1395-01-11 07:26
4801
3
29636

دلیل رد صلاحیت "مینو خالقی" از زبان رسانه حامی دولت/ خالقی صحت کدام اسناد سال های گذشته را تایید کرده؟!

رسانه ی اصلاح طلب حامی دولت از قول منبع آگاه دلیل رد صلاحیت مینو خالقی را اسنادی قدیمی از وی عنوان می کند که اخیرا در اختیار شورای نگهبان قرار گرفته و عجیب تر آنکه تصریح می کند شخص مینو خالقی طی جلسه ای صحت این اسناد را تایید کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از صاحب نیوز، با وجود تاکیدهای فراوان مرحوم امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب درباره لزوم حفظ حرمت نهادهای قانونی و از آن جمله شورای محترم نگهبان، اصلاح طلبان هیچ گاه گوش به این حرف ها ندادند و تنها در بزنگاه های سیاسی دست به استفاده ابزاری از جایگاه های کشور کرده اند.

و بار دیگر چهره ی واقعی اصلاح طلبان برای همه رو می شود

رد صلاحیت مینو خالقی یکی از منتخبان حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان برای دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی به یکی از موضوعات مطرح این روزهای کشور مبدل شده است.

در این نوشتار پس از اشاره به بخش کوتاهی از سیل توهین های اصلاح طلبان علیه شورای نگهبان به اعتراف رسانه ی اصلاح طلب حامی دولت در مورد دلیل رد صلاحیت مینو خالقی می پردازیم.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان در نامه ای مخاطب خود را حسن روحانی (!) قرار داده و با طرح مجدد ادعای رد صلاحیت گسترده، عدم تایید صلاحیت خالقی توسط شورای نگهبان را «اقدامی عجیب» خواند؛ مجددا رای نفر پنجم یعنی حجت الاسلام سالک را زیر سوال برد (با وجود بررسی هایی که در این مورد با حضور خود این ها صورت گرفت)، نظر شورای نگهبان را رفتار حذفی نامید و بالاخره این اقدام را مایه ی دلسردی مردم توصیف کرد!

سازمان عدالت و آزادی نیز که از جمله گروه های سیاسی فعال و حامی فتنه ی ۸۸ است در بیانیه ای خطاب به حسن روحانی (!) نظر شورای نگهبان را پرهیز از تن دادن به آرای مردم، بدعتی خطرناک و بی سابقه، موجب بی اعتباری دموکراسی و بی معنی شدن انتخابات، ناامیدی مردم، بازیچه قرار دادن رای مردم، اعتماد سوز و بالاخره مخالف با کلام امام و رهبری نامیده است.

از این دو مجموعه که بگذریم برخی از اعضای سازمان عدالت و آزادی که هر کدام از جمله فعالان و حامیان فتنه ۸۸ هستند در مطالبی جداگانه با ادبیاتی سخیف و توهین آمیز علیه شورای نگهبان به حمایت از خالقی پرداخته اند.

کانال های تلگرامی منتسب به جریان اصلاحات نیز تا توانستند با دست مایه این موضوع به جریان سازی علیه شورای نگهبان پرداختند.

در کنار این مطالب برخی رسانه های اصلاح طلب تلاش کردند از دیدگاه حقوقی به این موضوع بپردازند اما با پیش فرضی غلط مبنی بر ابطال رای مینو خالقی به حاشیه رفتند در حالی که شورای نگهبان صلاحیت خالقی را رد کرده است نه آرای او را؛ گرچه به واسطه ی رد صلاحیت وی به طور خودکار آرای او نیز باطل خواهد شد اما در بررسی حقوقی مسئله اینکه کدام فرض در نظر گرفته شود باعث تغییر در نتیجه گیری خواهد بود.

شخص خالقی صحت اسناد را تایید کرده است/ اعتراف به قانونی بودن تصمیم شورای نگهبان

کانال تلگرامی دیده بان رسانه ای دولت در مطلبی به موضوع رد صلاحیت مینو خالقی اشاره کرده و گفته است یکی از مسئولان ارشد این وزارت خانه مسئول پیگیری مسئله خالقی شده است.

این کانال تلگرامی به نقل از یک منبع آگاه در وزارت کشور ضمن اعتراف به قانونی بودن تصمیم شورای نگهبان تصریح نموده چون این شورا پیش از تایید انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان صلاحیت خالقی را رد کرده عملی خلاف قانون صورت نگرفته است چرا که بررسی صلاحیت نامزدها و نتیجه انتخابات در حیطه ی اختیارهای شورای نگهبان است.

(لازم به تذکر است حتی پس از ورود نامزد به مجلس نیز اگر شورای نگهبان اطمینان به رد صلاحیت فردی کند بر اساس وظیفه ی ذاتی و قانونی خود عمل خواهد کرد)

اما این کانال اصلاح طلب حامی دولت (دیده بان رسانه ای دولت) در ادامه ی مطلب خود از قول منبع آگاه دلیل رد صلاحیت مینو خالقی را اسنادی قدیمی از وی عنوان می کند که اخیرا در اختیار شورای نگهبان قرار گرفته و عجیب تر آنکه تصریح می کند شخص مینو خالقی طی جلسه ای صحت این اسناد را تایید کرده است.

و اما چند سوال:

سرکار خانم مینو خالقی: چرا به دروغ در کانال تلگرامی خود مدعی شده اید هیچ جلسه ای با شورای نگهبان نداشته اید؟! پس چگونه صحت اسناد علیه خودتان را تایید کرده اید؟! اسنادی که باعث رد صلاحیت شما شده چیست؟!   چرا به رای شورای نگهبان تمکین نمی کنید؟! چرا با بازی های رسانه ای سعی در موجه جلوه دادن چهره ی خود هستید؟! و در یک کلمه چرا دروغ می گویید؟!

جنابان آقایان حضرات مسئول: آیا امکان دارد اسنادی که خودتان به وجود آن معترفید و شخص مینو خالقی نیز صحت آن ها را تایید کرده است از نظر شما مخفی مانده باشد که به دروغ دم از بی اطلاعی می زنید؟!

جنابان اصلاح طلب: چرا علیه شورای نگهبان حمله می کنید در حالی که از همه چیز آگاهید؟!

آقایان: دم خروستان را باور کنیم یا قسم حضرت عباستان را؟!

دست از دروغ گویی بردارید! تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد

علت عدم تائید صلاحیت : خانم خالقی ظاهرا در سال های گذشته و در ایام نوروز سفری به چین داشته اند و در آنجا شئونات اسلامی را رعایت نکرده اند

0
0
پاسخ
1395-01-11 09:00
امیر

ره‌پیک: صلاحیت "مینو خالقی" رد نشده، بلکه آراء ابطال شده است

0
0
پاسخ
1395-01-12 02:59
مهدی

با سلام و احترام مطالب شما رو خوندم و کاملا مشخصه که با احساسات نوشته شده . بهر حال لینک مطلبی که در سایت خبرآنلاین دیدم رو هم اینجا قرار میدم که مطالعه بفرمائید . http://www.khabaronline.ir/detail/522650/Politics/partiesبهتره به دور از احساسات و بر اساس جمله معروف میزان رای ملت است به نتیجه احترام بگذارین و با تخریب چهره منتخب مردم باعث توهین به شعور رای دهندگان نشین.

0
0
پاسخ
1395-01-13 18:59

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.