1393-06-05 10:22
1552
0
1767
ساعت 19 برگزار می‌شود/

امروز کارناوال پیروزی مقاومت غزه در گرگان برگزار می شود

به مناسبت پیروزی مردم و مقاومت فلسطینی در مقابل جبهه نظامی و سیاسی رژیم کودک کش صهیونیستی، امروز ساعت 19 در گرگان برگزار خواهد شد .

 به گزارش گلستان ما ، به مناسبت پیروزی مردم و مقاومت فلسطینی در برابر دشمن تا دندان مسلح و رژیم جنایت کار صهیونیستی امروز کارناوال شادی پیروزی مردم غزه ساعت 19 از مزار شهداء گمنام امامزاده عبدالله گرگان تا تپه نوالشهداء گرگان برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مقاومت 50 روزه مردم غزه و نبرد دلاورانه گروه‌های مقاومت با صهیونیست‌ جنایت کار،بالاخره مذاکره‌ کنندگان فلسطینی و رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه بر سر آتش‌بسی نامحدود به توافق رسیدند که این آتش بس که شامل بازگشایی تمامی گذرگاه‌های نوار غزه و اجازه ورود محموله‌های پزشکی، مواد غذایی و مصالح ساختمانی مورد نیاز برای بازسازی زیرساخت‌ها، شبکه‌های آب، برق و تلفن غزه نیز افزایش محدوده ماهیگیری تا شعاع 12 مایلی است.

به همین منظور گروهای فعال اجتماعی و جوانان گرگانی در اقدامی خودجوش عصر امروز ساعت 19 در مزار شهداء گمنام امامزاده عبدالله گرگان اقدام به پخش شیرینی به مناسبت پیروزی مقاومت مظلوم غزه خواهند کرد و پس از آن کارناوال موتوری و ماشینی از همان مکان به سمت تپه نوالشهداء حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.