1395-12-12 09:04
2287
0
36031
در پی تشییع شهدای گمنام در سرخنکلاته صورت گرفت:

تشکر امام جمعه سرخنکلاته از مردم و رسانه های انقلابی استان

امام جمعه سرخنکلاته از حضور پرشور مردم در مراسم استقبال ، تشییع و تدفین دو شهید گمنام در تپه نورالشهدای سرخنکلاته و رسانه های انقلابی در پوشش تصاویر و اخبار آن تشکر کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین شهاب الدین بابامحمدی امام جمعه سرخنکلاته امروز پنجشنبه 12 اسفندماه بعد از تشییع و تدفین دو شهید گمنام  در تپه نورالشهدای این شهر گفت : مردم شریف سرخنکلاته امروز رسم ادب و میزبانی از شهدا را به خوبی بجا آوردند و نشان دادند همچنان در مسیر شهدا و ولایت ثابت قدم هستند .

حجت الاسلام بابامحمدی افزود : این استقبال پرشور مردمی از این دو لاله عاشورایی در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) جای شکر دارد و من از همه مردمی که امروز در این مراسم شرکت کردند تشکر می کنم .

وی همچنین از رسانه های انقلابی استان که طی روزهای اخیر از تشییع این شهید گمنام در سرخنکلاته حمایت کرده و اخبار و تصاویر پرشور در مراسم استقبال و تشییع و تدفین این دو شهید بزرگوار را پوشش دادند ، تشکر کرد .

امام جمعه سرخنکلاته اظهار کرد : امیدواریم که نور این دو شهید عزیز بر فراز این شهر بتابد و انفاس قدسی آنان تحول قلبی و ایمانی در روحیه مردم و جامعه ایجاد کند .

بابامحمدی حضور جوانان در مراسم امروز را مهم بر شمرد و تاکید کرد : هر جا جوانان پای انقلاب باشند قطعا صدمه ای به نظام اسلامی وارد نخواهد شد و همین جوانان بودند که در انقلاب و دوران دفاع مقدس از هویت ایرانی و اسلامی ما دفاع کردند .

گفتنی است پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس تفحص شده از جزیره ام الرصاص در عملیات کربلای 4 و محور شرهانی در عملیات محرم صبح امروز در تپه نورالشهدای سرخنکلاته به خاک سپرده شد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.