1396-06-29 17:07
1272
0
44302
نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان:

خاموشی مردم کوفه برابر امر به معروف و نهی از منکر عاشورا را پدید آورد/ مدافعان حرم فریاد یا حسین خود را در عمل ثابت کردند

نماینده ولی‎فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه عزت حسینی در گرو تبعیت از ولایت محقق می‎شود، گفت: خاموشی مردم کوفه برابر امر به معروف و نهی از منکر عاشورا را پدید آورد.

به گزارش گلستان ما ، حجت الاسلام جعفر رعایتی عصر امروز در مراسم اجتماع رهروان حسینی اظهار کرد: کشورهایی که این سال‎ها خواستند با ظلم و بر هم ریختن نظم و امنیت کشورهای اسلامی مراسم‎های مذهبی به ویژه محرم را از بین ببرند می‎بینند که هر سال مراسم‎های محرم باشکوه‎تر برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: امسال محرم الحرام با هفته دفاع مقدس مقارن شده و می بینیم در سال 61 هجری قمری مردم کوفه یا حسین گفتند اما یا حسین آنها با امام حسین نبود اما در ایران مردم سال های سال یا حسین گفتند و زمانی که دشمنان اسلام جنگی را تحمیل کردند، مردم یا حسین گفتند و در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: مردم مدینه وقتی متمول شدند و در جنگ های مخالف ثروت پیدا کردند به دنبال عیش و نوش و خوش گذرانی بودند و کار را به جایی رساندند در منازلی که قرآن خوانده می شد صدای ساز و آواز شنیده می شد.

رعایتی بیان کرد: چرا مردم چیزی نگقتند چون زمانی دیدند بزرگانشان چیزی نگفتند کار به اینجا رسید.

وی تاکید کرد: اما در انقلاب ما مردم فهمیدند اگر میخواهند عزت حسینی داشته باشند باید در کنار ولی فقیه و رهبر خود بایستند و چون ایستادند پیروز شدند.

رعایتی بیان کرد: از سال 2001 تا امروز آمریکا به 6 کشور دنیا حمله کردند و در همه حمله ها شکست خوردند زیرا در مقابل آنها ملت هایی بود که یا حسین گفتند و پای یا حسین خود ایستادند.

وی تاکید کرد: ما امروز آمده ایم با همدیگر یا حسین بگوییم و اعلام کنیم هنوز پای شعارها و اعتقادات حسینی خود ایستاده ایم و با ولی زمان خود به گونه ای عهد می بندیم که دشمنان بدانند اگر یا حسین می گویییم در حقیقت و با دل با امام حسین هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: سعی کنیم با یا حسین گفتن ها در ماه محرم جنگ نرم دشمن را خنثی کنیم و پایه های این نظام اسلامی و انقلاب با شکوه خودمان را مستحکم تر کنیم.

رعایتی بیان کرد: جوانان و مدافعان حرم ما امروز به جنگ با دشمنان اسلام رفتند تا فریاد بزنند یا حسین مردم ایران اسلامی از ته دل است و با تمام وجود از آرمان هایشان دفاع می کنند./فارس
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.