1394-02-01 10:23
2093
5
13602
دکتر تقی ریاحی:

علیرغم علاقه ام به مهران مدیری اما ادبیات سریال "در حاشیه" را نپسندیدم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با انتقاد از سریال در حاشیه گفت : پسندیده نیست این نوع ادبیات بین مردم منتقل شود و باید همه کمک کنند تعامل و احترام دربیمارستانها نهادینه شود.

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر تقی ریاحی قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جمع خبرنگاران در جواب سوالی مبنی بر اینکه نظر شما در خصوص سریال در حاشیه که این شبها از شبکه سوم سیما پخش می شود چیست ، گفت : علیرغم علاقه ای که به آقای مهران مدیری داشتم ولی سریال جدید او یعنی در حاشیه را ندیدم اما همکارانی که دیده بودند جنس ادبیات آن را نپسندیدند.

دکتر ریاحی گفت: پسندیده نیست که این نوع ادبیات به مردم منتقل شود و تجربه نادری است که مشاغل را به عنوان گلایه های جاری روزمره به زبان طنز در بیاوریم .

وی با اشاره به اینکه نباید مشاغلی چون روحانیت ، پزشکان ، مهندسان و سایر شغلها بهانه مزاح و خنداندن مردم بشود تصریح کرد: علیرغم ادبیاتی که خدمه ها و پرستاران در این فیلم دارند اما در بیمارستانهای ما روابط متقابل و احترام بین خدمه و بیمار وجود دارد .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: صدا و سیما و رسانه ها باید کمک کنند تا این تعامل و احترام به سمت مثبتی پیش برود  و اینگونه ادبیات شکل پسندیده ای نیست.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رضا

اقای دکتر با تمام احترامی که برای شما قائلمایا فکر میکنید مردم ادبیات برخی و یا بگم بیشتر دکترها و کادر پزشکی و مراکز درمانی را می پسندند؟

0
0
پاسخ
1394-02-01 11:34
علی

این همه مردم دارن به پزشکا اعتراض میکنن نمیبینید ولی از یه سریال که خیلی هم محبوب هستش رو ایراد میگیرن.عجب رویی به خدا

0
0
پاسخ
1394-02-02 04:56
صالح آسمانی

بعنوان پزشک از درد مردم در بیمارستانها چه میدانی؟هر جا رفتی دوستان پزشکت به دادت رسیدن.... الان در کسوت ریاست دانشگاه علوم پزشکی که دیگر نه دردی می بینی نه صدای ناله ای میشنوی؟دکترعزیز با این حرفا بیشتر خودتو معرفی میکنی که از وضعیت بیمارستانها بیخبری!لطفا سکوت کنید و چیزی نگویید که عزت تان حفظ بشه.....

0
0
پاسخ
1394-02-02 09:21
دانشجو

چه عجب بالاخره دودی هم از کلبه درآمد ، آقای دکتر شما بجای انتقاد از سریال ، لطفا توجهی هم از انتقادات شدید در همین سایت خبری علیه برخی تحرکات مرموزانه و جهت دار بعضی از حامیان فتنه در دنشگاه کنید که چگونه همین تعداد اندک ، زندگی بسیاری از افراد ولایتمدار را آنهم بصورت ملموس و عینی به بازی گرفتند نه در سریال در حاشیه.مرگ بر فتنه گر .

0
0
پاسخ
1394-02-02 17:15
دانشجو

آقای دکتر مشکل ما امروز طنز در حاشیه نیست بلکه واقعیتی است که در زیر سایه رئیس بی اثر ، در سازمانی علیه فرزندان ولایتمدار این سرزمین توسط برخی از اهل فتنه اطرافیان شما به وقوع می پیوندد ، اگر کمی شناخت عمیق داشتید از انتقادات و هشدارهای گسترده در جهت تنویر افکار حضرتعالی نسبت به اطرافیانت که چندی پیش در این سایت به آن پرداخته شد پیام را گرفته بودی.مرگ بر فتنه گر و هزاران مرگ بر حامی فتنه گران .

0
0
پاسخ
1394-02-02 17:23

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.