1397-12-22 16:00
711
0
61893
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

۱۲میلیارد تومان اعتبار برای خرید وسایل گرمایشی استاندارد مصوب شد

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت:۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای خرید وسایل گرمایشی استاندارد مصوب شده است که در صورت جذب این اعتبارات، دیگر در هیچ کلاس درسی بخاری نفتی استفاده نمی‌شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم ، احسان گوهری‌راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: استفاده از فناوری‌های نوین در آموزش دانش‌آموزان امری اجتناب‌ناپذیر است برای همین در سال‌های اخیر هوشمندسازی کلاس‌های درس آغاز شده اما تاکنون روند مطلوبی نداشته است.

وی افزود: در سفر دولت به استان گلستان در حوزه آموزش و پرورش هشت پروژه با اعتبار 135 میلیارد تومان به تصویب رسید که یکی از سرفصل‌های آن مربوط به هوشمندسازی کلاس‌های درس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان داشت: براساس این مصوبه در دو سال آینده 500 کلاس درس در استان هوشمندسازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود 40 درصد دانش‌آموزان گلستانی در هنرستان‌ها و مدارس کارو دانش تحصیل می‌کنند، گفت: یکی از دغدغه‌های استان مستهلک بودن تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز برای آموزش‌های مهارتی است که در سفر دولت اختصاص 6 میلیاردتومان برای خرید تجهیزات هنرستان‌ها به تصویب رسید.

گوهری‌راد در ادامه با اشاره به اینکه اکنون 700 کلاس درس در استان با بخاری‌های نفتی گرم می‌شود، بیان داشت: 12 میلیارد تومان اعتبار برای خرید وسایل گرمایشی استاندارد مصوب شده است که در صورت اختصاص این اعتبارات، دیگر در هیچ کلاس درسی بخاری نفتی استفاده نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.