1396-06-04 15:55
783
0
43206
امام جمعه گالیکش:

شهید حججی مشتاق و شیفته شهادت بود / رسالت مسجد طراز انقلاب تربیت شهید حججی‌هاست

امام جمعه گالیکش با اشاره به اینکه نیروهای تکفیری و شیطانی داعش با به شهادت رساندن شهید حججی خود را رسوا کردند، گفت: شهید حججی مشتاق و شیفته شهادت بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حجت‌الاسلام سید محمد دلبری صبح امروز در جمع تنی چند از فعالان فرهنگی شرق استان گلستان با اشاره به شهادت شهید محسن حججی و به راه افتادن موجی از غیرت و آزادگی در جهان اسلام و دنیا، اظهار کرد: این رخداد که از سویی نشان دهنده شقاوت و سنگدلی تروریست‌های تکفیری و شیطانی داعش بود از سویی دیگر بر خلاف خواست آنها به جوششی بزرگ برای مقابله با این غده چرکینِ منطقه در میان جوانان و آزادگان کشورهای مسلمان تبدیل شد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت انقلاب و رهبری دینی موجود در جامعه در حال حاضر تعداد بی‌شماری جوان دارد که بی‌صبرانه مشتاق نبرد با تکفیری‌ها هستند، افزود: شهید محسن حججی بزرگوار تنها یک نمونه از خیل عظیم جوانان میهن اسلامی ماست که شجاعانه و باصلابت خواهان اعزام به نبرد با دشمنان اسلام ناب محمدی هستند.

امام جمعه گالیکش با تاکید بر اینکه شهید محسن حججی با شجاعت تمام در برابر نفاق و کفرِ تروریست‌ها ایستادگی کرد، ادامه داد: نیروهای شیطانی و تکفیری داعش که دست پرورده و مزدور آمریکای خون‌خوار هستند با شهادتِ اسیر خود در اذهان عمومی و در منظر ملت‌های آزاده دنیا بار دیگر خود را رسوا کردند.

دلیری با اشاره به اینکه جوانان میهن ما همگی مشتاق و عاشق شهادت هستند، خاطرنشان کرد: کار انقلابی و جهادی محسن حججی در طول زندگانی‌اش نشان از آن داشت که او خود را برای شهادت مهیا کرده است و اتفاقا با این رخداد به آرزوی دیرین خود رسید و روزی خور سفره پُر‌نعمت الهی شد.

وی شهید محسن حججی را یکی از نتایج تربیت مساجد طراز انقلاب اسلامی در کشور دانست و گفت: اگر بتوانیم مشکلات مساجد را سامان داده و بار دیگر به تربیت نیروهایی متعهد و منخصص برای انقلاب با تمام قوا روی بیاوریم می‌توانیم مساجد را همچون ابتدای انقلاب و زمان جنگ تحمیلی به مبدا و خانه‌ای برای تولید انسان‌هایی چند بعدی و عاشق شهادت در راه خدا تبدیل کنیم.

امام جمعه گالیکش بر لزوم آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فضای دینی و مساجد تاکید کرد و گفت: آینده کشور در دستان همین نوجوانان و کودکانی است که امروز ریشه‌های بنیادین اعتقادی و جهان‌بینی آنها در حال شکل‌گیری است و چه بهتر که این ریشه‌ها در مسجد که خانه خداست مستحکم شده و جای بگیرند.

دلبری همه مردم و مسوولان را مدیون و مرهون فرهنگ ایثار و شهادت و دلاورمردی‌های شهدا و ایثارگران دانست و اضافه کرد: فردای کشور نیز تنها با ترویج روحیه فرهنگ ایثار و شهادت در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بیمه می‌شود و تا زمانی که با تاسی از شهدا با تمام قوا و برای رضای خدا وارد میدان عمل برای دفاع از انقلاب نشویم نمی‌توانیم پاسخگوی خون شهدای عزیز و امام شهدا باشیم که این انقلاب را در نزد ما به امانت گذاشته‌اند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.