1397-12-26 16:34
497
0
61957
فرمانده مرزبانی کشور خبر داد:

تشریح وضعیت مرزبانان ربوده شده توسط فرمانده مرزبانی کشور/ پیگیر بازگشت مرزبانان به کشور هستیم

فرمانده مرزبانی کشور با تشریح وضعیت مرزبانان ربوده شده گفت: مجدانه پیگیر بازگشت مرزبانان به کشور هستیم.

به گزارش گلستان ما، سردار قاسم رضایی درباره وضعیت مرزبانان ربوده شده اظهار داشت: پیگیری این موضوع یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح و مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

وی افزود: سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده ناجا نیز همواره بر پیگیری مجدانه این موضوع تأکید دارد و پیرو تأکیدات فرمانده ناجا، تلاش‌های فراوانی در خصوص بازگشت مرزبانان ربوده شده به کشور داشته ایم.

فرمانده مرزبانی کشور اضافه کرد: ملاقات‌های مرزی با مسئولان پاکستانی و برخی از سران طوایف از جمله اقدامات صورت گرفته در این حوزه می‌باشد و بر مبنای آخرین پیگیری‌ها باید بگویم مرزبانان زنده و در خاک پاکستان هستند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: معتقدیم که دولت پاکستان دارای ارتش و نیرو‌های امنیتی قوی می‌باشد و اگر "اراده" کند قطعا می‌تواند این مرزبانان را آزاد و در اختیار ما بگذارد.

وی بیان کرد: قطعا دولت پاکستان می‌تواند با اراده جدی منطقه را از وجود گروهک‌های ملحد، تروریست و جانی که تحت تعقیب قضائی ما هستند، پاک سازی کند.

سردار رضایی یادآور شد: بر مبنای آخرین گفتگو و رایزنی ها، ارتش پاکستان اعلام کرده که درباره روند آزادسازی مرزبانان ربوده شده، عملیاتی را آغاز کرده و حتما به مطالبات دولت و ملت ما پاسخ مثبت خواهد داد.

وی با اشاره به رابطه عمیق و دوستی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان تأکید کرد: نباید به مخلان امنیت اجازه جولان دهیم و قطعا از دولت پاکستان انتظار است که با اعضای گروهک‌های تروریستی برخورد جدی کند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.