1393-07-10 06:21
1168
0
3653

حمایت دانش آموزان گلستانی از مردم غزه / کمک های مادی ، معنوی و حمایت قاطع از مردم غزه وظیفه ماست

اقشار مختلف مردم برای بازسازی غزه اعلام آمادگی کردند در این میان دانش آموزان گلستانی نیز همگام با دیگر اقشار بر حمایت قاطع از بازسازی غزه تاکید کردند.

 به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، مرده غزه امید داشتند به روزخوبی که در پیش خواهند داشت ، شاید هر روز این امید شکست می خورده ،  شاید هر روز بعد از دیدن مرگ بچه های بیگناه ، این ایمان و امید، به نفرت تبدیل می شد و ولی آنان باز این امید را زنده نگاه می داشتند. این کشتار موجب شد که مردم جهان حق رو ببینند، اسرائیل واقعی رو بشناسند.

آنها تسلیم نشدند ، غزه نشان داد کوچک بر بزرگ پیروز می شود،اگر فراموش نکنیم که خداوندی هست که هوادار حق است.

 مسلمانانی که جان خود را دادند ، مسلمانانی که آرزوی لحظه ای زندگی ساده را به خاک بردند همان ها حق اند ، فلسطینی ها با ابزار اندک و باهیـچ به مقابله پرداختند و پیروز شدند و واقعیت این است .

شجاعت می خواهد ، قدرت می خواهد که بتوان با وجود ضعف های شدید تجهیزات جنگی ، تغذیه ای  ویا هرچیز دیگر که اسرائیل بهترین های آن را داشت به جنگ رفت جز یک مسلمان نمی تواند اینگونه باشد.دانش آموزان گلستانی پیام خود را در حمایت ازغزه اعلام کرده و می کنند، آنها در راهپیمایی های مختلف به میدان آمدند و در صحنه بودن جامعه دانش آموزی  گلستان را به رخ همگان کشیدند.

حال نیز باردیگردانش آموزان با بصیرت و هوشیار استان به صحنه آمدند و شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکارا با کمک به باز سازی غزه سر می دهند .

 

دانش آموزان برجسته گلستانی می گویند مابه عنوان یک مسلمان باید به آنها کمک کنیم ، کمک های مالی  و معنوی خود را نثار آنان که ما هوایتان را داریم وهمیشه خواهیم داشت.

آنان حمایت قاطع خود را از بازسازی غزه اعلام کردند و براین موضوع تاکید داشتند که ساختن غزه وظیفه هر مسلمان در جهان است و تمام مردم بخصوص دانش آموزان درعمل به دستور الهی که که همانا کمک به هم نوع است کوشا باشند.

نماینده قرارگاه ملی انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه وضعیت کنونی غزه تصویری از نامه امام عصربه شیخ مفید است اظهار کرد :  مادر رسیدگی به شما و سرپرستی شما کوتاهی و سستی نمی کنیم و یاد شمارا از خاطر نمی بریم که اگر جز این بود ، دشواری ها و مصیبت ها برشما فرود می آمد و دشمنان شما را ریشه کن می کردند.

وی افزود :اگر کمک ها و امداد های ائمه و امام زمان و ایمان مجاهدین به این بزرگواران نبود پیروزی میسر نمی شد .
مهدیه سادات مرتضوی بیان کرد :امیدبه آینده ،امداد های خدا ، حکومت جهانی امام عصر در دل شور و اشتیاقی ایجاد می کند که باعث می شود مسلمین تا آخرین قطره خون در راه اسلام مقاومت کنند.

نباید خود را از مردم غزه دور بدانیم

وی افزود : خداپرستان مجاهدغزه با اعتقاد به یکی از نام های خدا که حق است و با حکمت خود جهان را اداره می کند براساس وعده الهی باور دارند که آینده نهایی جهان از آن حق خواهد بود و باطل ، شکست خورده و مغلوب صحنه را ترک خواهد کرد ، تاروز پیروزی کامل در جبهه حق مقاومت و ایستادگی می کنند و صفحات تاریخ را با جهاد و ایثار خود زیبایی و شکوه می بخشند.

مرتضوی با بیان اینکه ما نباید خود را از مردم غزه دور بدانیم و برای پیروزی و سربلندی آنان علاوه بردعا کمک های دیگری هم داشته باشیم افزود: پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که صبح خود را آغاز کند و در اندیشه رسیدگی به سایر مسلمانان نباشد ، مسلمان نیست.

وی خاطر نشان کرد : این وظیفه جمهوری اسلامی است که هرچه در توان دارد برای آنها ارسال کند و از هیچ کمکی دریغ نکند ، تازمانی که بیت المقدس  ازدست کفار پس گرفته نشود امام زمان ظهور نخواهد کرد.

مهدیه سادات مرتضوی با اشاره به سخن شهید آوینی خطاب به دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی و سایر دانش آموزان استان گفت :راه قدس مرد جنگ می خواهد و مرد جنگ نیز کربلایی است و کربلایی ، مرد میدان عاشق است و از سختی ها و مشقات و سرباختن ها و جان دادن ها نمی هراسد.

