1395-11-15 11:16
1523
0
34679
خارکوهی عنوان کرد:

تیراندازی ماموران شهربانی به سمت آتش نشان های گرگانی! / ماموران شهربانی گرگان خشن ترین مامورهای کشور!

تاریخ نویس انقلاب اسلامی گفت: بیش از100مغازه از شهرداری تا فلکه مازندران را شهربانی گرگان به آتش کشید.

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا خارکوهی تاریخ نویس گرگانی انقلاب اسلامی در گفتگو با این پایگاه خبری درخصوص وقایع قبل از پیروزی انقلاب اسلامی درگرگان اظهارکرد: یکی از وقایع منحصر به فرد شهرگرگان این بود که در 19بهمن ماه سال57 شهربانی حدود100مغازه در گرگان را به آتش کشید.

وی با بیان اینکه آتش نشان ها زحمت های زیادی برای مردم کشیدند ، افزود: ماموران آتش نشانی با وسایل قدیمی در حال خاموش کردن آتش بودند ، مامورین شهربانی ماشین ها را به تیر بسته و آن ها را پنچر می کردند تا در امرکمک رسانی به مردم ایجاد مشکل کند.

خارکوهی تصریح کرد: این وضع باعث نشد تا مردم دست از کمک به ماموران آتش نشانی بردارند و با شلنگ های خود پمپ های آب ماشین ها را پرمی کردند تا بتوانند به آتش نشان ها کمک کنند.

تاریخ نویس گرگانی انقلاب اسلامی ابرازداشت: مردم به سرعت برای خروج لوازم خود از مغازه ها وکمک در امرخاموش کردن آتش ها خود را به نزدیکی های میدان شهرداری رساندند اما بسیاری از مغازه های خیابان امام خمینی(ره) تا فلکه مازندران به آتش کشیده شده بود.

غلامرضا خارکوهی درپایان سخنان خود به برخورد ماموران شهربانی با مردم اشاره کرد و اذعان داشت: ماموران شهربانی گرگان از خشن ترین ماموران شهربانی کشور بوده اند و حملات سختگیرانه ای را علیه جان و اموال مردم انجام می دادند و مردم نیز در21 بهمن ماه انتقام خود را از این نیروهای خشن گرفتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.