1394-10-05 04:33
1295
1
25008
سردار باقرزاده در گرگان :

دست های پنهان و آشکاری به دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند / مردم با هوشیاری به دشمن مجال فتنه انگیزی ندهند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت:این روزها دشمن در حال طرح ریزی فتنه خود برای انتخابات است تا در زمان مقرر عملیاتش را انجام دهد ولی ما باید از همین الان هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن بتواند در روز عملیاتش به ما رودست بزند .

به گزارش گلستان ما ؛ سردار سید محمد باقرزاده در خصوص 9 دی اظهارکرد : این روز یک تجربه بسیار با ارزش و یک آزمون بزرگ برای ملت ایران بود که سر بلند از یک فتنه آمریکایی بیرون آمدند.

وی ادامه داد : حضور مردم در 9 دی نشان داد ملت ایران یک ملت با بصیرت و آگاه هستند که به سرنوشت انقلاب ، عزت و استقلال خود اهمیت فراوان می دهند .

مردم با هوشیاری به دشمن مجال فتنه انگیزی ندهند

سردار باقر زاده با بیان اینکه آن ماجرا به عنوان ذخیره ارزشمندی برای ما راهگشا باشد ، تصریح کرد : دست های پنهان و آشکاری به دنبال فتنه در کشور هستند و می خواهند دوباره در این کشور فتنه به وجود بیاورند و مردم با توجه به تجربیات گذشته باید هوشیار باشند .

وی با اشاره به اینکه مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود ، افزود : باید از آن تجربه با ارزش استفاده کنند و این بار به دشمن مجال فتنه انگیزی ندهند و با هوشیاری انتخاباتی که در پیش است را پیش ببرند .

دشمن در حال طرح ریزی فتنه خود برای انتخابات است

مشاورعالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: مردم گول دسیسه ها را نخورند که نخواهند خورد و با دقت و با چشم بینا تحرکات دشمن را رصد کنند و طرح ریزی های دشمن را خنثی کند.

وی افزود: این روزها دشمن در حال طرح ریزی فتنه خود برای انتخابات است تا در زمان مقرر عملیاتش را انجام دهد ولی ما باید از همین الان هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن بتواند در روز عملیاتش به ما رودست بزند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.