1393-06-16 11:19
893
0
2463
در راستای بررسی راههای گسترش تجارت استان صورت گرفه است:

دیدار هئیت اقتصادی عراق با مقامات استان گلستان

معاون برنامه ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه مذاکرات تجاری رودررو، ابزاری مهم و تاثیرگذار برای توسعه صادرات غیرنفتی است، گفت: تقویت هرچه بیشتر تعاملات تجاری باکشورهای همسایه در اولویت کاری استان قرار دارد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه خبری کاسب امین ؛ علی مهندس مرگدری ، معاون برنامه ریزی استاندار گلستان در دیدار با هیئت تجاری عراق ضمن تشکر از هیئت تجاری عراق برای سفر به استان گلستان و تحمل رنج سفرگفت : این سفر با با هدف بررسی راه‌های گسترش تجارت و تسهیل توافق‌های سرمایه گذاری و بازدید از صنایع لبنی استان انجام شده و امیدواریم با پذیرش این هیات و همکاری دو طرف گامی مهم در جهت ارتباط و توسعه صادرات استان با کشور عراق برداریم .

مهندس مرگدری در ادامه گزارشی از وضعیت فرهنگی، اقتصادی، گردشگری، صنعت، کشاورزی، دانشگاه ها و خدمات فنی و مهندسی استان گلستان را ارائه و و کالاهای صادراتی استان به کشور عراق را معرفی کرد و از هیات عراقی در خواست نمود تا از واحدهای صنعتی و نمایشگاه فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته استان گلستان بازدید نمایند .
وی افزود: حضور هیئت‌های تجاری در این نمایشگاه نقش مهمی در افزایش مبادلات تجاری بین دو کشور و همکاری واحدهای تولید کننده صنایع لبنی ایفا می‌کند. این نمایشگاه با توجه به راهبرد برآمده از مطالعات شناخت خوشه فرآورده‌های لبنی گلستان و براساس برنامه‌های متمرکز شامل رسوخ در بازارهای هدف صادراتی ، توسعه بازار و توسعه محصول و به منظور افزایش فروش و صادرات برگزار می شود.
معاون برنامه ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه مذاکرات تجاری رودررو، ابزاری مهم و تاثیرگذار برای توسعه صادرات غیرنفتی است، گفت: تقویت هرچه بیشتر تعاملات تجاری باکشورهای همسایه در اولویت کاری استان قرار دارد و ما به دنبال اجرایی شدن تفاهمات صورت گرفته در این سفر هستیم.
در پایان نماینده هیات تجاری عراق ضمن معرفی اعضای هیئت که اغلب از تولید کنندگان لبنیات بودند خواستار همکاری و گسترش روابط تجاری و عقد قراردادهای دو جانبه گردید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.