1396-06-05 09:59
994
0
43241
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان؛

پرهیز از دوقطبی سازی و رفع محرومیت مهمترین خواسته مردم از دولت

در بیانیه ای که شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همزمان با هفته دولت صادر کرد آمده است: برنامه های کارشناسی شده خصوصا در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و صبوری در مقابل منتقدان باید در دستور کار دولتمردان قرار گیرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ همزمان با هفته دولت و آغاز به کار دولت دوازدهم شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در بیانیه ای ضمن گرامیداشت آن و تبریک به دولت مردان از آنان خواست تا با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر اهداف متعالی انقلاب را طی کنند.

در متن بیانیه آمده است:

شکر داشتن حکومت اسلامی، خدمت کردن به مردم است. جمهوری اسلامی در دست ما امانت است و باید مواظب باشیم که به این امانت خیانت نکنیم. امام خمینی(ره)

هفته دولت یاداور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیاء کننده روزهای پرشور خدمتگزاران شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است که با خون خود مسیر متعالی انقلاب را روشن و نهال نورس این نهضت را آبیاری نمودند و سبب بالندگی این نظام در اطراف و اکناف عالم شدند.

اصول حاکم بر اندیشه و عمل شهیدان رجایی و باهنر سنگ محکی برای سنجش عملکرد دولتمردان دیروز، امروز و فرداست و فرصتی برای ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی است.

در شرایط امروز تردیدی نیست تلاش برای تقویت همدلی و همزبانی در کشور و پرهیز از دوقطبی سازی جامعه، رفع محرومیت ها و مقابله جدی و تمام عیار با مظاهر فساد و تبعیض، توسعه عدالت، ترویج اخلاق و معنویت و نگاه فراجناحی، تعمیق تعامل سازنده بین قوای سه گانه و ظرفیت سازی برای تداوم حرکت فعال ملی در راستای چشم انداز و اهداف راهبردی نظام به ویژه در عرصه ی اقتصاد مقاومتی و مقابله با جنگ نرم و راهبرد نفوذ دشمن از الویتها و الزاماتی است که بیش از همه نقش آفرینی و پیش تازی دولت در صحنه آن را می طلبد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان گلستان ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دولت و تکریم فرهنگ متعالی خدمت و تواضع به مردم به عنوان سرمایه اصلی انقلاب و با تجدید احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان والا مقام رجایی و باهنر، از مسئولین ادارات، نهادها و سازمانهای دولتی استان گلستان دعوت می نماید تا ضمن مشارکت و حضور همه جانبه خود در پیشبرد اهداف توسعه ای استان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و بیعت مجدد آرمانهای امامین انقلاب اسلامی موارد ذیل را بیش از پیش مورد توجه جدی قرار دهند:

-داشتن برنامه های کارشناسی شده برای کارآمدی بیشتر خصوصا در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال

- صبوری و پاسخگو بودن در مقابل منتقدان

- تمرکز بدون حاشیه بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به جای تزریق سیاسته های فرهنگی یونسکو

در پایان ضمن آرزوی توفیق خدمتگزاری درست برای دولتمردان، انتظار داریم با التزام به آرمانها و ارزشهای بلند انقلاب اسلامی و میراث گرانقدرشهیدان ایران اسلامی، زمینه تحقق وصایای جاودان حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز در حفظ روحیه استکبار ستیزی، کمک به مظلومین و جهان در برابر مستکبرین، تقویت در استحکام ساخت قدرت ملی، استفاده از ظرفیتهای درونی کشور برای حل مشکلات موجود در صحنه ی معیشت و زندگی عزت مندانه آحاد مردم شریف ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم آورده و هرگز  اجازه ندهد روح مقاومت، ایثار و فداکاری برای صیانت از انقلاب، نظام دفاع از منافع مصالح ملی و جهاد در میدانهای پیش روندگی در جامعه ی اسلامی، خدشه دار شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.