1396-01-06 10:16
3276
2
37067
در کانال ضد انقلاب آمد نیوز مطرح شد:

کینه اکبر اعلمی از سایت انقلابی گلستان ما و رئیس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان

اکبر اعلمی عضو تندرو منحله مشارکت در کانال ضد انقلاب آمد نیوز پرده از حقد و کیه خود نسبت به سایت انقلابی گلستان ما و رئیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان برداشت .

به گزارش گلستان ما ؛ اکبر اعلمی کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس و عضو تندروی جبهه منحله مشارکت که توهین هایش در مناظره آبان ماه سال گذشته در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مورد انتقاد شدید علما و مسئولان قرار گرفته بود ، طی مصاحبه ای با کانال ضد انقلابی آمدنیوز پرده از حقد و کینه خود نسبت به سایت انقلابی گلستان ما برداشت .

وی همچنین علی نجفی نژاد رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را یکی از آتش بیاران معرکه معرفی کرد که چهره وی قبل و بعد از مناظره دو گانه و منافقانه بود .

اعلمی در کانال ضد انقلابی آمد نیوز : مناظره‌ای که در ۱۹ آبان‌ماه به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بین اینجانب و غلامرضا مصباحی مقدم سخنگو و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز برگزار شد، به مصداق ضرب المثل «حرفی که از دهان بر آید، گرد جهان در آید» از هیچ به دستمایه فتنه‌گری دو هفته‌ای افراد تندرویی مبدل شد که اغلب هدفی جز ایجاد اختناق و خفقان از طریق جوسازی، فحاشی، هتاکی و تهدید علیه منتقدین مشفق در کشور ندارند!

فتنه از آنجا آغاز شد که یک سایت خبری که ید طولائی در ایجاد فتنه و آتش افروزی در گلستان دارد، اقدام به انتشار یک گزارش تحریک‌آمیز کاملا ناقص و تحریف و تقطیع شده از مناظره دو ساعته اینجانب و حجت‌الاسلام مصباحی مقدم باعنوان «آقای اعلمی مناظره یا هتاکی به اسلام و روحانیت» کرده و سپس براساس همان گزارشی که خود منتشر کرده و طرح ادعای واهی؛ فلانی به اسلام، نظام، امام، روحانیت و مسئولان نظام، توهین کرده، اقدام به مصاحبه گرفتن از افراد تندروئی کرد که بدون هرگونه تحقیق و بررسی تسلیم القائات این سایت می‌شوند!

گفتنی است که همین اشخاص و رسانه‌های آنها، از دوم تا ۱۹ آبان روز برگزاری مناظره نیز شدیدترین برخوردها و هتاکی‌ها را علیه چند دانشجو روا داشته بودند که در تریبون آزاد دانشگاه گرگان سخنانی متفاوت با ذائقه آنها عنوان کرده بودند و متاسفانه انتشار چند مطلب گزینشی و تحریف شده مناظره ۱۹ آبان نیز دستاویز دیگری شد برای تداوم هتاکی‌های آنان!

البته یکی از آتش بیاران این معرکه هم علی نجفی‌نژاد، رئیس دانشگاه بود که پس از حضور در محل اقامتم و تشکر و قدردانی از برگزاری مناظره، فردای آن‌روز از بیم هجمه‌هائی که از دوم آبان متوجه او شده بود به فرافکنی روی آورده و هم‌نوا با گروه‌های فشار به محکومیت بنده در این مناظره پرداخت!!

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

صمد

این کجا اسم شما رو آورد ؟ الکی برای خودتون نوشابه باز می کنین

0
0
پاسخ
1396-01-15 13:29
هموطن

اعلمی یک لیبرال است که چون رد صلاحیت شده مثل یک درنده زخمی شده که به همه چیز حمله میکند و منطقی در حرفهایش نیست.

0
0
پاسخ
1396-09-12 14:36

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.