1393-06-12 20:52
1616
0
2256
رئیس جدید شورای شهر گرگان ؛

پیگیر تحقق وعده های شورای شهر به مردم هستم / حمایت از صادقلو در دستورکار قرار دارد

رئیس جدید شورای اسلامی شهرگرگان گفت : شهرداری مثل صادقلو که دارد کار می کند و خدمات می دهد باید حفظ شود و با اتحاد اعضای شورای شهرگرگان باید وعده هایی که به همشهریان دادیم عملی نمائیم.

به گزارش گلستان ما ، حسین ربیعی رئیس جدید شورای اسلامی شهرگرگان لحظاتی پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید شورای شهر گرگان، اظهارکرد: هیئت رئیسه قبلی بر اساس قانون کار خود را به پایان رسانده بود و باید هیئت رئیسه جدید انتخاب و معرفی می شد.

وی با اشاره به اینکه اگر این جلسه به دلیل عدم حضور برخی از اعضاء عقب می افتاد یک هفته وقت لازم بود تا این جلسه مجدد برگزار شود، تصریح کرد:درست نبود که وضعیت شورای شهر بخواهد بلاتکلیف باشد و نظراعضای شورای حاضر در جلسه هم این بود که با حضور اکثریت جلسه ادامه پیدا کند.

رئیس جدید شورای شهرگرگان تاکیدکرد: اعضای شورای اسلامی شهرگرگان که از قبل زمان این جلسه را می دانستند باید به موقع در جلسه حاضر می شدند و اجازه نمی دادند تاخیری درامر انتخابات صورت بگیرد چون از لحاظ قانونی امروز باید انتخابات انجام می شد و هیئت رئیسه جدید شورای شهرگرگان جهت ادامه فعالیت معرفی می شدند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات کمیسیون ها هفته آینده برگزار می شود، خاطرنشان کرد: اگر انتقادی در روند انتخابات وارد باشد از عدم حضور برخی اعضای شورای شهر است و نه از نظر اینکه اعضای در جلسه انتخابات را برگزار کرده اند و همه اعضاء باید به اکثریت احترام می گذاشتند و به جلسه می آمدند.

این عضو شورای شهرگرگان با انتقاد از برخی رسانه های محلی که درباره فضای آرام شورا قلم فرسایی می کنند و از کاه کوه می سازند، تصریح کرد: این افراد مردم را نسبت به تلاش های مسئولین ناامید می کنند و مشخصا برخی از این افراد به دنبال دستیابی برخی اهداف در شهرداری هستند.

وی اقدام اینگونه رسانه ها را خیانت در حق مردم دانست و تاکیدکرد: شهرداری مثل صادقلو که دارد کارمی کند و خدمات می دهد باید حفظ شود و با اتحاد اعضای شورای اسلامی شهرگرگان باید وعده هایی که به همشهریان دادیم عملی نمائیم.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ها از حاشیه سازی برای شورای شهر خود داری نمایند و اخبار شورا را به صورت مناسبی انعکاس دهند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.