1395-01-17 08:33
1151
1
29924
پس‌لرزه‌های ناکامی طیف اصلاحات مشهد در انتخابات اخیر؛

برکناری استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد، «شرط اصلاح‌طلبان» برای تداوم حمایت از روحانی !

پس از پیروزی قاطع ائتلاف اصولگرایان پایتخت معنوی ایران و ناکامی جناح اصلاح‌طلب در انتخابات اخیر، اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر عزل استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد شنیده می‌شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از صبح توس، نتایج انتخابات هفتم اسفندماه در خراسان رضوی و به‌ویژه شهر مشهد که با پیروزی اصولگرایان همراه بود؛ شوک سنگینی به جناح اصلاح‌طلب در این خطه وارد آورد و در همان بازه زمانی هم انتظار می‌رفت که اصلاح‌طلبان حامی دولت این ناکامی را برنتابند و از طرق مختلف درصدد انتقام‌جویی و انجام حرکات انتحاری برآیند.

*شرط اصلاح‌طلبان برای تداوم حمایت از روحانی

در همین راستا طی هفته‌های اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر عزل علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی و رضا منصوری، فرماندار مشهد -با این توجیه که طی انتخابات اخیر نتوانسته‌اند وظایف خود را در قبال جریان حامی دولت به نحو مطلوب انجام دهند- شنیده شده است که البته در روزهای گذشته این زمزمه‌ها رنگ و بوی جدی‌تری گرفته و به نظر می‌رسد طیف اصلاح‌طلبان در این استان تداوم حمایت از دولت را منوط به اجرای درخواست‌های سیاسی و غیرمنطقی خود کرده است.

*ضرورت برخورد قاطع نمایندگان مردم با تصمیمات جناحی

در شرایط فعلی، قدر مسلم اینکه نمایندگان انقلابی مردم مشهد و حتی سایر شهرهای خراسان رضوی باید با قاطعیت در مقابل هرگونه اقدام جناحی و غیرمنطقی که بر اثر فشارهای یک گروه اقلیت صورت گرفته، ایستادگی کنند و در این زمینه ذره‌ای از حقوق مردم ولایتمدار و حق‌جوی مشهد و خراسان ضوی کوتاه نیایند تا اگر قرار است تغییری صورت پذیرد، این تغییر بر مبنای منطق و به اقتضای شرایط منطقه‌ای و استانی باشد و نه بازی‌های جناحی و سیاسی.

امید است مجلس شورای اسلامی نه فقط در خصوص موضوع فوق بلکه در تمامی عرصه‌ها از اجرای هرگونه طرح و برنامه سیاسی منطبق بر بازی‌های جناحی ممانعت ورزد و با اقتدار جلوی چنین اقدامات ناصوابی موضع‌گیری کند.


حسین مختاری

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.