1394-05-18 18:18
2262
0
18756
سردار شریف در اجتماع پرشور مردم گرگان:

انقلاب اسلامی پیچ و مهره های آمریکا را شل کرده / کوچکترین اقدام علیه ایران تاوان سنگینی دارد/پرونده هایی که آمریکا در منطقه باز کرده بر ضررش تمام شده

مسئول روابط عمومی سپاه با اشاره به اینکه  آمریکاییها علاقه مند بودند که پیچ و مهره های هسته ای ایران را باز کنند و حاکمان آنها نیز بارها این موضوع را اعلام کردند گفت: این انقلاب اسلامی ایران است که پیچ و مهره های آمریکا را شل کرده است .

به گزارش گلستان ما ؛ سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب یکشنبه 18 مرداد ماه در آیین شب وداع با سیزده شهید غواص خط شکن عملیات کربلای 4 گفت : امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت این شهدا عظمت یافته و دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی گروههای مختلف تکفیری را خلق کرده است.

شریف افزود: امروز حقوق بشری مد نظر آمریکا و غرب است که مورد نظر حاکمان  آن و در چارچوب منافع آنها باشد اما می بینیم که علیه حزب الله و حماس مظلوم این همه جنایت می شود اما آنها سکوت کرده اند و اگر این حقوق بشر است که وای بر بشریت و وای بر مردمی که علیه آنها این همه ظلم می شود.

وی با اشاره به اینکه خود مقامات غربی اذعان به ایجاد گروه های تکفیری مانند داعش و النصره و طالبان و ... کرده اند خاطرنشان کرد: آنها اعلام کرده اند که این گروههای تکفیری رابرای مقابله با ایران و در هم شکستن نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه درست کرده اند اما تا به حال قادر به این کار نبودند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: الحمدلله تا بحال به مدد خداوند هیچ کاری نتوانستند بکنند چون کسانی که در راه اسلام و انقلاب هستند خداوند به آنها نصرت می دهد و تا زمانی که ما بر عهد خود با رهبر ، شهدا و وصیت نامه امام خمینی (ره) باشیم پیرزوی های آینده نیز متعلق به ماست.

سردار شریف اذعان کرد: آمریکاییها علاقه مند بودند که پیچ و مهره های هسته ای ایران را باز کنند و حاکمان آنها نیز بارها این موضوع را اعلام کردند اما من به عنوان یک پاسدار کوچک این انقلاب همین جا عرض می کنم که این انقلاب اسلامی ایران است که پیچ و مهره های آمریکا را شل کرده است .

وی با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری کلید پیروزی ماست ، اعلام کرد: دشمنان این مرز و بوم می دانند که در صورت کوچکترین اقدام علیه ایران تاوان سنگینی خواهند داد.

شریف ادامه داد: انقلاب امروز ما مانند گذشته نیست و پیشرفتهای زیادی داشته اما آمریکاییها هر پرونده ای را که در خاورمیانه و منطقه باز کردند نتوانستند با اختیار و نفع خود به پایان برسانندو هر پرونده ای را که باز کردند بر ضررشان تمام شد.

این مقام نظامی سپاه پاسداران ایران اضافه کرد: هوشمندی مقام معظم رهبری و سربازان و پاسداران وطن باعث شده که به آمریکا اجازه ندهد از نزدیکی مرزهای ما دست به اقدام خاصی بزند .

مسئول روابط عمومی سپاه یادآور شد: شهدای عملیات کربلای 4 من به شما می گویم که ما کیلومترها دشمن خود را عقب راندیم و توانستیم توانمندی های دشمن را از مبدا اقدام نابود کنیم و این قدرتی است که دشمن خوب به آن واقف است .

رمضان شریف تصریح کرد: خدایا ما از تو می خواهیم وقتی با شهدا مواجه می شویم شرمنده آنها نباشیم اینها با دست بسته ایستادند و مقاومت کردند و حال نوبت ماست تا از آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.