1396-05-05 05:11
1409
0
41961
حجت الاسلام منصوری :

هر وقت حرف ولایت را گوش نکردیم کتک خوردیم / آنهایی که آب خوردن مردم را به برجام ربط می دادند حالا بگویند چکار کردند ؟

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به تحریم های جدید  آمریکا علیه ایران گفت : از صدر اسلام و  از زمان پیامبر اکرم (ص) تا کنون هر وقت حرف ولایت را گوش نکردیم ، کتک خوردیم .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد صالح منصوری امام جمعه بندرترکمن در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری در خصوص تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت: از صدر اسلام و  از زمان پیامبر اکرم (ص) تا کنون هر وقت حرف ولایت را گوش نکردیم ، کتک خوردیم .

حجت الاسلام منصوری افزود: حضرت آقا به مذاکره کنندگان ایرانی بارها هشدار داده بود که حتما در پایان مذاکرات ضمانت کتبی بگیرید وگرنه آمریکایی ها به ریش ما خواهند خندید اما دوستان ما توجهی نکردند و مدام واژه برجام را بکار می بردند که فرجامی نداشت .

وی تصریح کرد: متاسفانه مجلس شورای اسلامی هم ظرف 20 دقیقه این پروژه مهم که نفع و ضرر نظام و مردم در آن بود را تصویب کرد اما از آن زمان به بعد هم اروپا و هم آمریکا ما را تحریم کردند.

منصوری اضافه کرد: رئیس جمهور قبلا می گفت اگر برجام امضاء شود تمام مشکلات اقتصادی و حتی مشکل آب خوردن ما حل می شود اما دیدیم نه تنها تحریم های قبلی برداشته نشد بلکه تحریم های جدیدی علیه ایران وضع شد در حالیکه ظریف در مجلس و در مصاحبه هایش گفته بود تمام تحریم ها حتی هسته ای برداشته می شود .

امام جمعه بندرترکمن اضافه کرد: بعد از اجرای برجام مجلس نمایندگان آمریکا بیش از 200 نهاد و شخصیت ایرانی را تحریم کردند ، آقایان در دولت و مجلس گفتند اگر روند تحریم ها تداوم پیدا کند مقابله به مثل می کنیم ، اکنون به ملت بگویید  که بعد از تحریم این 200 نفر و نهاد شما چه مقابله به مثلی انجام داده اید ؟

حجت الاسلام والمسلمین منصوری گفت: حضرت آقا بارها فرمودند که آمریکا مورد اعتماد نیست اما شما اعتماد کردید ، حال از دولت می خواهیم که پاسخ قانع کننده ای به مردم بدهند نه مثل برخی حرفهای دیگر که خیلی ساده از کنار آن گذشتند.

وی ادامه داد: 2 میلیارد دلار پول ایران در آمریکا بلوکه شد و دادگاه آن را به نفع آمریکایی ها بلوکه و مصادره کرد ، شما چکار کردید ؟ بهتر نیست نتایج کارهایتان را به مردم بگویید تا بدانند چکار کردید.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.