندگاری انان است و امروز مشاهده می کنیم که همین محبوبیت نیز برای سپاه در بین مردم وجود دارد که باعث ماندگاری و قدرت بیشتر این سازمان در مقابله با دشمنان شده است و لذا دشمنان انقلاب در صدد تخریب این نهاد مقدس سعی نمودند محبوبیت بین سپاه و مردم را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: رئیس جمهور امریکا با قرار دادن اسم سپاه در فهرست گروهک تروریستی و تبلیغات وسیع بر علیه آن قصد دو قطبی کردن جامعه را دارد و با این کار سپاه را مانع رسیدن مردم به رفاه و امنیت معرفی می نماید و لذا عدم توفیق شیطان بزرگ عمل به قران و تعالیم اسلامیست چرا که در راستای اجرای تعالیم الهی و انجام دو مقوله ایمان به خدا و انجام عمل صالح محبوبیت ایجاد می شود.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به مولفه های محبوبی ، به رهبر انقلاب اسلامی اشاره و افزود: امروز شاهدآنیم که امام خامنه ایی از محبوبیت بالایی در کشور ایران و دیگر کشورهای اسلامی برخوردار است و هزاران حججی ها حاضرند تا با اشاره ایشان سر خود را فدا کنند و این همان وحشتی است که در دل غرب وجود دارد و از هر بمب اتم برای انان ترسناکتر است.

وی در پایان با اشاره به فضای حاکم بر مسئولین سپاه گفت: امروز فضای غالب بر مسئولین و نیروهای سپاه فضای دوران جهاد و شهادت است و لذا باید این خسیسه حفظ گردد تا خداوند نیز این نهاد مقدس را محبوب دلهای مردم و مغضوب دشمنان گرداند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.