1394-05-11 07:40
3044
0
18384
شکرستان؛

عمل چشم های "جان کری" توسط "دکتر هاشمی" !

حتما شما هم مطلع شده اید که چند روز پیش بروجردی گفته است در حین مذاکرات هسته ای؛ جان کری عصبانی می شود و دست هایش را به میز می کوبد که خودکار به سمت عراقچی کمانه می کند. آقای عراقچی هم برای آنکه حساب دست تیم آمریکایی بیاید خودکار را برداشته و به سمت "جان" پرتاب می کند. در انتها نیز جان کری عذرخواهی می کند و می گوید عمدا این کار را نکرده است.

به گزارش گلستان ما، در همین راستا ستون "طنز عصرایران" پیش بینی هایی انجام داد که اگر این خودکار به سمت هر کدام از افراد زیر کمانه می کرد، عکس العمل آنها چه بود؟

قالیباف- ایشان به خودکار کمانه شده که روی میز افتاده نگاهی می اندازد، سپس به آرامی صورتش را برگردانده و به صورت جان کری نگاهی می اندازد، با آرامش تبسمی می کند و بعد یکهو به صورت گازانبری ، گازانبری را از جیبش درآورده و به سمت کری پرتاب می کند.

وزیر بهداشت- خودکار را برداشته و به سمت آمریکایی ها پرتاب می کند. خودکار به چشم کری برخورد می کند و آقای هاشمی همانجا چشمان جان کری را عمل می کند. دلواپسان نیز بعد از اقدام تا مدتها هنگ می کنند که آیا باید از وزیر بهداشت حمایت کنند که خودکار به چشم جان کری فرو کرده، یا باید از او انتقاد کنند که چشمان کری را درمان کرده است!

رسایی- چند باری به خودکار نگاه می کند و با خودش زمزمه می کند: "مگه میشه؟ مگه داریم؟" بعد به حالت قهر جلسه را ترک کرده و یک راست به مجلس می رود و به لاریجانی اعتراض می کند! 

ظریف- خودکار را برداشته و خطاب به کری می گوید: "هیچ وقت به یک ایرانی خودکار پرت نکن!"؛ کری با تعجب می پرسد: "پرت کنیم چی میشه؟!"؛ بعد ظریف یک چیزی درگوشی به کری می گوید، کری سرخ می شود و دو سه بار معذرت خواهی می کند.

سعید جلیلی- اصلا به خودکار توجهی نمی کند و همچنان به ادامه تدریس دو واحد کلاس تاریخ ادامه می دهد.

وزیر اقتصاد- خودکار را برداشته و خطاب به کری می گوید: "حالا خوبه ما هم این رو بلوکه کنیم؟"

غرضی- سرش را به حالت تاسف تکان می دهد و خطاب به کری می گوید: "تو مشکل روانی داری، البته مشکل روانی ات هم به دلیل تورم هست. تورم در آمریکا حل بشه تو هم خوب میشی!"

مدیرمسئول وطن امروز- از خودکار یک عکس می گیرد و فردایش عکس آن را تمام قد در روزنامه اش چاپ می کند و در تیتر یک خود می نویسد- "حمله کری با خودکار آلوده به ویروس ایذر و سیاه زخم به تیم ایرانی"

کوچک زاده- فرض مسئله غلط است؛ عمرا ایشان پای میز مذاکره ای بنیشیند که یک آن طرف آمریکایی ها باشند.

هاشمی رفسنجانی- خودکار را برداشته و این خاطره خودکار به سمتش پرت شدن را همانجا مکتوب می کند و برای آنکه بعدا بعضی ها نگویند خاطره را از خودش درآورده از همه افراد حاضر در انتهای خاطره اش امضا می گیرد.

وزیرخارجه چین- یواشکی خودکار را در جیبش پنهان می کند. هفته بعد دقیقا همان مدل خودکارها از طرف چین به سمت کشور ما صادر می شود!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.