1397-10-29 13:25
566
0
60482
سردار غیب پرور:

عصبانیت غرب از تشکیل لشکر سایبری حاکی از هدف گذاری درست ماست/ به عملکرد لشکر سایبری بسیج در ماه های گذشته نمره خوبی می دهم/ امیدواریم بسیج نخ تسبیحی برای رسانه‌های انقلابی شود + فیلم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: واکنش رسانه های خارجی به تشکیل لشکر سایبری بسیج حاکی از آن بود که هدف گذاری بسیج در این زمینه درست بوده و ما دقیقا هدف را نشانه گذاری کرده ایم.

به گزارش گلستان ما، سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص نقش رسانه در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی در طول  40 سال گذشته اظهار داشت: اصحاب رسانه در این سال ها نقش موثری داشتند و در طول 40 سال گذشته اصحاب رسانه مجاهدان در خط انقلاب اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه در همه دوران اهالی رسانه بسیار خوب عمل کرده اند عنوان کرد: بدون تعارف باید بگویم که اگر دوستان و نیروهای انقلاب در رسانه ها خوب کار نمی کردند، دشمن و دشمنی های آنها اینقدر لخت و عریان نمی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: بسیج رسانه یک خلا بود که چند سال است که شکل گرفته و جشنواره های زیادی را برگزار کرده و امسال شاهد بودیم که 20 هزار اثر به جشنواره ابوذر ارسال شد و این خبر خوبی برای ما بود.

غیب پرور با اشاره به ارتباط بسیج و رسانه عنوان کرد: هدف اصلی انسجام بخشی میان رسانه ها و اهالی رسانه در جبهه انقلاب است و امروز اصحاب رسانه به بسیج رسانه اعتماد کرده اند و این روند باید ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه هدف ما بالاتر از برگزاری چند جشنواره است عنوان کرد: هدف اصلی این است که بسیج رسانه، به عنوان یک نخ تسبیح برای رسانه های انقلابی بشود و این شدنی است؛ قابلیت های بسیج امروز در بحث رسانه بسیار افزایش یافته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص تشکیل لشکر سایبری بسیج و واکنش رسانه های خارجی به این مساله و عصبانیت آنها از این اقدام بسیج هم گفت: واکنش رسانه های خارجی به تشکیل لشکر سایبری بسیج حاکی از آن بود که هدف گذاری بسیج در این زمینه درست بوده و ما دقیقا هدف را نشانه گذاری کرده ایم.

غیب پرور در پایان تأکید کرد: قطعاً با نقطه ایده آل لشکر سایبری بسیج بسیار فاصله داشته و در این زمان اندک قطعاً نمی توان گفت کار زیادی صورت گرفته اما به عملکرد لشکر سایبری بسیج در ماه های گذشته نمره خوبی می دهم.

دانلود فیلم گفتگو

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.