1396-07-20 05:40
609
0
45155
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

راه هدایت ولایت است؛ قطب نما را نباید گم کنیم/ وصیتنامه و سیره شهدا راه علاج معضلات فرهنگی است

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: راه هدایت ولایت است؛ قطب نما را نباید گم کنیم هر کسی مسیر را گم کرد در پرتگاه خواهد افتاد و قطع الیقین سقوط می کند.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ عبدالله عین علی در مراسم آبروی محله یادواره "شهید مدافع حرم محمدرضا شیبانی" و عموی بزرگوارش "شهید دفاع مقدس عباس شیبانی" اظهار داشت: داعش زمانی که شهید حججی را به اسارت گرفت نتوانست از وجود ایشان بهره لازم را ببرد لذا وی را به شهادت رساند.

وی افزود: دشمنان در روز عاشورا برای ایجاد جنگ روانی و تذهیب روحیه، سر شهدا را بر نیزه کردند و در بین اُسرا چرخاندند لذا در این زمان دشمن با پخش مستندات و نحوه به شهادت رساندن شهید مدافع حرم محسن حججی سعی بر این داشت تا روحیه مردم را تذهیب کند ولی در واقع فضایی را ایجاد کرد که مقام معظم رهبری فرمودند؛ شهید حججی حجتی شد برای مردم و باعث آبرو گشت و بر تابوت این شهید بزرگوار بوسه زدند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه شهید محمدرضا شیبانی را بسیار با اخلاق، متدین،داوطلب، با روحیه بسیار بالا، انقلابی، ولایتمدار و استکبار ستیز عنوان کرد و گفت: شهید شیبانی تمام برنامه های فرهنگی را مدیریت و شرکت میکرد ایشان آموزش امدادگری را آموخته بود و در تمامی برنامه ها داوطلبانه در وسط میدان بود.

سرهنگ عین علی با بیان اینکه این خصوصیات شهید تنها تعریف نیست بلکه واقعیت است، ابراز کرد: این شهید بزرگوار با حضور در ماموریت های جنوب شرق  و دفاع از حرم خود را به خوبی اثبات کرده بود.

به گفته وی؛ ما از ناحیه استکبار به سر کردگی آمریکا در سه تهدید سخت، نیمه سخت و نرم قرار داشتیم و داریم که در جنگ سخت مردم هشت سال مظلومانه جنگیدند و توانستند به پیروزی برسند و بعد از جنگ دشمن بیکار ننشست و در بهانه های مختلف به کشور حمله کرد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: دشمن زمانی که خود را در جنگ سخت ناکام دید جنگ نیابتی راه انداخت و به معرفی چهره خشنی از اسلام پرداخت و مهمترین آن نزدیک کردن خود به مرزهای ایران بود ولی با آمادگی نیروهای مسلح سپاه، ارتش و انتظامی و مرزبانی نتوانست بلایی که به سر عراق و سوریه آورده در ایران اجرا کند.

سرهنگ عین علی افزود: حدود بیست سال است که مقام معظم رهبری دغدغه جنگ نرم تحت عنوان ناتو فرهنگی،جنگ فرهنگی و شبیه خون فرهنگی را دارد که دشمن طراحی اش را در زمان جنگ  سخت انجام داده بود ولی اقدامش بعد از جنگ شروع شد و واقعا در این جنگ موفق بوده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جمع مسئولین فرهنگی کشور فرمودند من بعضی از شب ها در خصوص مشکلات فرهنگی که در جامعه حاکم شده خواب ندارم و به درگاه الهی استغفار میکنم، گفت: این نشانگر توفیق دشمن در بحث فرهنگی و اجتماعی است .چه بلایی سر ما آمده است؟ چه شده به بی حجابی و بد حجابی روی آوردیده ایم؟ امر به معروف و نهی از منکر چه شد؟ چرا باید سه میلیون نفر از جمعیت ما معتاد باشند؟ چرا آمار طلاق یک پنجم ازدواج است؟ چرا طلاق توافقی شیوع پیدا کرده است؟ و هزاران چرای دیگر که در حوزه ی فرهنگی و اجتماعی گریبانگیر ما شده است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه چرا سگ در زندگی مردم روشنفکر جایگزین وجود بچه در خانواده شده، ابراز کرد: حضور سگ نشانگر عدم واجبات دین و دوری از اسلام و فرامین خدا و قرآن است. وای به حال ما که تمام باورهایما از بین رفته و هر چه در اتاق های فکر صهیونیسم اسرائیلی و امریکایی ایجاد می شود دو ماه بعد کف خیابان است.

سرهنگ عین علی راه علاج از این معضلات را اجرای یادواره های شهدا، توجه به سیره و زندگی شهدا و مرور وصیتنامه این بزرگمردان دانست و اذعان کرد: باید در جهت خوشحالی و احترام و تکریم خانواده شهدا و عمل به سیره شهیدان بکوشیم لذا در راه، آرمان، مسیر و وصیتنامه شهید نباید خدشه ای ایجاد شود چون شهید زنده است.

وی، توجه به سیره و راه شهدا، ولایتمداری، داشتن روحیه استکبار ستیزی، روحیه انقلابی، بصیرت و در صحنه بودن را راه های برون رفت از مشکلات فرهنگی و اجتماعی عنوان و تاکید داشت: راه هدایت ولایت است قطب نما را نباید گم کنیم هر کسی مسیر را گم کرد در پرتگاه خواهد افتاد و قطع الیقین سقوط می کند لذا ما باید در اطاعت پشت سر ولایت و در سربازی در صف جلو و سپر ولایت باشیم که این سیره شهداست./خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.