1394-03-20 17:51
3360
0
15943
عصر امروز رخ داد:

سید هادی حسینی دبیر کانون تربیت اسلامی استان گلستان شد

در جلسه عصر امروز فعالین فرهنگی تربیتی استان گلستان سید هادی حسینی به عنوان دبیر جدید کانون تربیت اسلامی استان گلستان انتخاب شد.

به گزارش گلستان ما ؛ طی نشست عصر امروز چهارشنبه 20 خرداد ماه 94  که با حضور فعالین فرهنگی اجتماعی استان گلستان برگزار شد سید هادی حسینی به عنوان دبیر جدید کانون تربیت اسلامی استان گلستان انتخاب شد.

در این نشست همچنین از فعالیتهای سالهای گذشته اقای سجادی فر  در این سمت تجلیل و قدردانی شد.

هچنین دکتر غلامرضا منتظری استاد دانشگاه به عنوان مدرس اخلاق دقایقی راصحبت کرد و در ادامه سایر اعضا نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

در یایان سید هادی حسینی دبیر جدید کانون تربیت اسلامی  اعضای شورای شهرستانها را معرفی کرد و روش ها و خط مشی کانون را برای آینده ترسیم کرد.سید هادی حسینی رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان بود.

گفتنی است تشکیلات کانون تربیت اسلامی در کشور بر عهده محمود فرشیدی وزیر سابق آموزش و پرورش می باشد.

فرشیدی در خصوص راه اندازی این تشکیلات گفته است : ایجاد تشکیلاتی با عنوان " کانون تربیت اسلامی" در سال 77 عکس العملی نسبت به نظام جدید متوسطه در دولت کارگزاران بود که رویکرد تربیتی نداشت.

در آن زمان گروهی خدمت مقام معظم رهبری رسیدند و در مورد حزب و تشکیلات سوال کردند و ایشان غریب به این مضمون فرمودند که در غرب هدف حزب کسب قدرت است در اسلام هدف از ایجاد تشکیلات ترویج اندیشه است.

ما دیدیم مصداق سخن ایشان کار ماست که می خواهیم تعلیم و تربیت اسلامی را ترویج دهیم. پس تشکیلاتمان را در وزارت کشور به ثبت رساندیم. این تشکیلات هم اکنون هم به عنوان یکی از احزاب قدیمی کشور و با رویکرد تربیتی و مسائل آموزش و پروش نسل آینده مطرح است.

بعد از دوران مسئولیتم در دولت احساس کردم همین کانون تربیت اسلامی بهترین جا برای ترویج افکار و کمک به دوستان است. در سال 88 با عده ای از دوستان یک تجمع دیگری تحت عنوان " کانون مدارس اسلامی" را راه اندازی کردیم که هدفمان ترویج الگوی مدرسه اسلامی در تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی با شعار " تعامل- تعالی- توسعه " بود.

adi

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.