1394-10-02 11:35
2030
0
24898

این خوراکی از آنتی بیوتیک و مسکن قوی تر است

در فصل آنفولانزا باید یک راه طبیعی برای پیشگیری از این بیماری پیدا کنیم . حتی اگر از آنتی بیوتیک هم استفاده کنید این را بدانید که درمانهای خانگی برای آنفولانزا بسار موثرترندو فواید آنها اثبات شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دکتر سلام، آب لیمو یک عامل بسیار قدرتمند است،  خاصیت ضد باکتری، ضد ویروس و ایمنی سازی دارد.

علاوه بر این،ترکیبات بیوفلاونوئید، پکتین، لیمونن، اسید سیتریک، منیزیم، کلسیم و ویتامین های فراوان  در آن  در برابر بیماری ها و عفونت ها مفید است.

همچنین به کاهش وزن  هم کمک می کند،و باعث می شود که غذا زود هضم داده شود. علاوه بر این، آب لیمو فواید زیادی هم دارد.ما 9 روش  مختلف  و ساده را  با آبلیمو برای درمان بیماریهای مختلف بیان میکنیم فوق العاده مفید هستند.

1. به منظور درمان گلو درد  آب یک عدد لیمو،  را با کمی نمک و فلفل سیاه و سفید. مخلوط کرده و غرغره کنید. همچنین  غرغره با سرکه هم گلو درد را درمان میکند.

2. برای باز کردن  بینی مسدود شده  و برای اینکه مجاری بینی باز شود مقدار مساوی از فلفل سیاه، دارچین، زیره سبز و دانه هل مخلوط، کرده و به شکل پودر می آوریم و بوی آن را استنشاق میکنیم.

3. مخلوط آب لیمو و روغن زیتون برای از بین بردن سنگ صفرا.

4-با مخلوط آب لیمو و آب  و نمک  غرغره کنید برای از بین بردن گلو درد والتهاب لوزه ها، عالیست.

5. برای کاهش وزن– در یک لیوان آب،  1/4 قاشق چای خوری فلفل سیاه و سفید ، 2 قاشق غذاخوری آب لیمو و یک قاشق غذاخوری عسل،  مخلوط کرده این ترکیب را هر روز بنوشید.

6.  برای از بین بردن حالت تهوع – فلفل سیاه و آب مقداری آبلیموی تازه بریزید و مخلوط کنید و بنوشید. 

7. برای تسکین حملات آسم – فلفل سیاه کمک زیادی میکند.  8 تا 10 دانه فلفل، 2  میخک و 10 تا 15 برگ ریحان در آب جوشانده و 15 دقیقه دم کنید  سپس فشار داده و به آن 2 قاشق غذا خوری عسل و شیر بریزید و بنوشید .

8. برای درمان دندان درد فلفل سیاه و سفید با روغن میخک، مخلوط کرده و مثل پماد به دندانی که درد میکند بزنید.

9. با اضافه کردن مقداری آب لیمو  و عسل به چای داغ  میتوانید از آنفولانزا پیشگیری کرده و تب را کاهش دهید  و حالت تهوع و لرز را هم از بین ببرید ، و همچنین  برای جلوگیری از خونریزی بینی  مقداری آبلیمو به پنبه بزنید و در سوراخ بینی قرار دهید.

علاوه بر این، مخلوط آب لیمو، نمک و فلفل و یک نوشیدنی سالم است که سرفه آزار دهنده  را از بین می برد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.