1396-04-16 09:58
977
0
41131
مسئول سازمان بسیج طلاب:

بی بندوباری و تغذیه نامناسب برنامه های جدید برای ضربه زدن به اسلام/ فرا گرفتن طبابت لازمه امر تبلیغ است

مسئول سازمان بسیج طلاب استان گلستان گفت: دشمن از جنگ سخت با کشور ما مأیوس شده است و می خواهد با دو برنامه بی بندوباری و تغذیه نامناسب به خانه های ما نفوذ کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، حجة الاسلام علیرضا ریاحی در جمع طلاب بسیجی اظهار کرد: مسأله آتش به اختیار را باید جدی بگیریم امروزه یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب همین است، ظاهراً در برخی از دستگاه های اجرایی کاهلی یا رخوت ایجاد شده است که ایشان امر به آتش به اختیار را صادر کرده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب تصریح کرد: وقتی نیرویی ارتباطش را از فرماندهی قطع می شود و فرمانده به او دستور آتش به اختیار را صادر می کند این یعنی در مواقعی که ضعف فرهنگی و یا کم کاری فرهنگی مشاده شود باید کار را خودمان پیش ببریم و آنچه شایسه و بایسته است را باید عمل کنیم.

ریاحی با بیان اینکه گروه های جهادی یک نمونه بارز از مصداق آتش به اختیار هستند تاکید کرد: این گروه ها با تأثیر گذاری که در برخی از مناطق دارند خدمات آنها چندین سال به جا می ماند و این یک کار ارزشی و ماندگار است.

بی بندوباری و تحریف تغذیه اهداف دشمن برای فروپاشی اسلام

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن ما در حال حاضر به فکر جنگ سخت نیست خاطر نشان کرد: دشمن اسلام در صحنه های مختلف جنگ سخت، از ما سیلی خورده است و برای مقابله با ما دو راه را در پیش گرفته است، نقشه اول فرهنگ و خانواده است.

وی تاکید کرد: اهمیت فرهنگ و خانواده آنقدر بالا است که دشمنان ما با برنامه ریزی میخواهد بی حجابی و بی بندوباری را در جامعه ترویج دهد و می دانند که با این امر خانواده ها از یکدیگر می پاشند.

مبلغین ما به طب اهمیت خاصی قائل شوند

ریاحی دومین نقشه دشمن برای مقابله با اسلام ترویج تغذیه نامناسب دانست و اذعان داشت: نتانیاهو در یک سخنرانی گفته بود ما توانستیم بر سر سفره های مردم حضور پیدا کنیم، آنها با وارد کردن محصولات تراریخته به جنگ اسلام آمده اند.

مسئول سازمان بسیج طلاب با تمسک به بیانات حضرت امام (ره) افزود: طب اسلامی از تاسیسات هسته ای برای ما مهم تر است، ما دو نوع علم داریم اولی علم ادیان که مبلیغن ما آن را خوب فرا گرفتند و دومی علم ابدان.

وی ادامه داد: متاسفانه مبلغین ما در زمینه علم ابدان کوتاهی و غفلت کرده اند، این علم زمینه ساز علوم دینی و تبلیغی است، اگر کسی در علوم تبلیغی خوب نتواند ظاهر شود علت آن ندانستن علوم طب است، مگر غیر این است که تمام ائمه ما هم مبلغ دین بودند هم طبیب؟!

ریاحی افزود: امروزه تغذیه نامناسب و تحریف شده غربی زمینه ساز و پیدایش بسیاری از بیماری های صعب العلاج شده است و هر روز شاهد این هستیم که طبابت را از کشور ما می برند و محصولات تراریخته را به جای آن به کشور ما وارد می کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب با خطاب به مبلیغن خاطر نشان کرد: مبلیغین ما باید دقت داشته باشند اگر می خواهند مردم به احکام ودستورات دینی عمل کنند باید از راهش وارد شوند، دانستن علوم طبابت لازمه کار تبلیغ است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.