1396-07-20 08:58
1083
0
45161
نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

قلم عالِم عامل از خون شهداء بالاتر است/ امروزه در سایه سار ولایت با وحدت کلمه مقابل دشمنان ایستاده ایم

نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: قلم عالم عامل از خون شهداء بالاتر و فضیلت بیشتری دارد .

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجة  الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی در جمع علمای اهل سنت استان با اشاره به جایگاه والای روحانیت اظهار کرد: عالمان دینی در جایگاهی قرار دارند که فضیلت و اعمالشان از خون شهداء بالاتر است سند آن حدیثی است که برای ما فرستاده شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: امروزه دشمان ما با ابزاری ماننده ماهواره و غیره دو هدف را دنبال میکنند، هدف اول فاصله انداختن بین ما از مقدسات اسلام و اعتقاداتمان. هدف بعدی ایجاد شبهه در دین اسلام و معرفی اسلام به دینی خشن و غیر اصلی آن.

رعایتی با بیان اهمیت زیارت و توسل از دیدگاه اسلام متذکر شد: ما می خواهیم به وهابت بفهمانیم که زیارت امروزه در بین مسلمانان عمل مقدسی است و از این راه می خواهیم برخی ها را واسطه قرار دهیم تا با خدای متعال مناجات کنیم.

وی ضمن ابراز رضایت از وحدت ایجاد شده در استان خاطر نشان کرد: امروزه در سایه سار ولایت دست به دست هم با وحدت کلمه مقابل دشمنان ایستاده ایم و تلاش می کنیم با تمام قدرت در مقابل فتنه های دشمن ایستادگی کنیم.

این مقام مسئول از برگزاری اردوی سیاحتی و زیارتی در آینده خبر داد و افزود: در آینده نه چندان دور انشاء الله قصد برگزاری اردوی علمی و تفریحی برای علمای اهل سنت و تشیع را داریم تا بتوانیم این وحدت به وجود آمده را حفظ  و برای تقویت آن اهمیت قائل شویم.

وی در پایان از علمای اهل سنت استان خواست برای پیشرفت روز افزون مردم کشور ما و انقلاب دعا کنند تا بر عظمت دین اسلام هر روز افزوده شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.