1396-05-21 14:02
1036
4
42644
برای برادرم شهید " محسن حججی"؛

حلقومِ بریدهِ چشمان غیرتمند

"محسن حججی" شهیدی که هم به سید الشهدا اقتدا کردومانند مولایش گلو بریده شد وهم زینب وار مانندعمه اش طعم اسارت چشید، شرمنده چشمان درخشانت شدیم که اگرچه به ظاهر در این دنیا بسته شد اما فروغ جاوادنه نصیبش گشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ همین پنجشنبه شب بود که معاون خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان در همایش "لشکر فرشتگان در گرگان سخنی گفت که دل همگان را در استان به درد آورد.

بی حرمتی از جانب برخی مسئولین به زنان مجاهد که ابراز کردند" چه کردند که بزرگداشت بخواهند" واقعا مگر چه کردند؛ فقط تمام جوانیشان را برای حفظ تمامیت ارضی ما دادند .

تمام زیبایی خود را برای التیام زخم های مجروحان، تهیه غذا، شستن پتو،خشک کردن سبزی، پاک کردن حبوبات، رزمندگان دادند تا کشور در امنیت باشد.

این زنان هم اکنون هم فرزندان خود را بی منت و چشم داشتی راهی مرزها می کنند تا نکند نگاه کینه توزان دشمن به کشور شود.

آری، ما مدیون افرادی هستیم که نخبه و دانشمند بودنداما برای تقدیم نکردن کشور با خوشبینی های مضحکانه و خوش خدمتی، جان دادند.

ما مدیون زنانی هستیم که همسر دانشمنداست، همسر شهید است و خود نخبه علمی، می آید و بردستان وبازوان زنان روستایی مبارز سرزمین گرگان زمین بوسه می زند و دختری تربیت میکند که حجاب را مایه  سعادت می خواند و مانند مادر  بر مبارزان جنگ ارج می دهد و دستان ترک خورده آنان را بوسه باران می کند .
شب گذشته در آیین لشکر فرشتگان گرگان  زمانی که تمام خانواده های شهدای مدافع حرم استان به روی جایگاه رفتند به گمنانم دیگر کسی نمی توانست سخن بگوید، دینی که ما به آنان داریم جای حرفی را برای ما باقی نمی گذاشت.

و بازهم شهید می آورند، شهیدی که "یا حسین" را با چشمانش در کنار تکفیری ها فریاد می زندو آنچنان غیرتمند در لحظاتی که می داندکه با سخت ترین حالت ممکن شهید خواهند شد به دوربین آنان نگاه می کند تا نوید پیروزی حق را فریاد زند.

شهیدی که هم به سید الشهدا اقتدا کردومانند مولایش گلو بریده شد وهم زینب وار مانندعمه اش طعم اسارت چشید.

جامعه هنری و ورزشی در همه حال از مدافعان حرم دفاع کرده اند و خود جلوی بسیاری از سو استفاده های دشمن را هوشمندانه گرفته اند اما در این بین افرادی هم هستند که جاهلانه بر طبل رسوایی می کوبد و روزگاری که خود برای گل به امریکا افتخار کسب کرده بود امروز برای دوتن از بازیکنانی که جلوی تیمی از رژیم اشغال گر قدس بازی کرده اند (طبق قانون می توانستند حضور نداشته باشند) جامه می درد.

واقعا نمی توان ایرانی بود و غیرتمند اما از کودکان و زنان بی دفاع که هر روز کشته می شوند و مورد تجاوز و آزار و اذیت صهیونیست ها و فرزندخلفشان داعش قرار می گیرند، ساکت بمانند.

آری صحنه های کشتار و آزار مردمان غزه و فلسطین وحشتناک است به طوری که هر غیر مسلمانی بادیدن آن دلش به درد می آید و می شود "رونالدوپرتقالی"،"مارادونا"، "رونالدو برزیلی" "بوفون مسیحی" و "اشکان دژاگه".

راستی شما هم دوست خواهی داشت داعش با زن و فرزندت در خانه ات سلفی بگیرد و آنها را آزار دهد، اگر امروز با غرور و با عزت زندگی میکنی به پاس خون شهدایی است که جنگ را از کشورت دور کرده اند .

قدس قلب ملت ایران، کودکانش کودکان ما و زنانش مادران و خواهران همه ایرانیان و حرم اهلبیت جان مردمان ما، پوشیدن تیم ملی غیرت ملی می خواهد اگر داشتید می توانی باشی .

آهای آقایان! دلالی چه می کنید خون بهای شهیدان سفره ای است که در کمال امنیت دور آن نشسته ای، پس برای کسانی دفاع کن که امنیت آورده اند نه بی عزتی.

آهای آقایان! سلفی حقارتت چند لایک خورد، که نتیجه عقده حقارتت خنده های مضحکانه برای موگیرینی شود و دعوا برای عکس گرفتن با مادر داعش.

راستی چند وقت از حادثه تروریستی مجلس گذشته است، این خانم را به اتاق موزه جنایت داعش برده اید؟ که یاوه گویی های عده ای هنوز ادامه دارد.

"محسن جان" برادرم شرمنده چشمان درخشانت شدیم که اگرچه به ظاهر در این دنیا بسته شد اما فروغ جاوادنه نصیبش گشت.

چشمانی که فقط به دهان ولایت دوخته شده و نوشته هایت برای آیندگان آن را فریاد می زند .

یادداشت: آلما بهشتی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.