1396-07-15 05:37
4324
0
44949
آخرین روز کاری استاندار گلستان :

اصلاح طلب اخلاق مدار هم رفت / قم ، اصفهان و آذربایجان غربی مقصد بعدی حسن صادقلو

وزارت کشور رازانی را به عنوان استاندار گلستان انتخاب و به حسن صادقلو نیز پیشنهاد سه استان آذربایجان غربی ، قم و اصفهان را داده اند و بنظر می رسد حسن صادقلو استانداری قم را قبول کند .

به گزارش گلستان ما ؛ دکترحسن صادقلو هفتمین استاندار گلستان متولد شهرستان رامیان و سیاستمدار اصلاح طلب امروز شنبه آخرین روز کاری خود را برای استان گلستان زادگاهش انجام می دهد .

او در 14 مهرماه 92 توسط هیات دولت به عنوان استاندار گلستان معرفی شد البته مهر تایید آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و 4 نماینده از 7 نماینده استان بر پای حکم وی بود .

صادقلو را به عنوان یک اصلاح طلب میانه رو و اخلاق مدار می شناختند ، از آن دست اصلاح طلبهایی که اعتقادی و با ریشه و هویت بود و همیشه اصلاح طلبی را یک مرام مردمی می خواند که نباید با تندروی و واژه هایی چون عبور از ولایت فقیه و هجمه به ارزشها به چالش کشیده شود .

از این رو بود که حسن صادقلو در طول چهار سال مدیریتش بیشترین چالش را با تندروهای اصلاح طلب استان که عمدتا در گرگان لانه کرده بوند ، سپری کرد و به آنها باج نداد ، البته طرف مقابل هم از همه ابزار تخریبی و رسانه ای استفاده کرد تا صادقلو را تخریب کند اما او جزو برترین استانداران در زمینه تحقق فرامین اقتصاد مقاومتی بود .

صادقلو تنها استانداری بود که بیشترین کرسی ها را به اهل سنت داد و برای اولین بار همه شهرستانهای ترکمن فرماندار ترکمن داشتند و برای اولین بار در شمال کشور یک بانوی ترکمن فرماندار شد .

عملکرد صادقلو خالی از اشکال هم نبود و بسیاری از پروژه ها نظیر طرح گردشگری آشوراده بندر ترکمن ، بندرخشک اینچه برون ، مجتمع فولاد ، منطقه ویژه اقتصادی اترک ، راه آهن گرگان – مشهد ، توسعه مرکز استان و ... پیشرفت محسوسی نداشت و شاید جا داشت که در برخی موارد بهتر از این عمل می شد .

حالا هیات دولت تصمیم گرفته در جلسه هیات دولت روز یکشنبه 16 مهرماه دقیقا چهار سال بعد از انتخاب حسن صادقلو ، انتخاب سرنوشت ساز دیگری برای استان گلستان انجام دهد و اسدالله رازانی لرستانی را به عنوان هشتمین استاندار گلستان معرفی کند .

وزارت کشور اصرار بر انتخاب استاندار غیر بومی دارد و از طرفی استان به دنبال گزینه بومی است اما منابع موثق خبر دادند کار رازانی تمام شده و وی فردا معرفی می شود .

همچنین به حسن صادقلو نیز پیشنهاد سه استان آذربایجان غربی ، قم و اصفهان را داده اند و بنظر می رسد حسن صادقلو استانداری قم را قبول کند .

گفتنی است حسن صادقلو از نمایندگان مجلس در دوره دوم از حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان در بوده‌ و معاونت وزارت آموزش و پرورش، معاون پشتیبانی و اداری و مالی وزارت آموزش و پرورش، مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مدیر کل وزارتی این وزارتخانه، رایزن علمی و سرپرست مدارس نیز در سوابق وی موجود است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.