وی در پایان تصریح کرد : من نیز به عنوان یک دانش آموز مسلمان به نمایندگی از دانش آموزان استان خطاب به دوستان غزه می گویم برای پیروزی کامل فلسطین وهمه مسلمانان جهان و ظهور هرچه زودتر امام زمان (عج) دعا می کنیم و همه با هم درکمک به بازسازی اما امت مسلمان جهان در بازسازی آن تمام تلاش خود را خواهند کرد.

thumb227-2ca2dabe828a5cf1580309e60d08f359

مردم غزه با امید به خدا وشجاعت توانستند به پیروزی بزرگ برسند

یگانه سیدی بازیکن تیم راگبی استان گلستان  با بیان اینکه مردم غزه بیدی نبودند که با بادهای ظلم وستمگری اسرائیل  بلرزند ، گفت : مردم غزه با امید به خدا وشجاعت توانستند به این پیروزی بزرگ دست پیدا کنند

وی افزود : دانش آموزان غزه با توجه به تجربه ای که در جنگ کسب کردند با ارتقای علمی به پیروزی عظیم تری دست پیدا خواهند کرد.

سیدی با بیان اینکه دانش آموزان غزه هنوز از خطر جنگ به طور کامل در امان نیستند افزود :  معلمان در غزه اگرچه شاید نتوانند مدرسه هوشمند داشته باشند  اما به تدریس اهمیت بیشتری دهند و ما دانش آموزان نیز در هرچه بهتر ساختن مدارس و خانه هایشان کمک خواهیم کرد و با شرکت در پایگاه های کمک رسانی  به مسلمانان زجر کشیده غزه می گوییم هیچگاه احساس ضعف نکنند و با هم و دست به دست هم غزه ای زیبا خواهیم ساخت.

C360 2014-09-07-10-35-39-010

با کمک به مردم غزه بهترین امکانات رابرایشان فراهم خواهیم کرد

زهرا نهایتی عضو تیم شنای استان گلستان گفت : مردم غزه تا الآن هم ایستادند از اینجا به بعد هم می توانند با مشکلات پیش رو مقابله کنند .

وی افزود :ایران اسلامی و کشورهای اسلامی  که ثروتمند محسوب می شوند تا جایی که می تواننند باید حمایت خو را اعلام کرده و کمک های نقدی و غیر نقدی  خود را به آنان انجام دهیم تا دولت های امریکایی بدانند که غزه تنها نیست.

نهایتی در پیامی دانش آموزان غزه گفت : شما می توانید با حفظ وحدت برای همیشه پیروز خواهید شد.

بازیکن  نوجوان تیم شنای استان گلستان  گفت : با حضور در پایگاه های کمک رسانی برای باز سازی غزه بهترین امکانات را برای برای آنان فراهم خواهیم کرد تا در زمینه های علمی پیشرفت داشته باشند و در مقابل کشور های زورگو ایستادگی کنند تا کشوری آباد بسازند.

به آنان کمک می کنیم تا بدانند که هیچگاه تنها نیستند.

thumb227-c296b336fc3cb536799efdee020942fc

بعنوان یک مسلمان مال و جان خود را برای مردم غزه خواهیم داد

مبینا ملکی پروری نویسنده نوجوان گلستانی گفت : مملکتی که خدا پشتش باشد حتما پیروز خواهد شد چه یک روز طول بکشد و چه یک قرن .

 ملکی پروری افزود : مردم شریف مسلمان غزه با سلاح ایمان و پشتکار به اینجا رسیده اند و مطمئن هستم امید خدا مهمترین نقش را در این پیروزی بزرگ داشت.

وی افزود : بعنوان یک مسلمان واقعی فقط باید به این عزیزان امید پیروزی بدهیم و برای پیروزیشان دعا کنیم  و مال و حتی جان خورا برای رسیدن به آزادی کال فلسطین به آنها ببخشیم.

نویسند نوجوان گرگانی بیان داشت : به دوستان گلم و به نوجوانان عزیز و پرتلاش غزه یادآوری می کنم هیچ وقت کسی که از حقش دفاع کند شکست نمی خورد و خداهم همیشه یاور آنها خواهد بود.

IMG 7666

کمک های مادی و معنوی در حمایت قاطع ازمردم غزه وظیفه ملت ایران است

فاطمه میرکریمی دانش آموزان گلستانی نیز با حمایت از بازسازی غزه توسط مسلمانان جهان گفت : سختی های زیادی  که مردم غزه کشیدند شاید برای ما غیر قبل تحمل باشد اما از اینجا به آنان می گویم که سختی ها دیگر تمام شده و ما نیز بعنوان برادر و خواهر دینی در ساخت خانه ها و مدارس شما کمک خواهیم کرد و از این به بعد هم می توانید با کسب علم برای کشورشان افتخار آفرین باشند.

وی وظیفه ایران اسلامی را حمایت قاطع ازمردم مسلمان غزه با کمک های مادی و معنوی عنوان کرد و افزود :به آنان کمک خواهیم کرد تا بدانند که هیچگاه تنها نیستند وموفقیت آنها افتخاری برای امت اسلامی است.

میرکریمی در پیامی به دانش آموزان غزه  گفت : با جدی گرفتن درسشان می توانند راه شهدایشان را ادامه دهند و این پیروزی را حفظ کنند و بدانند که پیروزی همیشه از آن سرو قامتان خمیده است.

وی درباره بازسازی مدارس غزه گفت : تمام مسلمانان دنیا باید دست به دست هم دهند و کمک های خود را برای آنان بفرستند اگرچه شاید نتوانند مدارس مجهزی داشته باشند ولی برای اینکه قوی تر شوند و بتوانند پاسخ زورگویی های کشور های غاصب را بدهند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.