1394-05-30 06:14
1746
0
19290
هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاههای کشور؛

ساحل نشینان بندرعباس در باتلاق بندرگزی ها به دنبال فرار از سقوط !

تیم شهرداری بندرعباس در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاههای کشور در جدالی حساس و برای بقا در لیگ به مصاف میزبانش تیم ملوان دانشگاه آزاد بندرگز می آید.

به گزارش گلستان ما به نقل از کناره ، نارنجی پوشان بندرعباسی که این روزها وضعیت مناسبی در لیگ برتر فوتبال ساحلی ندارند فردا آخرین شانس خود را برای بقا در لیگ برتر امتحان خواهند کرد.

تیم شهرداری از ۱۰ مسابقه گذشته خود تنها یک برد کسب کرده و با یک امتیاز قعرنشین این پیکارهاست.

حال با توجه به وضعیت این تیم در جدول رده بندی شاگردان حسن زرنگار برای بقا در لیگ چاره ای جز کسب ۳ امتیاز کامل از مسابقه امروز و بازی هفته پایانی ندارند. البته وضعیت این تیم به حدی بحرانی است که در صورت کسب امتیازات کامل در دو مسابقه پیش رو باز هم باید برای بقا در لیگ برتر چشم به انتظار نتایج سایر تیم ها باشد.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم ملوان دانشگاه آزاد بندر گز هم با کسب ۷ امتیاز از ۹ مسابقه در جایگاه نهم قرار دارد. بدین ترتیب با توجه به جایگاه تیم ملوان بندر گز در جدول، این تیم هم به دنبال کسب پیروزی برای ثبیت جایگاهش در جدول رده بندی خواهد بود که همین مسئله کار نارنجی پوشان بندرعباسی را برای برد سخت و دشوار خواهد کرد.

مسابقه تیم های ملوان دانشگاه آزاد بندرگز و شهرداری بندرعباس ساعت ۱۸ روز جمعه به میزبانی نماینده استان گلستان برگزار می شود.

گفتنی است این دیدار به صورت مستقیم از شبکه گلستان پخش خواهد شد./yjc

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.