1398-03-23 12:33
701
1
63852
در توئیتی؛

ظریف حادثه امروز برای نفتکش‌های ژاپنی را «مشکوک» توصیف کرد

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با مشکوک توصیف کردن حادثه برای نفتکش‌های مرتبط با ژاپن در خلیج عمان، گفت اجرای طرح ایران برای مجمع گفت‌وگوهای منطقه‌ای امری ضروری است.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حادثه امروز (پنجشنبه) برای دو نفتکش در خلیج عمان را مشکوک توصیف کرد.

ظریف در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: «در حالی که آبه شینزو نخست‌وزیر ژاپن در حال ملاقات با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی بود، گزارش‌هایی از حملاتی به نفکتش‌های مرتبط با ژاپن منتشر شد».

وی با «مشکوک» توصیف کردن حادثه‌ای که امروز برای نفتکش‌های ژاپنی در خلیج عمان اتفاق افتاد، افزود: «طرح پیشنهادی ایران برای تشکیل «مجمع گفت‌وگوهای منطقه‌ای» امری ضروری است».

صبح امروز بود که منابع محلی از وقوع انفجار در دو نفتکش هنگام عبور از خلیج عمان خبر دادند. در گزارش‌های متعاقب مشخص شد که این دو نفتکش متعلق به ژاپن بوده و در حال حمل متانول و اتانول از مبدأهای عربستان سعودی و امارات عربی متحده به سنگاپور و تایوان بودند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمدی

امنیت خلیج فارس تا در دست ایران باشد جهان اطمینان بداند که در این منطقه صلح است و جهان باید به جد حادثه ی تروریسی را پیگیری کند که چه کسانی هستند که امنیت منطقه را بهم می زنند و در پی چه چیزی هستند.

0
0
پاسخ
1398-03-23 18:07

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.