1396-07-19 19:02
1249
0
45147
دستپاچگی و اقدام مبتدیانه نماینده شرق گلستان؛

امضای دونامه با یک مضمون ولی دو درخواست متفاوت/ تکرار پروسه نماینده سابق توسط غراوی! + سند

دستپاچگی نماینده شرق گلستان در خصوص جاده جایگزین جاده گلستان باعث این شد که وی بصورت مبتدیانه دست به امضای دو نامه با یک مضمون ولی دو درخواست متفاوت بزند که در سال 92تکلیف آن مشخص شده بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، به دنبال انتشار سندی مبنی بر امضای غراوی بر پای نامه محرومیت شرق گلستان، نماینده شرق گلستان در واکنش به اخبار منتشر شده در برخی از محافل به نوعی با بیان اینکه پیمانکار این پروژه برای عبور این جاده از شرق گلستان مشخص شده است، درصدد امد تا واقعیت را طوری دیگر نشان دهد، این در حالی است که این نماینده در سال 95 نامه ای به ریاست جمهوری را امضا کرد که حاکی از درخواست عبور جاده جایگزین از مسیر آزادشهر .... بود.

emzayemahroumiyat

درخواست اولیه مبنی بر عبور جاده جایگزین گلستان از آزادشهر

اما دستپاچگی نماینده شرق گلستان به اظهارنظرهای متناقض با سند منتشر شده منتهی نشد و وی در اقدامی مبتدیانه و غیر عرف سیاسی مجددا اقدام به امضای نامه ای به همان مضمون نامه قبلی ولی با درخواستی دیگر، کرد.

sanad

نامه دوم با مضمون نامه قبلی ولی با درخواست دیگر

این اقدام غراوی به نوعی اعتراف به اشتباه و از یکرو جوابی به تناقض گويي هاي خود نماینده است؛ فارغ از اینکه اين متنها حقوقي هستند و صرف نظر از اينكه اين پروژه به نتيجه برسد يا نه، در كارنامه غراوي به عنوان يك پارادوكس سوال برانگيز باقي خواهد ماند که مردم باید قضاوت کنند.

kazemkhojeh

با این تفاسیر سوالات مختلفی در اذهان مردم متبادر می شود که به شرح ذیل است:

در حالی که این اقدامات و ارسال نامه در زمان عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان انجام شده بود، ارسال نامه های مجدد به چه منظور انجام می شود؟ آیا تکرار پروسه کاری رجبی که تا 90 درصد عملیاتی شده و به مرحله فایناس رسیده، لازم است؟ شاید فایناس از نظر شما طوری دیگر ترجمه می شود!.

آيا مي شود يك نفر(نماینده) در آن واحد دو نامه با يك مضمون ولي دو درخواست متفاوت را امضاء كند؟ شما جاي رييس جمهور باشيد چه تصميمي مي گيريد؟اگر رييس جمهور نامه قبلي را دستور داده باشد براي اين نامه باید چه تصميمي بگيرد؟.

همانطوريكه گفته شد اين نامه تكرار مكررات است چون اين نامه قبلاً درسال 92 توسط نماينده سابق به همين رئيس جمهور نوشته و دستور آن نیز گرفته شده كه منجر به سفر وزير راه و شهرسازي(آخوندی) و 2 بار سفر رئيس سازمان محيط زيست به استان گلستان شده و با دستور رئيس سازمان برنامه و بودجه مصوبه كميسيون ٢١٥ را گرفته است. يعني تمام فرايندي كه غراوي دنبال آن هست، قبلاً طي شده و نیاز به نامه نگاری به ریاست جمهوری نیست و این نامه جز اغنای خود نماینده، کسی دیگر را اغنا نمی کند.

از همه مهمتر اين نامه تمام اظهارات غراوي را مبني بر انتخاب پيمانكار زير سوال مي برد چون اگر پيمانكار انتخاب شده باشد چه نيازي به اين نامه است چون همانطوريكه مستندات وجود دارد قبلاً اين كارها انجام شده است.

به هرحال اگر غراوي اين ابهامات را جواب دهد حتماً افكار عمومي هم قضاوت خواهند كرد.

در هر صورت اين پروژه دغدغه همه مسئولين و مطالبه جدي مردم است و سایت كلاله خبر وظيفه اصلي خود مي داند صرف نظر از اينكه چه كسي نماينده است تا به نتيجه رسيدن اين پروژه به عنوان نماينده افكار عمومي این موضوع را پيگيري کند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.