1395-04-09 09:01
2023
0
34312
طی برگزاری نشست خبری :

مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان اعلام موجودیت کرد

مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان ظهر امروز طی یک نشست خبری رسما در استان اعلام موجودیت کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر محمدی مهر رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان از امروز نهم تیرماه کار خود را رسما در استان گلستان آغاز کرد.

حجت الاسلام محمدی مهر افزود : این مجمع یک تشکل غیر دولتی ، غیر حزبی و داوطلبانه می باشد که در روزنامه رسمی نیز درج شده است و در تفاهم با ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان می باشد و مسئولین استانی از جمله اقای طهماسبی معاون استاندار و دبیر ستاد احیا استان نیز در جریان کار قرار دارد .

وی با اشاره به اینکه بعضا در جامعه امروزی امر به معروف و نهی از منکر جدی گرفته نمی شود تصریح کرد : این مجمع در صدد اینست که امتی را تشکیل دهد و به مردم ضرورت امر به معروف و نهی از منکر را گوشزد کند .

photo 2016 06 29 13 41 33

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان خاطرنشان کرد: افرادی که دلسوز انقلاب هستند و دغدغه ارزشها و خون شهدا را دارند باید به میانه میدان بایند چرا که همین حضور مردم می تواند باعث پیشگیری آسیب ها باشد .

حجت الاسلام محمدی مهر بیان داشت: مجمع آمده تا بگوید دوران سستی و بی تفاوتی تمام شده و هر کسی باید در جامعه احساس مسئولیت کند .

وی تاکید کرد: مکان حضور افراد این مجمع مسجد حضرت امیر (ع) خیابان شالیکوبی می باشد که هر روزه حدود دو ساعت مانده به اذان مغرب در مواجهه با منکرات تذکر لسانی می دهند .

محمدی مهر در خصوص عضو گیری این مجمع گفت : آنهایی که دلسوز انقلاب هستند و درد دین دارند و در خودشان جسارت تذکر لسانی احساس می کنند می توانند به عضویت مجمع در آیند هر چند ابتدا باید گزینش شوند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.